[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy
Raczej tak, bo rant felgi i tak jest obecnie w tym samym miejscu za pomocą dystansów ale ranty i tak już kupione. Teraz tylko śrubki do ponownego chromowania i skręcę tył na 10" a przód wrzucę na obecne dystanse na razie bez stoczenia dystansów i zobaczę jak wyjdzie, jeśli lipa to dodam trochę negatywu, jeśli nadal nie będę zadowolony to stoczę dystans i po problemie. W końcu muszę jeszcze fotele wrzucić i inne drobne tematy pokończyć typu podświetlenie sterowania szyb etc.Niki20 pisze:Kolczat, coś na ten temat wiem, ale Daniel nie ma tu nic zwieśniaczonego tylko węższe ranty U Ciebie też nic podobnego nie widzę
W przyszły piątem jedziemy z Igorem, Gosiami i resztą ekimy na VW Manię i mam nadzieję, że się wyrobię z detalami <ok> czy ktoś się tam wybiera?
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
Niki20, widzisz, patrzysz na to zbyt ogolnie, w pewnym momencie dochodzi sie do dopieszczania tak drobnych szczegolow, ze trzeba byc rabnietym zeby sie nad tym zastanawiac, ale tak juz jest :mrgreen:
ATLAS, wciaz sie bije z myslami mam cala polske do przejechania, gdyby to byl szczecin to pol biedy bo bana przez raich, ale tutaj jedynka leciec w tych koleinach okropnych... ahhh nie wiem, strasznie trudna decyzja, bo akurat z wami bardzo chetnie bym spedzil tamten weekend
ATLAS, wciaz sie bije z myslami mam cala polske do przejechania, gdyby to byl szczecin to pol biedy bo bana przez raich, ale tutaj jedynka leciec w tych koleinach okropnych... ahhh nie wiem, strasznie trudna decyzja, bo akurat z wami bardzo chetnie bym spedzil tamten weekend
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
zaczynam i ja mieć tego pier*olca :mrgreen:Kolczat pisze:Niki20, widzisz, patrzysz na to zbyt ogolnie, w pewnym momencie dochodzi sie do dopieszczania tak drobnych szczegolow, ze trzeba byc rabnietym zeby sie nad tym zastanawiac, ale tak juz jest :mrgreen:
ATLAS, czekam na fotki felgóff po skręceniu, najlepiej na aucie
No to sie wszystko zgadza .ATLAS pisze:LU CASH, a owszem jestem w lubelskim nad jeziorem Firlej. Jeśli nie masz co robić to wpadnij do ośrodka FS Firley na ul. Wczasowej doba hotelowa kończy się nam o 14, ale chyba jeszcze chwilę zostaniemy.
Edit:
Dziewczyna mówi mi, że pamięta, że jak jechaliśmy do apteki to ktoś trąbił i mrygał długimi. Ja akurat źle się czułem i nie byłem w humorze, stąd totalna ignorancja na drodze, wybacz stary
Byłem w pracy ,no i nie byłem a bardzo czasowy
Jak kiedyś będziesz to daj znaka.
UPDATE 2011-08-16
UPDATE 2011-08-16
Jednak wstawiam jeszcze fotki na węższych rantach, bo nie mam kiedy zająć się przekładką fotele i grill też czekają na montaż...
Jednak wstawiam jeszcze fotki na węższych rantach, bo nie mam kiedy zająć się przekładką fotele i grill też czekają na montaż...
Cieszę się, że Wam też się podoba tylne ranty i tak już kupiłem, więc bezapelacyjnie wylądują z tyłu 3,25", a te obecne trafią na przód. Na tych fotkach tylne felgi są założone z dystansami 10mm, zatem krawędź rantu na szerszym setupie będzie niemalże w tym samym miejscu (2mm bardziej na zewnątrz), ale i tak przymierzę do kolejnego setupu dystanse na tył.
Tak na marginesie zobaczcie offsety z boku:
Z przodu nigdy NIC nie dotknęło nawet blacharki, czy nadkola. Nie było najmniejszej ocierki, jednak z tyłu mam ustawiony amor na skok ~3cm i na dużych hopach i dziurach jadąc za szybko potrafi lekko otrzeć krawędzią opony, zatem jest na styk. Jak widać, przód jest szerzej niż tył dlatego rozważam zapodanie 215/35 na 10x18" opony mam nawet nowe do tego, ale nie Yokohamy, a one są wspaniałe i chyba zostaną 225/35 z tyłu, jednak jeszcze minimalnie dognę błotniki. Zobaczymy jak to będzie...
Tak na marginesie zobaczcie offsety z boku:
Z przodu nigdy NIC nie dotknęło nawet blacharki, czy nadkola. Nie było najmniejszej ocierki, jednak z tyłu mam ustawiony amor na skok ~3cm i na dużych hopach i dziurach jadąc za szybko potrafi lekko otrzeć krawędzią opony, zatem jest na styk. Jak widać, przód jest szerzej niż tył dlatego rozważam zapodanie 215/35 na 10x18" opony mam nawet nowe do tego, ale nie Yokohamy, a one są wspaniałe i chyba zostaną 225/35 z tyłu, jednak jeszcze minimalnie dognę błotniki. Zobaczymy jak to będzie...