[B4Q COMPETITION] by CHMIEL25 - Doprowadzanie do serii:)
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
To akurat standard u mniekarolas123 pisze:Tylko kompletny swap na 2.0 tfsi to juz chyba potroi wartość tego auta
sagem pisze:pokaz ze masz jaja
Nie mam dlatego będę wkładał jakaś popirdółke
Zamiast V12 wlałabym już V6T z RS4 b8 :mrgreen:
300zx pisze: uwidziło robić to jednak na upalanie to szedłbym w v8 ABZ
Tego ci w łodzi dostatek :lol: Może kiedyś ale to już w innym projekcie 8-)
pawelrybak15 pisze:W8 albo ABZ + 2 turbiny
Sztuka dla sztuki szkoda kasy za sama zrobienie tego wolałbym zakupić ori UR-q 20V
Wbrew pozorom VR6 to nie kibel i fajnie się go dmucha :mrgreen:sagem pisze:chmiel takich kibli nie uznaje..., no chyba ze doladowany vr6 <ok>300zx pisze:Hmm, to może vr6 Cie skusi? :mrgreen:
Ale za długi jest ma być coś rozmiarów R4 żeby nie zakłócić idei Competition :mrgreen:
Zastanawiałem się sweo czasu nad 3.2 fsi ogółem ciekawy silnik lekki i krótki.
Miodek ja to angola celuje jakiegoś.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: