[b3 80 1.9SD] kilka pytań(k-jet)
[b3 80 1.9SD] kilka pytań(k-jet)
Witam. Mam takie pytanko, jakie zadanie maja wtryskiwacze w k-jet'cie? . Czy mają wpływ na to ,że przy dodawaniu gazu na benzynie muli?,robi klasyczne prrut prrut , i strasznie czuć benzyne,aż bardzo..
Czy głośno chodząca pompa paliwa ma wpływ jakiś na odpalanie?
Bo nie odpala mi na zimnym, kiedy przełącze z lpg na bene i dam wysokie obroty to wtedy trzymie ale wlasnie muli .
I jeszcze jedno , co do wolnych obrotów, bo krokowca nie ma w tym silniku, tylko przepustnica , bo falują, była czyszczona jednym z preparatów ale to nie wiele dało..
Pozdrawiam .
Czy głośno chodząca pompa paliwa ma wpływ jakiś na odpalanie?
Bo nie odpala mi na zimnym, kiedy przełącze z lpg na bene i dam wysokie obroty to wtedy trzymie ale wlasnie muli .
I jeszcze jedno , co do wolnych obrotów, bo krokowca nie ma w tym silniku, tylko przepustnica , bo falują, była czyszczona jednym z preparatów ale to nie wiele dało..
Pozdrawiam .
witam,kolego musisz mieć silniczek krokowy,ja miałem silnik Sd i był,bez niego to ci bedzie falować obrotami bo on jest odpowiedzialny na równe wolne obroty na biegu jałowym,oraz jak auto jest zimne to daje wiecej powietrza tzw włącza ssanie,a jesli ci muli to albo zasłabe cisnienie bije pompa paliwa lub musisz wyregulować dawke paliwa,wtryski k-jet to tak jak gażnik,podają ciągle paliwo,zaleznie od zassanego przez silnik powietrza,za co odpowiedzialna jest klapka w przepływomierzu,która steruje rozdzielaczem,i własnie tutaj ona dostaje luz na tym połaczeniu wajcha od klapki-rozdzielacz, zeby to wyregulować to od góry jest taki mały otwór miedzy rozdzielaczem a ta guma co nakładasz na przepływke ,i tam reguluje się to przez imbus,nie pamietam jaki ale napewno długi,zajrzyj do książki,bo luz mógłby zmienić ci dawkę na bogatszą lub za słaba co będzie także objawami zamulenia na wejscie wyższych obrotów,i zapamietaj zeby prawidłowo działał k-jet musisz miec wszystkie podcisnienia szczelne,bo jak masz lewe powietrze to także wachluje na wolnych obrotachmwiec zacznij od sprawdzenia szczelnośći
,pzdr
,pzdr
rzezyk, na bank nie ma tam krokowca, to jest kjet nie kejet. lewego powietrza nie moze brac bo sprawdzalem szczelnosc, co do regulacji, mam jakis tam imbus 3 bodajze ale nie moge trafic w to . jak go kupilem palil na dotyk, ssania tez on nie ma. ja ten silnik mam w golfie 2 ,swap byl robiony i duzo jest samoróbki też. zobacze co da sie zrobic z tymi obrotami na rozdzielaczu.. a co do smierdzacej benzyny? xd
W K-jetronicu nie ma nastawnika biegu jałowego, jest śrubka zamiast niego. Imbusem regulujesz położenie klapki czyli wpływasz na skład CO2 wiec tym się nie baw bo rozregulujesz ten wtrysk do reszty. Wolne obroty ustawia się tą srubką na płaski śrubokręt, ale zwiekszasz albo zmniejszasz obroty tak samo jak w KE-jecie. Sprawdź włacznik termiczo-czasowy bo on daje sygnał do dodatkowego wtryskiwacza który pewnie cały czas zalewa Ci silnik. I wywal z niego gaz bo niszczysz ten wtrysk junkersem, te wtryski nie tolerują cyklonu dlatego masz teraz problemy.
witam,weź odepnij przepływomierz od tej puszki filtra(haczyki)odpal silnik,odchyl przepływomierz do góry,wsuń łapkę i znajdź dźwignie przepływomierza,minimalnie podnoś do góry(setne mm)i patrz na reakcje,jeśli podnosząc będzie równiej chodził to masz coś nie tak z mieszanka,jak za mocno weźmiesz to zgaśnie lub strzeli w kolektor dlatego z wyczuciem,tak samo sprawdź w dół pociągając, obojętnie czy w dół czy w górę jeśli będzie jakaś poprawa to wyreguluj dawkę,nie wiem jaki to był imbus ale na pewno był długi, kręcąc w prawo chyba zmniejszasz dawkę,ale nie jestem pewien,wiec zajrzyj do książki,1/4 obrotu daje zmiany wiec za dużo nie kręć,max jeden obrót,i zapamiętaj w którą kręcisz,wiec próbuj,jak masz obrotomierz to sprawdź jakie masz obroty,najpierw ustaw odpowiednie obroty a potem koryguj dawkę,nie bój się to nie takie straszne,pzdr
czytalem o tym ale nie bardzo wiem jak on wyglada, gdzies przy rozdzielaczu?.GerB3 pisze:Sprawdź włacznik termiczo-czasowy
[ Dodano: 2011-08-22, 12:04 ]
panowie wrzuce kilka fotek motoru .
