[b3 1.8 PM] Ciekawostka - Zmiana silnika - sens?
[b3 1.8 PM] Ciekawostka - Zmiana silnika - sens?
Panowie mam do was sprawę.. ostatnio zagłębiłem się trochę w tematy zmian silników. Chciałem w swojej OOOO wstawić jakiś mocniejszy silnik ale ni cholery nie wiem jaki będzie najlepszy i jakie koszta będą tego :roll: zauważyłem że coraz więcej osób pakuje 1.8T .. Powiedzcie czy ma to sens ? czy może lepiej dołożyć i kupić już jakąś b4ke lub 90tke bo jedynie na te dwa autka teraz bym polował . Proszę o pomoc bo nie jestem w takich sprawach dobry i nie znam się na tym zbytnio .
PS: Mam założony gaz
PS: Mam założony gaz
Ostatnio zmieniony 28 sie 2011, 14:10 przez KoralB3, łącznie zmieniany 1 raz.
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
jedyne rozsądne to S2/RS2 Więc wiadomo... Ja bym tu widział 7A, ale nie wiem jak to się ma, ale jak ludzie do cabrio wrzucają to i tu by się dało :-> Co do kosztów to nie ma co liczyć że w 2tyś się zmieści.... SWAP to są bardzo duże koszty i w sumie nie opłacalne... No chyba że auto u kogoś ma dożywocie to wtedy takFranoF1 pisze:Kup B4, z rozsądnym motorem i masz problem z głowy
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
KoralB3, najpierw powiedz ile kasy chcesz na tego swapa przeznaczyć. Jaka moc Cię interesuję :?: Można zawsze zapodać np. 3A, AAD lub jak chcesz więcej to 6A, ale to są te najprostsze wymiany silników, bo swapem tego nazwać nie można. W niewygórowanych kosztach i w zadowalającej mocy możesz dać PG lub 1.8T. Sam to będziesz robił :?: , bo jedynie samemu zrobiony swap jest najbardziej opłacalny Jak chcesz B3 zmieniać na B4 to co najmniej z ABK.
PM tak jak pisałem można ustawić tak ze chodzi jak 3A będziesz miał jakieś 11s do 100 i tyle powinno Ci wystarczyć ale podstawa to wywalić gaz i doprowadzić silnik do dobrego stanu. Na ABK w B4 sie nie łap bo to nie jedzie bo B4 jest ciężka i lekko dłubnięte PM robi ABK o ABT nie mówiąc. Jak chcesz coś w budzie B3 to ja bym patrzył na 16V albo 2,3 ale jako całe auto a nie swap, tak samo jak chcesz B4 to co najmniej 2,3 a najlepiej 2,8 jak sagem pisze.
Ja bym to auto sprzedał bo czytając Twój temat widzę ze masz dosyć awaryjne to auto, a jak już ładowac kasę to w coś konkretnego.
Ja bym to auto sprzedał bo czytając Twój temat widzę ze masz dosyć awaryjne to auto, a jak już ładowac kasę to w coś konkretnego.
GerB3, Wiesz już mi nie chodzi o awaryjność bo z tym się uspokoiła i ostatnio byłem naprawdę zdziwiony że w przeciągu tygodnia nabiła mi sporo km .
Audi Sport, Jeżeli byśmy mieli wrzucać silnik to mamy ok 5tys na przekładkę .. Nie będziemy robić tego sami tylko ze znajomymi co bardziej siedzą w mechanice .
sagem, i może to będzie najlepszy wybór .. Tylko szkoda mi po prostu tego samochodu :cry: wsadziłem w niego trochę kasy żeby to jako tako wyglądało,ale niestety widać że te trasy które robił ojciec przez 2 lata do Niemiec osłabiły silnik.
Co do 2.3 to chyba już podtlenku nie założę ? ? Jeśli chodzi o 1.8T to trochę elektroniki wpada do auta.. a z tym moja złota ma największe problemy..
Tak więc może przystanę na tym co mi radzi parę osób i po prostu znajdę b4 z dobrym motorem .. Kręcą mnie jeszcze 90tki .. :roll:
Audi Sport, Jeżeli byśmy mieli wrzucać silnik to mamy ok 5tys na przekładkę .. Nie będziemy robić tego sami tylko ze znajomymi co bardziej siedzą w mechanice .
sagem, i może to będzie najlepszy wybór .. Tylko szkoda mi po prostu tego samochodu :cry: wsadziłem w niego trochę kasy żeby to jako tako wyglądało,ale niestety widać że te trasy które robił ojciec przez 2 lata do Niemiec osłabiły silnik.
Co do 2.3 to chyba już podtlenku nie założę ? ? Jeśli chodzi o 1.8T to trochę elektroniki wpada do auta.. a z tym moja złota ma największe problemy..
Tak więc może przystanę na tym co mi radzi parę osób i po prostu znajdę b4 z dobrym motorem .. Kręcą mnie jeszcze 90tki .. :roll:
To włóż najprostszy 2.0 na mechanicznym wtrysku ale nie dawaj gazu albo zostaw to co jest. Ja jakbym miał sprzedawać swoją to tylko rozważałbym 90kę albo 100ke C3 późniejsze 80ki to już inne auta. Za 2-3 tys to kup jakieś fajne graty do auta albo silnik wyremontuj. Rozumiem że nie chcesz rozstać się z autem bo czasem do takie zwykłego B3 1,8 z pełnym korbotronikiem można przywiązac się bardziej jak do nowej A8 <ok>
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
KoralB3, powiem tak, ogarnij sie troche i zadaj sobie pytanie co chcesz osiagnac?
bo poki co jak wiekszosc tematow na tym forum ten zmierza do nikad i pewnie niedlugo powstana niepotrzebne spory.
Chesz sie scigac?
chcesz miec bardzo dobre przyspieszenie, czy tylko troche lepsze niz w swoim?
Jesli cos swapowac to na zadne trupy wolnossace tylko cos z turbo, albo benzyna albo diesel, nie czaje swapow na wollnossace silniki, no chyba ze 4.2.
Pamietaj ze zeby jechac trzeba spalac paliwo i z tym sie licz.
Wg. mnie najlepsza opcja to b4+ 2.8 +LPG albo 130ps w 1z w b4 w osce i bedziesz mial tanio i nie bedziesz ostatni na swiatlach, jesli natomiast chcesz miec dobre przyspieszenie to nic ponizej 300ps nie jest warte polecenia, chyba ze jakis vtec w wydmuchanej budzie 700kg :mrgreen:
bo poki co jak wiekszosc tematow na tym forum ten zmierza do nikad i pewnie niedlugo powstana niepotrzebne spory.
Chesz sie scigac?
chcesz miec bardzo dobre przyspieszenie, czy tylko troche lepsze niz w swoim?
Jesli cos swapowac to na zadne trupy wolnossace tylko cos z turbo, albo benzyna albo diesel, nie czaje swapow na wollnossace silniki, no chyba ze 4.2.
Pamietaj ze zeby jechac trzeba spalac paliwo i z tym sie licz.
Wg. mnie najlepsza opcja to b4+ 2.8 +LPG albo 130ps w 1z w b4 w osce i bedziesz mial tanio i nie bedziesz ostatni na swiatlach, jesli natomiast chcesz miec dobre przyspieszenie to nic ponizej 300ps nie jest warte polecenia, chyba ze jakis vtec w wydmuchanej budzie 700kg :mrgreen: