[Cabrio 8G 2.8 AAH] Wyprzedaż części : fotele,dach, alu 15&
[Cabrio 8G 2.8 AAH] Wyprzedaż części : fotele,dach, alu 15&
Witam, od dnia 21.08.2011 jestem wreszcie posiadaczem Cabrio
Jest to 2.8 AAH z 1993r Kolor: LZ5U
Obecny wygląd:
Wyposażenie:
- jasna skóra,
- podgrzewane fotele,
- elektryczne szyby i lusterka,
- BC,
- kiera S,
- drewniane dekory,
- ABS,
- wspomaganie,
- worek na narty,
- wyświetlacz temp. zewnętrznej,
- dodatkowe zegary,
- dach manualny,
- Azev A 8.5x17'' ET20,
- wydech Sebring, ładnie brzmi
Ogólnie auto jest w przyzwoitym stanie, muszę poprawić kilka rzeczy i będzie pięknie:) Wrażenia z jazdy nie do opisania
Brewki już dawno zdjęte
Fotki po zakupie więc szału nie ma :
Nowsze zdjęcia:
Jest to 2.8 AAH z 1993r Kolor: LZ5U
Obecny wygląd:
Wyposażenie:
- jasna skóra,
- podgrzewane fotele,
- elektryczne szyby i lusterka,
- BC,
- kiera S,
- drewniane dekory,
- ABS,
- wspomaganie,
- worek na narty,
- wyświetlacz temp. zewnętrznej,
- dodatkowe zegary,
- dach manualny,
- Azev A 8.5x17'' ET20,
- wydech Sebring, ładnie brzmi
Ogólnie auto jest w przyzwoitym stanie, muszę poprawić kilka rzeczy i będzie pięknie:) Wrażenia z jazdy nie do opisania
Brewki już dawno zdjęte
Fotki po zakupie więc szału nie ma :
Nowsze zdjęcia:
Ostatnio zmieniony 24 paź 2013, 15:05 przez MaciekGie, łącznie zmieniany 27 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
http://moto.allegro.pl/sprzedane-i1780698484.html to chyba Twoje autko. Bardzo fajne cabrio <ok>
Kiera jest z S4, felgami póki co nie chce się zamieniać, ogólnie auto sie dobrze trzyma jak na ten rok, dach nie jest w super stanie, jest klejony w kilku miejscach na zagięciach, tylna szyba była wymieniona bo poprzednia pękła, ale ta jest jak mleko i nie widać przez nią nic.
Skóra z tylnego podłokietnika nie jest przeszyta na fotel kierowcy, podłokietnik jest przerobiony pod car audio, ogólnie ktoś to bardzo źle zrobił. Fotel kierowcy na żywo wygląda dużo gorzej, ale może jeszcze coś się z niego zrobi
Skóra z tylnego podłokietnika nie jest przeszyta na fotel kierowcy, podłokietnik jest przerobiony pod car audio, ogólnie ktoś to bardzo źle zrobił. Fotel kierowcy na żywo wygląda dużo gorzej, ale może jeszcze coś się z niego zrobi
Remont czas zacząć, już nie miałem dzisiaj siły więcej rozebrać. Trzeba zdjąć głowice obie, wymienić uszczelki pod głowicami, pod kolektorem ssącym, wydechowymi, uszczelniacze wszystkie, popychacze hydrauliczne, uszczelniacze zaworowe(nie wiem jeszcze co z zaworami), płyn chłodniczy i kompletny rozrząd. Ogólnie trochę to szarpnie mnie po kieszeni, ale cóż, życie...
Ogólnie wszystko robię sam, jedynie znajomy podjedzie do mnie żeby głowice zdjąć i później założyć, dokręcić i ustawić rozrząd. Zobaczymy jak to wyjdzie.
Fotki:
By maciekmg2 at 2011-12-07
By maciekmg2 at 2011-12-07
By maciekmg2 at 2011-12-07
Ogólnie wszystko robię sam, jedynie znajomy podjedzie do mnie żeby głowice zdjąć i później założyć, dokręcić i ustawić rozrząd. Zobaczymy jak to wyjdzie.
Fotki:
By maciekmg2 at 2011-12-07
By maciekmg2 at 2011-12-07
By maciekmg2 at 2011-12-07
Marek_ABC
Czasem na zimnym silniku odzywają się popychacze(troche klepią) i ubywa mi płynu chłodzącego, a nie ma nigdzie wycieku, więc raczej idzie na wydech. Testowane było testerem i zmienił się kolor płynu w testerze więc uszczelka któraś pada lub co gorsza głowica poza tym silnik chodzi ok, ciśnienie oleju na zegarach pokazuje ok. Jak się uda to dzisiaj zdejmę głowice.
Czasem na zimnym silniku odzywają się popychacze(troche klepią) i ubywa mi płynu chłodzącego, a nie ma nigdzie wycieku, więc raczej idzie na wydech. Testowane było testerem i zmienił się kolor płynu w testerze więc uszczelka któraś pada lub co gorsza głowica poza tym silnik chodzi ok, ciśnienie oleju na zegarach pokazuje ok. Jak się uda to dzisiaj zdejmę głowice.
U mnie ubywa trochę, mógłbym jeździć i dolewać ale boje się, że uszkodzi się mocniej i będzie problem. Pewnie z 1200zł lekko, nie licze robocizny. Sam rozrząd to 500zł, do tego popychacze 240zł, uszczelki wszystkie, płyn chłodniczy, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowic, także troche wyjdzie. Mam nadzieje, że nic więcej nie wyjdzie po drodze. Jednak dzisiaj nie uda mi sie zdjąć głowic, ale rano przed pracą sie za to wezmę.Mończyk pisze:uuu u mnie takie same objawy... tylko wczoraj wcieło cały płyn... jaki koszt tej zabawy?
no u mnie dolewałem bo myslalem ze gdzies sobie wycieka, ale teraz tak sobie wykminilem że faktycznie może wciąga silnikiem... bo stukaja zawory coraz głośniej. ale silnik normalnie chodził ładnie przyspieszał itp. jedynie objawy to stukanie zaworów(raz stukaja raz nie) ubytki płynu chłodniczego i niedogrzewanie parownika...Myślisz że to może być to?
Możliwe ze kończy Ci się któraś uszczelka pod głowicą. Ja już zdjąłem głowice i na obu widać, że coś było nie halo. Jutro zawożę do obróbki, czyli do splanowania, wymiany prowadnic zaworowych, uszczelniaczy i nie wiem co tam jeszcze wyjdzie.
Tak to teraz wygląda:
By maciekmg2 at 2011-12-09
By maciekmg2 at 2011-12-09
By maciekmg2 at 2011-12-09
By maciekmg2 at 2011-12-09
By maciekmg2 at 2011-12-09
By maciekmg2 at 2011-12-09
Tak to teraz wygląda:
By maciekmg2 at 2011-12-09
By maciekmg2 at 2011-12-09
By maciekmg2 at 2011-12-09
By maciekmg2 at 2011-12-09
By maciekmg2 at 2011-12-09
By maciekmg2 at 2011-12-09