[7A 90 Quattro 2.3 20V]jak ustawic zapłon i rozrzad?
[7A 90 Quattro 2.3 20V]jak ustawic zapłon i rozrzad?
Jak ustawic zapłon i rozrzad w 7a? moze ktos ma jakis schemat lub opis?
ustawienie rozrządu
w obudowie skrzyni jest takie okienko przez które widać koło zamachowe mniej wiecej pod aparatem zapłonowym
ustawiasz tak koło zamachowe by w tym okienku pojawiło sie 0 bądz kreska
jak najblizej prawej krawdzi tego okienka
na górnym kółku rozrządu jes naciecie a na pokrywie zaworów takie wciecie ma sie zgrywać jak sie nie zgrywa to obracasz wałem dotąd az bedzie sie zgrywać naciecie na kółku z tym wycieciem na pokrywie i z e znakiem na kole zamachowym
jak to ogarniesz i wszystko bedzie sie zgrywać zdejmujesz kopułke i palec i tez na obudowie aparatu jest naciecie i na wirniku a dokładnie tym talezyku tez jest naciecie i to wszystko ma sie zgrywać
w obudowie skrzyni jest takie okienko przez które widać koło zamachowe mniej wiecej pod aparatem zapłonowym
ustawiasz tak koło zamachowe by w tym okienku pojawiło sie 0 bądz kreska
jak najblizej prawej krawdzi tego okienka
na górnym kółku rozrządu jes naciecie a na pokrywie zaworów takie wciecie ma sie zgrywać jak sie nie zgrywa to obracasz wałem dotąd az bedzie sie zgrywać naciecie na kółku z tym wycieciem na pokrywie i z e znakiem na kole zamachowym
jak to ogarniesz i wszystko bedzie sie zgrywać zdejmujesz kopułke i palec i tez na obudowie aparatu jest naciecie i na wirniku a dokładnie tym talezyku tez jest naciecie i to wszystko ma sie zgrywać
-
OnlineLeo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
http://www.20v-sauger-tuning.de/zahnriemenwechsel.htm
obrazki są bardzo pomocne, a jak nie to google translator.
Generalnie rozrząd ustawia się na znaki na wałkach, kole zamachowym oraz kole pasowym, naciąga się za pomocą pompy wody, którą też trzeba wymienić oraz wymienia się rolkę prowadzącą na pompie oleju.
obrazki są bardzo pomocne, a jak nie to google translator.
Generalnie rozrząd ustawia się na znaki na wałkach, kole zamachowym oraz kole pasowym, naciąga się za pomocą pompy wody, którą też trzeba wymienić oraz wymienia się rolkę prowadzącą na pompie oleju.