[B4 TDI] Trzęsie kierownicą przy prędkościach 80km/h i więce
[B4 TDI] Trzęsie kierownicą przy prędkościach 80km/h i więce
Mam problem z moim Avantem, otóż od jakiegoś czas u trzęsie mi kierownicą przy prędkościach 80km/h i więcej tak do 100-120km/h.
Dzieje się to tylko przy powolnym przyspieszaniu, gdy jadę na luzie lub z mocno przyspieszam - efektu tego nie ma. Żeby było ciekawiej - nie zawsze się to bicie objawia od 80km/h, czasami jest idealny spokój.
Wpisywałem w wyszukiwarce "trzęsie kierownicą" i "bije kierownica" i wyświetlił mi tylko linki do tematów o krzywych tarczach.
Gdzieś kiedyś czytałem, że taki objaw może dawać krzywa półoś - prosiłbym o potwierdzenie.
Jeśli tak - to - czy jest możliwość zdiagnozowania na samochodzie która bije żeby nie kupować obydwu niepotrzebnie?
Czy może coś innego może być winne?
Dzieje się to tylko przy powolnym przyspieszaniu, gdy jadę na luzie lub z mocno przyspieszam - efektu tego nie ma. Żeby było ciekawiej - nie zawsze się to bicie objawia od 80km/h, czasami jest idealny spokój.
Wpisywałem w wyszukiwarce "trzęsie kierownicą" i "bije kierownica" i wyświetlił mi tylko linki do tematów o krzywych tarczach.
Gdzieś kiedyś czytałem, że taki objaw może dawać krzywa półoś - prosiłbym o potwierdzenie.
Jeśli tak - to - czy jest możliwość zdiagnozowania na samochodzie która bije żeby nie kupować obydwu niepotrzebnie?
Czy może coś innego może być winne?
Ja też stawiam na opony, u mnie po prostu pękło płótno od wewnątrz opony (gulka wyskoczyła) i z zewnątrz było to nie zauważalne,ale od 90km/h i więcej delikatnie trzęsło kierownicą.
Jak masz krzywe tarcze to będzie trzęsło tylko przy hamowaniu-przy prędkościach 100-120 ,przy małych prędkościach nie szarpie podczas hamowania.
Jak masz krzywe tarcze to będzie trzęsło tylko przy hamowaniu-przy prędkościach 100-120 ,przy małych prędkościach nie szarpie podczas hamowania.
No i u mnie jakiś czas temu pojawił się podoby problem, występuje podczas dodawania gazu i przy stałej prędkości. Jeżeli wyrzuce na luz bądź zwalniam problem znika. Gdyby to była wina opon to problem powinien występować cały czas prawda? Półosie mogą się skrzywić, ale ja nie pamiętam kiedy ostatnio zrobiłem zrywa więc niby od czego by powstała w nich usterka? W moim przypadku przedział prędkości w którym zaczyna się coś dziać to 100-130km.
No może nie musiałeś robić zrywa można też było wjechać w dziure troche nie fortunie a ich jest troche na naszych drogachjacekku pisze:No i u mnie jakiś czas temu pojawił się podoby problem, występuje podczas dodawania gazu i przy stałej prędkości. Jeżeli wyrzuce na luz bądź zwalniam problem znika. Gdyby to była wina opon to problem powinien występować cały czas prawda? Półosie mogą się skrzywić, ale ja nie pamiętam kiedy ostatnio zrobiłem zrywa więc niby od czego by powstała w nich usterka? W moim przypadku przedział prędkości w którym zaczyna się coś dziać to 100-130km.
może być też wina półosi jak najbardziej; trzeba wszystko dokładnie sprawdzić. Jeżeli podczas hamowania nie telepie kierownicą to napewno nie jest to wina tarcz i samych zacisków. Także to można wyeliminować, a reszte należy dokładnie obadaćbinek pisze:z tym problemem walcze juz rok myśle o wymianie półosi