Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1Z] Moja czarnulka, to już koniec :( / 66

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 28 sie 2011, 10:45

U mnie jest tak że jak jade 120 na navi mam 115.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 28 sie 2011, 10:58

trepek

Wsadź jakieś koło większe i daj sprężyny -40 żeby takiej dziury nie było... Wtedy będzie bardzo ładnie... i nie trzeba mega gleby aby auto wyglądało bardzo ładnie ;-) Tylko ładne koło dopasuj, najlepiej 16"... Kolejna sprawa to z tego co widzę lakier nie jest w najlepszej kondycji :?: :roll:

Jak te rzeczy ogarniesz to będzie jedna z najciekawszych b3 na forum ;-)

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 28 sie 2011, 11:08

fajny projekt, działaj dalej. :) co do swapu zawieszenia z b3 na b4 z przodu - to wahacze mogłeś zostawić b3kowe, tylko swożnie zmienić na te ze wspomaganiem ;) tuleje na tył (podobnie z przodu) rzeczywiście powinny być skręcane gdy auto leży na glebie, nie na lewarku. Ale na razie ich nie wymieniaj, wymień dopiero jak się wysrają. Po co znowu wydawać kasę, póki jeszcze jeździ, a wymiana tego przecież nie zajmuje całego dnia <ok> tarczki z tyłu to dobry pomysł, chociaż koszta spore jeśli się robi na dobrych częściach - sam to przechodziłem :idea: a z przodu załóż wentylki, 8-)
ABSy będziesz zakładać, czy zostajesz przy wersji bez bez?
A ze skrzynią/oponami mam podobny problem, też jeżdżę na 195/50 a skrzynia z B4 (CAC) :lol: zbiera się jak głupi, z tym, że wydaje się zbyt krótka, przez to, że zbyt małe kółko :mrgreen: i też dumam czy zakładać 195/65r15 ori z b4, czy olać to i założyć to co mam :roll:

i na glebę suke!!!!!! :lol:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 28 sie 2011, 11:23

Wampir ma chyba skrzynię AXC :-)
Ja mam B4kowe felgi Ronal Aero 15tki szerokość 7J i na nich powinny być właśnie 195/60/R15, no i takowe zastosowałem. Wymiar 205/60/R15 to chyba dla innych -> szerszych alu :roll:

Aaa i nie słuchaj tych złych ludzi którzy chcą byś sobie pourywał co nieco pod spodem auta i nie tjuninkuj zawieszenia :-P <ok>
Ostatnio zmieniony 28 sie 2011, 12:57 przez pawelrybak15, łącznie zmieniany 2 razy.

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 28 sie 2011, 11:24

pawelrybak15 pisze:nie tjuninkuj zawieszenia :-P <ok>
cicho siedź tam :lol:

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 28 sie 2011, 11:26

pawelrybak15 pisze:Aaa i nie słuchaj tych złych ludzi którzy chcą byś sobie pourywał co nieco pod spodem auta i nie tjuninkuj zawieszenia :-P <ok>
no fakt ta dziura w nadkolu jest pięknaaaa :shock: Tu nie chodzi o jakąś glebę tylko żeby tą dziurę zminimalizować :!:

Co sobie pourywa?? Paweł dalej twierdzę, ze Ty tak dbasz o swoje auto że jeździsz nim chyba orać w pole bo zawsze tylko gleba bee itd itp

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 28 sie 2011, 11:28

Niki20 pisze:Co sobie pourywa??
linki ręcznego, jeśli nie ma podwieszonych :lol: B3 czy b4 nawet przy glebie -40mm jest ciągle mega kozą. Jak auto zaczyna szorować progami lub ławą z przodu o asfalt, to jest dobra gleba <ok>
Niki20 pisze:Paweł dalej twierdzę, ze Ty tak dbasz o swoje auto że jeździsz nim chyba orać w pole bo zawsze tylko gleba bee itd itp
widocznie nie wie po co to to jest, nie wchodzi wszybkie i ciasne... Zakręty oczywiście :lol:

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 28 sie 2011, 11:35

Przecież 40/40 to żadna gleba tylko zniwelowanie wolnej przestrzeni w nadkolu... jak mógłby sobie coś pourywać.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 28 sie 2011, 13:33

spaykee pisze:to wahacze mogłeś zostawić b3kowe, tylko swożnie zmienić na te ze wspomaganiem ;)
Dużo lepiej mi się jeździ na zawieszeniu z B4, nie buja tak na zakrętach i nie nurkuje tak przód. Jest lepiej i o to chodziło.
spaykee pisze:tarczki z tyłu to dobry pomysł, chociaż koszta spore jeśli się robi na dobrych częściach - sam to przechodziłem :idea: a z przodu załóż wentylki, 8-)
Z tyłu dokupiłem tylko belkę z b3 pod tarcze, resztę zregenerowałem z avanta. Jest <ok>
spaykee pisze:ABSy będziesz zakładać, czy zostajesz przy wersji bez bez?
ABS siedzi w samochodzie.



A co do gleby - właśnie to rozmyślam. Kto wie czy z przodu nie mam -20mm bo jest delikatnie niżej niż było za to pewność prowadzenia i reakcja na ruchy kierownicą są nieporównywalnie lepsze. Jestem pod wrażeniem.
A i komfort resorowania o dziwo też się poprawił (a wkłady amortyzatorów te same).
Reasumując - gleba zrobiona z głową to dobra rzecz, no chyba że jedzie się orać w polę.

P.S.
To prawda co napisał Paweł - do napędu pługa lepsze TDI, więcej NM na niższych obrotach. Niby Bosch a na każdym biegu z samego dołu się rozpędza.

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 28 sie 2011, 13:36

Dużo lepiej mi się jeździ na zawieszeniu z B4, nie buja tak na zakrętach i nie nurkuje tak przód. Jest lepiej i o to chodziło.
ja u siebie mam rzeźbę b2/b3/b4 i też dobrze się jeździ <ok> ława b2, stabilizator b3, wahacze b3, swoznie b3, kolumny b4 :lol:
trepek pisze: Z tyłu dokupiłem tylko belkę z b3 pod tarcze, resztę zregenerowałem z avanta. Jest <ok>
no ja podobnie, belka b3 pod tarcze, regeneracja zacisków, nowe tarcze gumy, przewody,m węże... ;) wyszło 1050pln
trepek pisze: ABS siedzi w samochodzie.
szacun <ok> ja za kilka tygodni do siebie zakładam :mrgreen: bo już zbyt dużo koników, żeby jeździć szybko bez ABSu.
trepek pisze: Reasumując - gleba zrobiona z głową to dobra rzecz, no chyba że jedzie się orać w polę.
święte słowa <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 28 sie 2011, 13:57

spaykee pisze:wyszło 1050pln
Mnie ok 250zł ;-) + piwko za przetoczenie tarcz (które kiedyś zmienię).

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 28 sie 2011, 14:09

Jak znam Trepka to i tak nie stjuninkuje zawieszenia :-)

P.S. Dla wszystkich fanów gleby :lol: <lol>
Tylko do tego się to nadaje <rotfl>:

Obrazek

:mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 28 sie 2011, 14:12

Za wysoko.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 28 sie 2011, 16:28

A wracając do lakieru, trudno oczekiwać czegoś więcej po 23 letnim lakierze ;-)

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 28 sie 2011, 16:31

trepek pisze:A wracając do lakieru, trudno oczekiwać czegoś więcej po 23 letnim lakierze ;-)
jedni drugim wytykają lakier, a sami mają nie lepszy w swoich gruzach :lol: :lol: :lol: Nie ma co oczekiwać jakichś fajerwerków jak auto miało czort wie ilu właścicieli. <ok> Poza tym to nie jest nowe auto. A doprowadzenie lakieru do stanu idealnego często wiąże się z większymi kosztami niż zakup pasty polerskiej. :idea:

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl