Że z czego ?Boski;) pisze:competition B3
[b3 1.8 RU] Modyfikacje - zwiekszenie mocy>swap
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jeżeli chcesz to tanio zrobić to załóż silnik NE + gaznik weber.
Wszystko zostaje od Twojego motoru tzn pompa paliwowa, zaplon, a silniczek kupisz w bdb stanie za 500 zl. Dopręż planując glowice, zmodyfikuj gaznik, wytnij jeza i spoleruj kolektory.
U mnie po takich modach auto wyciagalo 205 na gazie i przeszło 215 na benzynce :mrgreen:
Wszystko zostaje od Twojego motoru tzn pompa paliwowa, zaplon, a silniczek kupisz w bdb stanie za 500 zl. Dopręż planując glowice, zmodyfikuj gaznik, wytnij jeza i spoleruj kolektory.
U mnie po takich modach auto wyciagalo 205 na gazie i przeszło 215 na benzynce :mrgreen:
posiadam silnik ru audi 80 b3 , i mam drugą na częśći tyle że b2 z silnikem 1.8 90 konnym , mam pytanie czy jak zmienie gaźniki z b2 do mojego ru to będzie lepiej jeździć ? czy gaźnij podejdzie do mojej bo chyba tylko troche wielkośćią się róźni i napewno obudowa filtra ma w b2 większy otwór na gaźnik , czekam na odp
[ Dodano: 2011-08-30, 20:43 ]
Nigdzie nie znalazłem info czy podejdzie gaznik z jn do ru i czy będzie jakiś wzrost mocy . Czekam na szybką odp
[ Dodano: 2011-08-30, 20:43 ]
Nigdzie nie znalazłem info czy podejdzie gaznik z jn do ru i czy będzie jakiś wzrost mocy . Czekam na szybką odp
ja też mam silnik RU 75koni skrzynia 5 ale nie znam jej oznaczeń... chcialbym zmienic silnik małej na cos mocniejszego. kolega"Bloku"
pisze :Jeśli chcesz żwawsze auto które też będzie jeździć na LPG to polecam 6A lub ACE. Z tym że ten drugi wymaga już komputera z pełną wiązką.
czyli ze jak bym znalazł 6A to nie musiał bym do niego przekladac wiazki zadnej i kąputera ?? i smigał by bez większych przerobek?
pisze :Jeśli chcesz żwawsze auto które też będzie jeździć na LPG to polecam 6A lub ACE. Z tym że ten drugi wymaga już komputera z pełną wiązką.
czyli ze jak bym znalazł 6A to nie musiał bym do niego przekladac wiazki zadnej i kąputera ?? i smigał by bez większych przerobek?
LuSzI, 6a/ace to takie same silniki z tym, ze ace ma 140hp i jest tak samo jak 6a na mechanicznym wtrysku. Odradzam kupna jednego i drugiego za nawet smieszne pieniadze bo te silniki sie sypia, chodzi glownie o padajace panewki ktore poddaja sie najczesciej w okolicy 250000-300000tys km. Co do gazu to zostales wprowadzony w blad, te silniki nie toleruja gazu jak kazdy silnik na mechanicznym wtrysku chyba, ze masz blosa. Pomysl nad jakims 2.3 ew 2.0 z 115km z b4.
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
hm musialbys pomyslec terz chyba o innej skrzyni biegow.Ja na miejsce 1,6pp 70km wsadzilem 1,8pf 107km z golfa gti z tym ze przerobilem go z mechanicznego wtrysku na gaznik.A skrzynia zostala od 1,6 efekt byl taki zez 2jki ruszalem a 5tke to przy 40stu wkladalem.Przyspieszenie poruwnywalne ze szlifierka hondy 136kucy(bo takowa posiadam)no ale palilo to dosyc sporo