[90,B3] Regulacja ke-jetronic
[90,B3] Regulacja ke-jetronic
Witam. Objawami był: spadanie obrotów, gaśnięcie auta, słaba moc i spalanie na poziomie samolotu. Po wizycie u mechanika diagnoza jest taka: trzeba wyregulować (nie wiem czy poprawnie napiszę) ke-jetronic. Problem w tym, że nikt nie chce się tego podjąć. Mam zatem pytanie: Czy istnieje inna możliwa przyczyna niż ta, którą wymieniłem? i Czy jest na forum ktoś kto wie gdzie w Bielsku-Białej lub okolicach zna mechanika, który dobrze by to zrobił?
P.S. Dodam tylko jeszcze, że objawy te pojawiły się po wymianie uszczelki częsci zaznaczonej na zdjęciu
P.S. Dodam tylko jeszcze, że objawy te pojawiły się po wymianie uszczelki częsci zaznaczonej na zdjęciu
Ostatnio zmieniony 12 sie 2011, 16:31 przez nenolog, łącznie zmieniany 1 raz.
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
Tyle, że muszę wyregulować ten ke-jetronik, a czy na pewno to jest przyczyną tego nie wiem. Auto odholowałem pod dom, sprawdziłem tą uszczelkę i jest dobrze. Nic więcej nie grzebałem. Muszę podholować go do innego mechanika i potwierdzić tą usterkę.
[ Dodano: 2011-08-12, 22:01 ]
No ok, tyle tylko, że nie do końca wierzę w taki zbieg okoliczności. Oddaję sprawne auto, wyjeżdżam od mechanika 2m i się akurat wtedy to popsuło?
[ Dodano: 2011-08-12, 22:01 ]
No ok, tyle tylko, że nie do końca wierzę w taki zbieg okoliczności. Oddaję sprawne auto, wyjeżdżam od mechanika 2m i się akurat wtedy to popsuło?
Nic tam nie reguluj kolego bo jak zaczniesz kombinować to będzie amen. Pod tą częścią co zaznaczyłeś na zdjęciu (nagrzewacz fazy paliwa) powinny być oringi a nie jakaś uszczelka.
Sprawdź wszystkie podciśnienia KE-Jet jest na to wrażliwy. Ja ze swoją A80 walczyłem jakieś 1.5 miesiąca z obrotami i ze spalaniem.
W NG nawet źle dokręcony korek wlewu oleju może napsuć sporo nerwów <ok>
Sprawdź wszystkie podciśnienia KE-Jet jest na to wrażliwy. Ja ze swoją A80 walczyłem jakieś 1.5 miesiąca z obrotami i ze spalaniem.
W NG nawet źle dokręcony korek wlewu oleju może napsuć sporo nerwów <ok>
Są tam dwa małe oringi. W jaki sposób mam sprawdzić podciśnienie ke-jetronika?karol89 pisze:Nic tam nie reguluj kolego bo jak zaczniesz kombinować to będzie amen. Pod tą częścią co zaznaczyłeś na zdjęciu (nagrzewacz fazy paliwa) powinny być oringi a nie jakaś uszczelka.
Sprawdź wszystkie podciśnienia KE-Jet jest na to wrażliwy. Ja ze swoją A80 walczyłem jakieś 1.5 miesiąca z obrotami i ze spalaniem.
W NG nawet źle dokręcony korek wlewu oleju może napsuć sporo nerwów <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Że co?karol89 pisze:(nagrzewacz fazy paliwa)
To zwykły elektrozawór z dyszą paliwa.
_________________________________________
Tego proponuję nie ruszać.
Skoro gaśnie i pali jak smok to nic tylko sprawdzić dolot jak wspomniano--czy nie ma lewuchy.
I teraz sprawa regulacji.Na fotce widać rozdzielacz.,za nim jest talerz przepływki.Od góry jest otwór regulacji,może być zaślepiony jakąś gumową zaślepką.Pod tym otworem jest śruba która reguluje niejako stosunek powietrza do paliwa.
To co mozesz zrobic samemu posprawdzaj szczelność wszyskie gumki złączki wężyki żadnych szparek i dziurek to raz. Co do obrotów to odłącz silniczek krokowy i zobacz jak sie zachowuje silnik czy gaśnie czy obroty falują. Co do utraty mocy to tak jak pisałem wyżej szczelność i co do spalania pozostaje regulacja. U mnie przypadek był taki zę k-jeta wymieniałem po wymianie spalanie przy normalnej jeździe wynosiło około 20l/100km w sumie za 1zł robiłem 1km co pomoglo tylko i wyłącznie regulacja. A i jeszcze jedno pytanie jest LPG???