http://imageshack.us/g/21/dsc00013vf.jpg/
na ostatnim zdjeciu jest rozdzielacz,i patrz od lewej strony jest takie male coś okrągłe, co to jest? . I jeszcze jedno, bo zapomnialem zrobic tego zdjecie ale z tyłu silnika mam cos takiego http://cokupic.pl/i/c_big2317469.jpg z tym ze chyba w kolektorze? . Wpięte to jest ale nie ma wiązki. powiedzcie mi czy tak ma byc ? . czy to moze jest ten wylacznik termiczno czasowy? .
Gazu napewno nie usune bo sprawuje sie dobrze silnik, tylko poprzedni wlasciciel jezdzil czesciej na lpg i mozliwe ze poupadało co nieco, dlatego prosze was o pomoc <ok>
rzezyk, własnie chodzi o to ze tam nie ma wtyczki , i nie wiem czy była czy też nie .
[ Dodano: 2011-08-23, 11:18 ]
rzezyk, potrzebuje takich pewnych informacji, czy ta wtyczka musi tam byc czy tez nie , wtedy moge popatrzec , lub jak wiesz lub pamietasz jaki kolor kabli to ma być . pozdro i dzieki za zainteresowanie <ok>
[ Dodano: 2011-08-23, 11:56 ]
zainteresowalem sie jeszcze przed robota tym, poszedlem do auta ,popatrzylem z tylu na ten niby wtrysk, bez okablowania, podlaczony razem z wężem do przepustnicy. wlaczylem zaplon i na benie chcialem sprawdzic czy jakies wartosci pokazuje ale zadnych..
co do trego wlacznika termiczno czasowego to ida dwa weze do niego z rozdzielacza + wtyczka ale chyba cos od chlodzenia? .
kupie gdzies takie czesci sprawne? . bo ciezko na szrotach dostac to .
[ Dodano: 2011-08-23, 11:18 ]
rzezyk, potrzebuje takich pewnych informacji, czy ta wtyczka musi tam byc czy tez nie , wtedy moge popatrzec , lub jak wiesz lub pamietasz jaki kolor kabli to ma być . pozdro i dzieki za zainteresowanie <ok>
[ Dodano: 2011-08-23, 11:56 ]
zainteresowalem sie jeszcze przed robota tym, poszedlem do auta ,popatrzylem z tylu na ten niby wtrysk, bez okablowania, podlaczony razem z wężem do przepustnicy. wlaczylem zaplon i na benie chcialem sprawdzic czy jakies wartosci pokazuje ale zadnych..
co do trego wlacznika termiczno czasowego to ida dwa weze do niego z rozdzielacza + wtyczka ale chyba cos od chlodzenia? .
kupie gdzies takie czesci sprawne? . bo ciezko na szrotach dostac to .
witam,tak wtrysk jest połaczony wezem bo potrzebuje benzyny,a wtyczka chyba miałem niebieska,koloru kabli nie pamietam,a wtyczka musi byc zeby prad załanczał wtrysk,12v,a jeski idzie tam waz do przepustnicy to wtedy to jest silniczek krokowy,on podaje powietrze,dla równych obrotów biegu jałowego,pzdr
witam
http://allegro.pl/silniczek-krokowy-aud ... 49474.html
pierwszy link to przykładowo
to jest silniczek krokowy
drugi to wtrysk rozruchowy powienien być wkrecony w kolektor dolotowy
http://allegro.pl/wtrysk-rozruchowy-aud ... 91526.html
czasem sie gubie co pisze,bo jak przeglądam neta przez telefon to cieżko mis ei pisze,a teraz siedze na kompie to masz w/w linki przykładu(wygląd),pzdr
http://allegro.pl/silniczek-krokowy-aud ... 49474.html
pierwszy link to przykładowo
to jest silniczek krokowy
drugi to wtrysk rozruchowy powienien być wkrecony w kolektor dolotowy
http://allegro.pl/wtrysk-rozruchowy-aud ... 91526.html
czasem sie gubie co pisze,bo jak przeglądam neta przez telefon to cieżko mis ei pisze,a teraz siedze na kompie to masz w/w linki przykładu(wygląd),pzdr