[80 B4]bicie w kierownicy podczas hamowania
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Bo Krzyś-tak jak pisałem,nie pod czas hamowania,tylko przy np. powyżej 80 km-ów jak na prostej drodze puściłem na luz to telepało kierownicą,wtedy ,,wymacałem'' końc.dr.,kupiłem,zakręciłem na tą samą ilość gwintów do linijki i <ok>Krzysiek 84 pisze:jak było to z powodu końcówki drążka kierowniczego
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
U mnie właśnie podczas jazdy czy też przyspieszania, hamowania silnikiem bądź wyrzuceniu na luz nie ma żadnego drgania. Tylko i wyłącznie przy hamowaniu.
Gdy byłem u Kostrz'a i robiliśmy Logi dynamiczne i na 4 biegu była prędkość 160 km/h i trzeba było hamować to naprawdę ta kierownica drżala porządnie :roll:
Gdy byłem u Kostrz'a i robiliśmy Logi dynamiczne i na 4 biegu była prędkość 160 km/h i trzeba było hamować to naprawdę ta kierownica drżala porządnie :roll:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Spróbuje jeszcze z nowymi tarczami, jeśli też nie wyda, to będę mocniejsze hamulce robić. Moc każdy chce podnosić ale nie wszyscy potem robią mocniejsze hamulce. Tarcze mam pełne i też będę myśleć nad wentylowanymi z V6 lub 2.3 NG . Tylko u mnie nie ma Abs'u.
Ale spróbuje jeszcze z nowymi tarczami, może akurat mi trafiły się takie, że zwichrowały się
Ale spróbuje jeszcze z nowymi tarczami, może akurat mi trafiły się takie, że zwichrowały się
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
czy mógby mi ktos powiedziec czy tarcza wentylowana 256 wystarczy do avanta, bo aktualnie mam niewentylowane 280 ale komplet TRW wytrzymał jeden wypad na autoban i przebieg 5000 tys km (trzepie kierownicą niemiłosiernie) a właśnie mogę za pól darmo kupić zaciski z jarzmami pod tarcze wentylowane 256 mm z sedana.
Witam! Podłącze sie do tematu ,jesli ktos z was trafił na dobre tarcze i na nich juz długo śmiga to powiedzcie jakie zamienniki warto brac a jakich nie bo u mnie po przetoczeniu tarcz dalej sie to samo dzieje czyli raz trzesie a raz nie tzn słabiej.iI tez były za nie małą cenę bo ok 130zł i okazuje sie że lipa.Doradzi ktos cos?Pozdrawiam
Panowie...pisalem wczesniej ze mialem problem przy hamowaniu przy ok 40-50 km/h... okazalo sie ze piasta miala bicie, wymienilem i bylo ok, ale teraz z kolei przy 80-90 przy hamowaniu kiera lata w lewo i w prawo... koncowka drazka? czy cos innego...tarcze MIKODA + klocki EBC GreenStuff ... doradzcie gdzie mam szukac i cos przegladac zeby wyeliminowac bicie...
Pozdro
Pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
A ja mam pytanie do was drodzy koledzy z Audi , wcześniej byłem na diagnostyce, a dalej mam bicia na kierownicy, ściąga mnie dalej na prawą stronę, ale już mnie, muszę jeszcze tylko zmienić mocowanie amortyzatora, ale moim zdaniem to nie jest to. Prosiłbym o pomoc, jestem tu nowy i dlatego pisze w poście kolegi, przepraszam z góry. Bo myślę że mój znajomy mechanik może nie być wiarygodny, bo ja tylko mu pomagam niestety ;(