[2,3 E NG] problem z odpalaniem na ciepłym silniku
[2,3 E NG] problem z odpalaniem na ciepłym silniku
Przeszukałem forum i nie znalazłem zadowalającej mnie odpowiedzi dlatego piszę nowy temat.
Z rana silnik pali od strzała.
Na rozgrzanym nie pali teraz już wcale.
jakiś czas temu to jeszcze po długim kręceniu odpalał.
A teraz już nawet do rozładowania sobie kręcić mogę.
Za to na ciepłym odpala na pych.
Czujnik temp sprawdzony - działa.
Co może być przyczyną?
Z rana silnik pali od strzała.
Na rozgrzanym nie pali teraz już wcale.
jakiś czas temu to jeszcze po długim kręceniu odpalał.
A teraz już nawet do rozładowania sobie kręcić mogę.
Za to na ciepłym odpala na pych.
Czujnik temp sprawdzony - działa.
Co może być przyczyną?
sprawdzona kopułka i jest ok.lasombra pisze:umieszczony jest w aparacie zaplonowym - do niego podlaczasz to wtyczke, sprobuj podmienic aparat, a w kopulce nie masz oleju?
zmieniony został również zawór podciśnienia magnetyczny. Ale to też nie skutkuje.
coś może się dzieje z ciśnieniem?
znajomy powiedział że miał takie objawy w Diesel'u jak wtryski mu poleciały.
przewody i świece nowe.lasombra pisze:a jak juz na pych odpali to chodzi dobrze? (rozno? na wszystkich cylindrach, buta ma?)
[ Dodano: 2011-08-24, 22:50 ]
aha a przypadkiem nie wymieniales przewodow zaplonowych?
Buta nie ma, zapomniałem wspomnieć że jest w gazie,
ale zawsze z benzyny startuje, nie mam możliwości startu z gazu bo jest komputerek który przełącza.
to co napisze to moze byc smieszne ale sprawdz kolejnosc przewodow nie chodzi o to ze ktores zamieniles tylko ze moze 1 cylinder jest wpiety w niewlasciwym miejscu. W swoim NM tak zrobilem i co? Na zimno palila jak sie zagrzeje ani gadaj - na cieplym na pych owszem i wlasnie wtedy byla strasznie zamulona
Witam. wreszcie po bardzo długiej walce udało się. Przyczyną nie odpalania na ciepłym bym czujnik temp cieczy (który rzekomo działał - opinia oczywiście specjalisty). Miałem trochę zabawy i nerwów przy nim. powymieniałem: kopułkę , palec, świece, przewody - ufając że coś pomogą. W końcu przeprowadziłem test. Z rana palił na dotyk, wiec odpaliłem pojeździłem i rozgrzałem, zgasiłem i próbowałem odpalić - nic. odłączyłem czujnik temp i odpalił za pierwszym razem. Fakt że cały czas na ssaniu jedzie na benzynie, ale jak załączy się gaz nie ma już to znaczenia. Czujnik parę zł kosztuje, jak mi się zechce to go wymienię ale na razie nie przeszkadza mi on :mrgreen: Także wreszcie ulga. Po tylu miesiącach piłowania rozrusznika na ciepłym. Dobrze że to sprawdziłem bo w desperacji chciałem już aparat zapłonowy rozbierać i czujnik halla wymieniać. Pozdrowienia dla wszystkich który pomagali mi swoimi radami. 3majcie się.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
o kurde to samo co u mnie https://audi80.pl/b4-23-ng-wtrysk-rozruchowy-vt67350.htm
myslalem ze to wtrysk rozruchowy a tu prosze jutro przetestuje u siebie, mi poki co odpala ale musze sporo meczyc rozrusznik, a rano jak zimny odpala od kopa, ja mam mozliwosc odpalania z LPG i wtedy zawsze odpali, ale nie chce tak robic bo do tej pory zawsze na PB odpalałem do nagrzania dam nac co i jak
myslalem ze to wtrysk rozruchowy a tu prosze jutro przetestuje u siebie, mi poki co odpala ale musze sporo meczyc rozrusznik, a rano jak zimny odpala od kopa, ja mam mozliwosc odpalania z LPG i wtedy zawsze odpali, ale nie chce tak robic bo do tej pory zawsze na PB odpalałem do nagrzania dam nac co i jak
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle