[80 B4 2.0 ABT] spalanie 13-15l w cyklu mieszanym
-
- Forum Audi 80
- Posty: 112
- Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10
[80 B4 2.0 ABT] spalanie 13-15l w cyklu mieszanym
to normalne w tego typu silnikach? przy 100 km/h na 5 biegu mam 3 tys obr. slyszalem tez ze ktos mial przy tej predkosci na 5 biegu 2.2 tys obr. roznica w przekładniach? ktos moze to objasnic? jezdze dosc spokojnie... na kazdym biegu ciagne do 2400-2600 obr. hamuje biegami nie wyzucam na luz...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Przy gazie I i II generacji nic tak nie zyskujesz, już lepiej się toczyć na luzie jak najdalej.Maniek1993 pisze:hamuje biegami nie wyzucam na luz...
Masz dobrze wyregulowany gaz? Parownik niema dużego przebiegu?
Tak niedawno w poprzednim temacie miałeś opisane ale że nie nazwałeś go zgodnie z regulaminem (ani tego nie poprawiłeś) to poleciał w kosmos.Maniek1993 pisze:przy 100 km/h na 5 biegu mam 3 tys obr. slyszalem tez ze ktos mial przy tej predkosci na 5 biegu 2.2 tys obr. roznica w przekładniach?
W tym temacie masz więcej o skrzyniach: https://audi80.pl/b4-abtprzy-jakiej- ... t42008.htmPoprzedni temat pisze:Maniek1993 pisze:ale jakich obrotów sie trzymać? z jaka predkoscia jezdzis na 5 biegu? ja na 5 biegu przy 100km/h mam 3 tys obr. niktorzy pisza ze przy tej predkosci maja 2.2 tys obr czyli przedkladnie inne maja? dlatego wieksze spalanie? silnik ABT... pomyliłem sie. moje spalanie to 13-15l w cyklu mieszanym...lukwoj21 pisze:2.2 tys obrotów to jest w tdi przy 100 km/hJarewa pisze:W ABT jest skrzynia krótka i długa. Przy krótkiej 100km/h - 3tyś.obr/min długa 100km/h-2,2tyś.obr/min.
Krótkie 4biegi to "AEH"
Dluga 5biegowa " CCE, CDY"
Krótka 5biegowa" CGT"
Długie oszczędne w trasie. Przy dobrych wiatrach budzik zamyka.lukwoj21 pisze:Ale w tej długiej skrzyni to tylko 5 jest długa reszta biegów jest taka sama?Jarewa pisze:Nie, wszystkie biegi są długie. Całkiem inne przełożenia. Na 2 wyciszniesz 100km/h
Tak wygląda porównanie prędkości skrzyń CCE oraz CGT:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 112
- Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 112
- Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 112
- Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10
znalazłem cos takiego... http://allegro.pl/reduktor-zawor-gazowy ... 09783.html
[ Dodano: 2011-08-28, 16:21 ]
jest on do 126 kM jesli pamietam dobrze... ja mam ich 90... powinien byc dobry. a co sadzisz o tym?
[ Dodano: 2011-08-28, 16:21 ]
jest on do 126 kM jesli pamietam dobrze... ja mam ich 90... powinien byc dobry. a co sadzisz o tym?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Będzie dobry, że trochę za mocny to nie przeszkadza. W poprzednim aucie przy silniku 70KM miałem parownik do 136KM.
np. z tej aukcji http://allegro.pl/r23-parownik-elektron ... 89465.html
Tylko ty potrzebujesz bez zaworu gazowego fazy ciekłej z filtrem bo już go masz.Maniek1993 pisze:znalazłem cos takiego... http://allegro.pl/reduktor-zawor-gazowy ... 09783.html
np. z tej aukcji http://allegro.pl/r23-parownik-elektron ... 89465.html
Przyjacielu nie ma czegoś takiego jak piszesz parownik do mocy silnika masz instalację Lovato dobra włoska firma co do regeneracji co chcesz regenerować tam są tylko dwie albo trzy membrany zależy czy to podciśnieniówka czyli pierwsz genreracja czy druga na przekładni kątowej zwanej potocznie silnikiem krokowym masz dużo pieniędzy Twoja sprawa kupuj jesli chcesz w Tarnowskich Górach jest sklep nowy parownik kosztuje około 200zł a komplet membran 50zł a budowa jest prosta jak budowa cepa i nie żartuje...problem jest tylko jeden trzeba wyczyścić zawory w mieszalniku bo gaz ma dodatek żebyś czuł że się ulatnia bo gaz w postaci czystej jest bezwonny więc sam zrobisz nie zapłacisz a trafisz na cwaniaka to Cię skasuje że szok wiem co pisze i naprawdę nie żartuje mam swoje lata z zawodu jestem technikiem mechanikiem samochodowym jak również mam uprawnienia Sepowskie G3 do montażu i obsługi instalacji gazowych przemyśl to, masz pytania pomogę życze powodzenia ...Maniek1993 pisze:parownik lovato... tyle wiem. a w jaki sposób sprawdzic do jakiej mocy silnika dobrac parownik? jakis oznaczenie czy jak
- radziobiker
- Forum Audi 80
- Posty: 346
- Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
- Lokalizacja: Bożepole Małe
Witamaldi pisze:Na ale trzeba włączyć tą funkcję cut-off (a zazwyczaj większość gazowników tego nie włącza) a najprostsze sterowniki gazu II generacji nie mają tej funkcji.ltrs pisze:bo jest silniczek krikowy, który zamyka gaz, także będzie to miało wpływ.
Jak prawidłowo ustawić parametry cut-off dla Stag 100?
Pozdrawiam