Ogulnie smok był strasznie zasyfiały więc pewnie tez sie troche udzielał, mam taka teorie że dałem mu po garach kilka razy, było słabe ciśnienie bo blokował smok i przytarłem panewy. Ciśnienia zaczeło brakowc po tej przejaszczce No nic tak jak pisałeś niema opierdalania sie! Będe go modził dalej
Szkoda mi tego że posypał sie właśnie przed rykami :cry: i sie nie spotkaliśmy :!:
Co do tych zapchanych smoków to słyszałem że częsta przypadłość. W sumie zbierałem się u siebie żeby zdjąć michę i zajrzeć tam prewencyjnie ale się nie chce. Po za tym klawiatura była w miarę czysta, ciśnienie mierzona i jest ok to jakoś nie ma motywacji.
W moim był nagar na misce i smok zasyfiały. Klawiature przed ta akcją też miałem ładna i ciśnienie ok widocznie jak dałem mu po garach to zaciągnoł tego szlamu z dołu i po ptokach Dodam że olej wymieniany co 10tysi
Tył skrencony do końca opony więcej nie pozwolą 235mm <mur>
Ale już liche na nowy sezon kupie 225mm to obetne jeden zwój na sprężynie <yes>
Ogulnie jest niżej i fajniej ale jeszcze kilka mm by nie zaszkodziło
Bardzo customowy FMIC sklecony z dwóch seryjnych IC i kawałka rury. Wyglad kibel ale jest szczelny i napewno wydajność wzrośnie :mrgreen:
Przedemną wpasowanie w zderzak i zrobienie orurowania
Wczorj mialem kilka wolnych chwil i nie był bym sobą gdybym nie zrobił przymiarki :mrgreen:
Jak widac wejdzie pod zderz bez większych problemow (dobrze że nie ma klimy hehe ) i prawie 90% powieszchni będzie odsłonięte. Delikatnie trzeba będzie skrobnąć w kilku miejscach belke i zderzak nie powinno to być widoczne, jakos przerobic przewody od płynu wpomagania ale Krycha naświetlił mi juz sprawe więc luzik :mrgreen:
Ale sie podjarałem szkoda że nie miałem wczoraj więcej czasu Bo już by siedział na miejscu Trzeba jeszcze kupic rure nierdzewke i działać