Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1z] przerobka 1z na AFN

kamilg.86.86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
Lokalizacja: Malbork

Post autor: kamilg.86.86 » 14 sie 2011, 22:21

czy w a4 1z taka przekładka byłaby podobna jak w b4 (wydaje mi się ,że w a4 jest więcej miejsca pod turbiną bo w b4 jest altek i sprężarka klimy )

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 sie 2011, 23:14

kamilg.86.86 pisze:czy w a4 1z taka przekładka byłaby podobna jak w b4 (wydaje mi się ,że w a4 jest więcej miejsca pod turbiną bo w b4 jest altek i sprężarka klimy )
Pewnie tak jak mówisz ,było by prościej ,tyle że nie wiem coście się tak uczepili tej przekładki ,skoro w zasadzie nie czepiając się osprzętu ,pisze w zasadzie bo trzeba by tylko wymienić wtryski na 0.205 ,można zrobić z zetora ok.120koni ,wystarczy tylko "zapakować chipsa " do kompa i śmigamy nierzadko lepiej niż seryjny AFN ,że nie wspomnę o tych z zapieczonymi kierownicami :mrgreen: a zetorowe t15 może i trochę mniejsze i słabsze ,ale przynajmniej nigdy w nich nie staną kierownice bo ich nie ma ;-)

kamilg.86.86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
Lokalizacja: Malbork

Post autor: kamilg.86.86 » 15 sie 2011, 11:07

no w sumie tak ale jak sie do afn-a ''zapakuje chipsa'' to będzie ok 140 kucy więc chyba warto przerobić

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 sie 2011, 12:10

kamilg.86.86 pisze:no w sumie tak ale jak sie do afn-a ''zapakuje chipsa'' to będzie ok 140 kucy więc chyba warto przerobić
Widzę że nadal jesteś w błędzie :shock: Z zetora można wycisnąć dokładnie tyle samo co z AFN- a .AFN I 1Z to praktycznie identyczne silniki ,jedyna różnica mająca wpływ na osiągi to turbina ,wtryski i program w ecu ...to że napisałem że ok.120 koni ,nie znaczy że nie można więcej ,bo można , tyle że mnie i większości zachipsowanych zetorów te ok.120 koni w zupełności wystarcza ;-)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 16 sie 2011, 17:25

w A4 jest dodatkowa chłodnica powietrza w postaci rury pod zderzakiem i czy to z 1Z/AHU czy AFN to wyciągnie się praktycznie to samo, w B4 przydałby się dodatkowy IC, poza tym pompa wtryskowa z AFN się delikatnie różni więc na upartego można by i pompę przełożyć, turbina z AFN trochę szybciej wstaje ale na osiągi nie ma to znacznego wpływu

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 16 sie 2011, 19:26

no w sumie tak ale jak sie do afn-a ''zapakuje chipsa'' to będzie ok 140 kucy więc chyba warto przerobić
Z tego co mi wiadomo to kostrz ze swojego afn-a planuje wyciągnąć około 180KM, jak u niego byłem to już tam siedziało 150 ;-)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 17 sie 2011, 17:35

nie powiedziałbym że to AFN :mrgreen: z AFN'a to został w sumie tylko blok z wałem, tłokami i pompą wtryskową, głowica to zwykłe AHU a wtryski też nie są ori więc nie porównuj tego co ma kostrz z AFN'em <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl