[B3 1Z] Moja czarnulka, to już koniec :( / 66
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
trepek
Wsadź jakieś koło większe i daj sprężyny -40 żeby takiej dziury nie było... Wtedy będzie bardzo ładnie... i nie trzeba mega gleby aby auto wyglądało bardzo ładnie Tylko ładne koło dopasuj, najlepiej 16"... Kolejna sprawa to z tego co widzę lakier nie jest w najlepszej kondycji :?: :roll:
Jak te rzeczy ogarniesz to będzie jedna z najciekawszych b3 na forum
Wsadź jakieś koło większe i daj sprężyny -40 żeby takiej dziury nie było... Wtedy będzie bardzo ładnie... i nie trzeba mega gleby aby auto wyglądało bardzo ładnie Tylko ładne koło dopasuj, najlepiej 16"... Kolejna sprawa to z tego co widzę lakier nie jest w najlepszej kondycji :?: :roll:
Jak te rzeczy ogarniesz to będzie jedna z najciekawszych b3 na forum
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
fajny projekt, działaj dalej. co do swapu zawieszenia z b3 na b4 z przodu - to wahacze mogłeś zostawić b3kowe, tylko swożnie zmienić na te ze wspomaganiem tuleje na tył (podobnie z przodu) rzeczywiście powinny być skręcane gdy auto leży na glebie, nie na lewarku. Ale na razie ich nie wymieniaj, wymień dopiero jak się wysrają. Po co znowu wydawać kasę, póki jeszcze jeździ, a wymiana tego przecież nie zajmuje całego dnia <ok> tarczki z tyłu to dobry pomysł, chociaż koszta spore jeśli się robi na dobrych częściach - sam to przechodziłem :idea: a z przodu załóż wentylki, 8-)
ABSy będziesz zakładać, czy zostajesz przy wersji bez bez?
A ze skrzynią/oponami mam podobny problem, też jeżdżę na 195/50 a skrzynia z B4 (CAC) :lol: zbiera się jak głupi, z tym, że wydaje się zbyt krótka, przez to, że zbyt małe kółko :mrgreen: i też dumam czy zakładać 195/65r15 ori z b4, czy olać to i założyć to co mam :roll:
i na glebę suke!!!!!! :lol:
ABSy będziesz zakładać, czy zostajesz przy wersji bez bez?
A ze skrzynią/oponami mam podobny problem, też jeżdżę na 195/50 a skrzynia z B4 (CAC) :lol: zbiera się jak głupi, z tym, że wydaje się zbyt krótka, przez to, że zbyt małe kółko :mrgreen: i też dumam czy zakładać 195/65r15 ori z b4, czy olać to i założyć to co mam :roll:
i na glebę suke!!!!!! :lol:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Wampir ma chyba skrzynię AXC
Ja mam B4kowe felgi Ronal Aero 15tki szerokość 7J i na nich powinny być właśnie 195/60/R15, no i takowe zastosowałem. Wymiar 205/60/R15 to chyba dla innych -> szerszych alu :roll:
Aaa i nie słuchaj tych złych ludzi którzy chcą byś sobie pourywał co nieco pod spodem auta i nie tjuninkuj zawieszenia <ok>
Ja mam B4kowe felgi Ronal Aero 15tki szerokość 7J i na nich powinny być właśnie 195/60/R15, no i takowe zastosowałem. Wymiar 205/60/R15 to chyba dla innych -> szerszych alu :roll:
Aaa i nie słuchaj tych złych ludzi którzy chcą byś sobie pourywał co nieco pod spodem auta i nie tjuninkuj zawieszenia <ok>
Ostatnio zmieniony 28 sie 2011, 12:57 przez pawelrybak15, łącznie zmieniany 2 razy.
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
no fakt ta dziura w nadkolu jest pięknaaaa :shock: Tu nie chodzi o jakąś glebę tylko żeby tą dziurę zminimalizować :!:pawelrybak15 pisze:Aaa i nie słuchaj tych złych ludzi którzy chcą byś sobie pourywał co nieco pod spodem auta i nie tjuninkuj zawieszenia <ok>
Co sobie pourywa?? Paweł dalej twierdzę, ze Ty tak dbasz o swoje auto że jeździsz nim chyba orać w pole bo zawsze tylko gleba bee itd itp
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
linki ręcznego, jeśli nie ma podwieszonych :lol: B3 czy b4 nawet przy glebie -40mm jest ciągle mega kozą. Jak auto zaczyna szorować progami lub ławą z przodu o asfalt, to jest dobra gleba <ok>Niki20 pisze:Co sobie pourywa??
widocznie nie wie po co to to jest, nie wchodzi wszybkie i ciasne... Zakręty oczywiście :lol:Niki20 pisze:Paweł dalej twierdzę, ze Ty tak dbasz o swoje auto że jeździsz nim chyba orać w pole bo zawsze tylko gleba bee itd itp
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Dużo lepiej mi się jeździ na zawieszeniu z B4, nie buja tak na zakrętach i nie nurkuje tak przód. Jest lepiej i o to chodziło.spaykee pisze:to wahacze mogłeś zostawić b3kowe, tylko swożnie zmienić na te ze wspomaganiem
Z tyłu dokupiłem tylko belkę z b3 pod tarcze, resztę zregenerowałem z avanta. Jest <ok>spaykee pisze:tarczki z tyłu to dobry pomysł, chociaż koszta spore jeśli się robi na dobrych częściach - sam to przechodziłem :idea: a z przodu załóż wentylki, 8-)
ABS siedzi w samochodzie.spaykee pisze:ABSy będziesz zakładać, czy zostajesz przy wersji bez bez?
A co do gleby - właśnie to rozmyślam. Kto wie czy z przodu nie mam -20mm bo jest delikatnie niżej niż było za to pewność prowadzenia i reakcja na ruchy kierownicą są nieporównywalnie lepsze. Jestem pod wrażeniem.
A i komfort resorowania o dziwo też się poprawił (a wkłady amortyzatorów te same).
Reasumując - gleba zrobiona z głową to dobra rzecz, no chyba że jedzie się orać w polę.
P.S.
To prawda co napisał Paweł - do napędu pługa lepsze TDI, więcej NM na niższych obrotach. Niby Bosch a na każdym biegu z samego dołu się rozpędza.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
ja u siebie mam rzeźbę b2/b3/b4 i też dobrze się jeździ <ok> ława b2, stabilizator b3, wahacze b3, swoznie b3, kolumny b4 :lol:Dużo lepiej mi się jeździ na zawieszeniu z B4, nie buja tak na zakrętach i nie nurkuje tak przód. Jest lepiej i o to chodziło.
no ja podobnie, belka b3 pod tarcze, regeneracja zacisków, nowe tarcze gumy, przewody,m węże... wyszło 1050plntrepek pisze: Z tyłu dokupiłem tylko belkę z b3 pod tarcze, resztę zregenerowałem z avanta. Jest <ok>
szacun <ok> ja za kilka tygodni do siebie zakładam :mrgreen: bo już zbyt dużo koników, żeby jeździć szybko bez ABSu.trepek pisze: ABS siedzi w samochodzie.
święte słowa <ok>trepek pisze: Reasumując - gleba zrobiona z głową to dobra rzecz, no chyba że jedzie się orać w polę.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
jedni drugim wytykają lakier, a sami mają nie lepszy w swoich gruzach :lol: :lol: :lol: Nie ma co oczekiwać jakichś fajerwerków jak auto miało czort wie ilu właścicieli. <ok> Poza tym to nie jest nowe auto. A doprowadzenie lakieru do stanu idealnego często wiąże się z większymi kosztami niż zakup pasty polerskiej. :idea:trepek pisze:A wracając do lakieru, trudno oczekiwać czegoś więcej po 23 letnim lakierze