[2.0 NM 20v] brak buta na cieplym silniku
[2.0 NM 20v] brak buta na cieplym silniku
Witam
Od niedawna mam problem ze swoja kupetka. Mianowicie gdy temp wody osiagnie 90 stopni, wlaczy sie wentylator auto traci bardzo duzo na przyspieszeniu - wolno wchodzi w obroty. Odrazu pisze co wymienione:
przewody, swiece, kopulka, palec, stukowce, czujnik temp silnika ten z tylu glowicy, czujniki temp (ten w kroccu 3 pinowy) przeplywka byla podmieniana 0 roznicy, wszystkie filtry, tankuje 98 wiec do paliwa nie ma zarzutu rowniez wszystkie rzeczy nowe ze sklepu oprocz podmienionej przeplywki.
Jakies pomysly?
Od niedawna mam problem ze swoja kupetka. Mianowicie gdy temp wody osiagnie 90 stopni, wlaczy sie wentylator auto traci bardzo duzo na przyspieszeniu - wolno wchodzi w obroty. Odrazu pisze co wymienione:
przewody, swiece, kopulka, palec, stukowce, czujnik temp silnika ten z tylu glowicy, czujniki temp (ten w kroccu 3 pinowy) przeplywka byla podmieniana 0 roznicy, wszystkie filtry, tankuje 98 wiec do paliwa nie ma zarzutu rowniez wszystkie rzeczy nowe ze sklepu oprocz podmienionej przeplywki.
Jakies pomysly?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Tylko na ciepłym silniku i tylko gdy pracuje wentylator ?
Prawie nie możliwe, ale może masz jakieś zwarcie w obwodzie wentylatorów (albo sam silnik napędzający wentylatory ma zwarcia międzyzwojowe w uzwojeniach) i pożera sporo mocy silnika ?
Prawie nie możliwe, ale jednak może tak być.
[ Dodano: 2011-08-28, 00:41 ]
No i napisz jakiej firmy wstawiałeś te części które wymieniłeś. Bo jeśli to np Hans Priess lub Topran to się nie dziwie, że nic się nie zmieniło bo te części potrafią być wadliwe już od nowości :evil:
Prawie nie możliwe, ale może masz jakieś zwarcie w obwodzie wentylatorów (albo sam silnik napędzający wentylatory ma zwarcia międzyzwojowe w uzwojeniach) i pożera sporo mocy silnika ?
Prawie nie możliwe, ale jednak może tak być.
[ Dodano: 2011-08-28, 00:41 ]
No i napisz jakiej firmy wstawiałeś te części które wymieniłeś. Bo jeśli to np Hans Priess lub Topran to się nie dziwie, że nic się nie zmieniło bo te części potrafią być wadliwe już od nowości :evil:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
tez mam stukowece maxgear 2szt kosztowały mnie az 82zł heheheheh i auto zaczeło jezdzić
odkreć stukowce wyczyśc dokładnie miejsce styko stukowca z blokiem stukowce i przykrec delikatnie mozna powiedziec ze palcami + leciutko kluczem
jak to niepomoze to niestety musisz szukac czegos mechanicznego ew nieszczelnosci w dolocie bądż odmie
co do zmulenia na gorącym przykładowo wczoraj było w dzień 30 pare stopni i latałem cabrio i przy takiej temperaturze powietrza i jego gestości auto niechciało za.... tylko ryczało tak jak by ktoś go dusił zato wieczorem jak było juz duzo chłodniej szło jak szatan
odkreć stukowce wyczyśc dokładnie miejsce styko stukowca z blokiem stukowce i przykrec delikatnie mozna powiedziec ze palcami + leciutko kluczem
jak to niepomoze to niestety musisz szukac czegos mechanicznego ew nieszczelnosci w dolocie bądż odmie
co do zmulenia na gorącym przykładowo wczoraj było w dzień 30 pare stopni i latałem cabrio i przy takiej temperaturze powietrza i jego gestości auto niechciało za.... tylko ryczało tak jak by ktoś go dusił zato wieczorem jak było juz duzo chłodniej szło jak szatan
Albo pobaw się trochę i tak jak kolega radzi, odizoluj stożek od reszty komory silnika, żeby nie zasysał gorącego powietrza z komory właśnie. Swoją drogą to np. moje NG jest strasznie czułe na temp. powietrza- niby wolnossak ale jak jest upał to naprawdę czuć, że NM jest mniej w porównaniu do chłodnego dnia.