Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4Q COMPETITION] by CHMIEL25 - Doprowadzanie do serii:)

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 29 sie 2011, 21:40

Krycha pisze:i tak skończy się na aeb albo abz, schodzimy na ziemie marzyciele :mrgreen:
Tu cię rozczaruje AEB odpada w przedbiegach bo to dobry silnik ale stary.
ABZ i inne V8 niechce bo tego w Łodzi dużo i już nie ma ŁAŁ :roll:
Zostanie na 90% 2.0 TFSI bo jakoś nie ma innej koncepcji :-/ W8 niestety nie mają dobrej opini :cry:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 29 sie 2011, 21:43

W8 bywają awaryjne, ale jak będziesz dbać, ponadto auto nie będzie robiło dużych przebiegów to spokojnie ten silnik wytrzyma długie lata.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 29 sie 2011, 21:45

IMO vr6 to świetna alternatywa dla silnikó 4 cyl. Jest to bardzo kompaktowa i odporna jednostka, która faktycznie fajnie sie turbi, a z tego co wiem flansza z T4 i siada na skrzynie p&p.

300zx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 04 maja 2011, 20:29

Post autor: 300zx » 29 sie 2011, 22:18

+ niepowtarzalny dzwięk. Jak dla mnie ten silnik to robi ŁAŁ i to duże.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 29 sie 2011, 22:53

pawelrybak15 pisze:W8 bywają awaryjne, ale jak będziesz dbać, ponadto auto nie będzie robiło dużych przebiegów to spokojnie ten silnik wytrzyma długie lata.
Jak akżdy silnik. Tylko z 4.0 pojemności masz 250ps troszku mało bo tyle masz po sofcie z 2.0TFSI. A silnik dużo lżejszy.
+ niepowtarzalny dzwięk. Jak dla mnie ten silnik to robi ŁAŁ i to duże.
Już nie ten czas żeby VR6 robić ŁAŁ jest pare projektów na Holsetach ktore robią naprawdę szał.
Ale wole coś sensownego w kwestii koszta=osiagi=fun.
I tutaj niestety znów wygrywa TFSI

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 29 sie 2011, 23:04

Jednak vr+ow wzdłuznie jest chyba w PL tylko 1 i to dopiero w budowie.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 29 sie 2011, 23:16

karolas123 pisze:Jednak vr+ow wzdłuznie jest chyba w PL tylko 1 i to dopiero w budowie.
DWA w A4 i B2 Covboya

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 sie 2011, 00:15

Dawaj tego W8 :-P
Moc to nie wszystko, a niutonometry to on będzie miał spore i nie będzie pewnych niedogodności które mają silniki z turbo :-P

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 30 sie 2011, 00:30

pawelrybak15 pisze:Dawaj tego W8 :-P
2.7BT lepsze pod każdym względem <ok> No i trwalszy od 2.0tfsi. Bardzo elastyczny jednak po wirusie pozostaje już wymianka turbinek, chyba że z rs4 silnik weźmiesz :mrgreen: Jak już 2.0tfsi to może ten mocniejszy z s3 + miska, kolektory itp. od wzdłużnej wersji ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 sie 2011, 01:08

Oj niekoniecznie lepszy :-)
W8 lżejszy, ponadto nie ma turbosprężarek, a z racji większej pojemności o wiele elastyczniejszy.
No i kolejny plus, że Audi 80 W8 jeszcze nie było <ok>

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 30 sie 2011, 08:53

Audi Sport pisze:2.7BT lepsze pod każdym względem
Chyba jednak nie do końca rzadko trzyma serie i trudno znależć usterki w nim. i cierpi na całą mase problemów.

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 30 sie 2011, 09:03

Dobra trochę fantazji nie zaszkodzi. Wiadomo, że Tomek wrzuci tam w końcu kiedyś
jakiś nowy motor, ale póki co wrzućcie na luz z dywagacjami bo już 4 strona nam leci.
Widzę jest parcie na swapy na forum :mrgreen:

kuba2955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 233
Rejestracja: 25 paź 2007, 17:26
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: kuba2955 » 30 sie 2011, 13:58

u nas w miescinie ostatnio gość kupił takie a4 b7 2.0 tfsi niby 260km i powiem że fajnie to lata, jak zobaczyłem wykres tego silnika to stwierdziłem, że jest bomba, bardzo płasko rozłożony moment wiec o elastyczność nie ma co się martwić ;-)

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 30 sie 2011, 23:24

TFSI i FSI ma tą wadę że jest problem z LPG. Niby są sterowniki gazu, które mają uniemożliwić zapieczenie się wtrysków Pb przełączać wtryski na benzynowe co jakiś czas. Ale przez to nie można tak przydziadować na paliwie Pb jak przy wtrysku pośredniem :-D .
Chyba że już do takiego silnika vialle zrobiło wtrysk ciekłego LPG przez wtryskiwacze benzynowe (bo jest dostępne tylko do niektórych silników).

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 30 sie 2011, 23:28

maciek889 pisze:TFSI i FSI ma tą wadę że jest problem z LPG. Niby są sterowniki gazu, które mają uniemożliwić zapieczenie się wtrysków Pb przełączać wtryski na benzynowe co jakiś czas. Ale przez to nie można tak przydziadować na paliwie Pb jak przy wtrysku pośredniem :-D .
Chyba że już do takiego silnika vialle zrobiło wtrysk ciekłego LPG przez wtryskiwacze benzynowe (bo jest dostępne tylko do niektórych silników).
Można założyć LPG i Viale robi zestaw koszt około 10tyś PLN i ponoć jakoś to działa.
Ja napewno gazu nie będę zakładał <buu>

Pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl