[B4 1z] przerobka 1z na AFN
-
- Forum Audi 80
- Posty: 122
- Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
- Lokalizacja: Malbork
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Pewnie tak jak mówisz ,było by prościej ,tyle że nie wiem coście się tak uczepili tej przekładki ,skoro w zasadzie nie czepiając się osprzętu ,pisze w zasadzie bo trzeba by tylko wymienić wtryski na 0.205 ,można zrobić z zetora ok.120koni ,wystarczy tylko "zapakować chipsa " do kompa i śmigamy nierzadko lepiej niż seryjny AFN ,że nie wspomnę o tych z zapieczonymi kierownicami :mrgreen: a zetorowe t15 może i trochę mniejsze i słabsze ,ale przynajmniej nigdy w nich nie staną kierownice bo ich nie makamilg.86.86 pisze:czy w a4 1z taka przekładka byłaby podobna jak w b4 (wydaje mi się ,że w a4 jest więcej miejsca pod turbiną bo w b4 jest altek i sprężarka klimy )
-
- Forum Audi 80
- Posty: 122
- Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
- Lokalizacja: Malbork
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Widzę że nadal jesteś w błędzie :shock: Z zetora można wycisnąć dokładnie tyle samo co z AFN- a .AFN I 1Z to praktycznie identyczne silniki ,jedyna różnica mająca wpływ na osiągi to turbina ,wtryski i program w ecu ...to że napisałem że ok.120 koni ,nie znaczy że nie można więcej ,bo można , tyle że mnie i większości zachipsowanych zetorów te ok.120 koni w zupełności wystarczakamilg.86.86 pisze:no w sumie tak ale jak sie do afn-a ''zapakuje chipsa'' to będzie ok 140 kucy więc chyba warto przerobić
w A4 jest dodatkowa chłodnica powietrza w postaci rury pod zderzakiem i czy to z 1Z/AHU czy AFN to wyciągnie się praktycznie to samo, w B4 przydałby się dodatkowy IC, poza tym pompa wtryskowa z AFN się delikatnie różni więc na upartego można by i pompę przełożyć, turbina z AFN trochę szybciej wstaje ale na osiągi nie ma to znacznego wpływu