Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABT] Problem z vagiem

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

[ABT] Problem z vagiem

Post autor: Key100l » 23 lip 2011, 00:57

Koledzy pomóżcie bo problem jest następujący. Badam mój samochód i wszystko jest ok i później na warsztat trafia drugie ABT które nie chce chodzić na PB. Wywala parę błędów, a między innymi 00523 Czujni spalania stukowego 1 - G61 I teraz ABT ma czujnik stuku?? Bo szukałem tematów o tym problemie ale nic sensownego nie znalazłem:( Problem jest z dawkowaniem paliwa i tym, że sprawny krokowy w ogóle nie startuje, nawet mój i cały czas błąd przepustnicy nawet tej która u mnie ma się dobrze:( Sory za chaos w wypowiedzi ale denerwuje mnie już ta furka... A myślałem że ten silnik jest idioto odporny 8-)
Ostatnio zmieniony 23 lip 2011, 13:36 przez Key100l, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 lip 2011, 13:33

00523 z tego co znalazłem w internecie to "00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)"
Czyli czujnik temperatury powietrza w dolocie. Jest on obok wtryskiwacza.
Pewnie używałeś polskiego vaga a on jest kulawo przetłumaczony.

Co do tego nieodpalającego abt to paliwo dochodzi? Wtryskiwacz dostaje napięcie i sygnał (masowy) otwierający wtryskiwacz?

Co do nie działania krokowca to może TPS nie działa dobrze i przez to nie chce sterować krokowym.

Sprawdź czy masa przykręcona do bloku silnika dobrze się trzyma. Ta z boku bloku oraz plecionka przy akumulatorze.

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 23 lip 2011, 14:33

Jest tak że samochód chodzi na Pb jak mu się chcę... Na moich gratach chodzi trochę lepiej, ale może to złudne. Coś mi się wydaje, że to sprawa kompa albo jego zasilania bo wyskakuje błąd przepustnicy i ten od temperatury, czujnika cieczy chłodzącej i coś jeszcze... Właśnie Myślałem że nie ma tego czujnika i Znalazłem właśnie dobre tłumaczenie tych błędów. Ale dzięki za podpowiedz. Problemem jest też ten krokowy który właśnie nie działa. Nawet jak wziąłem cały mój wtrysk i na włączonym zapłonie ruszałem przepustnicą to nic się nie działo a w mojej budzie wszystko chodzi jak należy. I teraz pytanie ma ktoś może schemat połączenia kompa?? Bo szukałem ale jak to zwykle w pośpiechu bywa nic nie znalazłem:-( muszę też posprawdzać napięcia przy potencjometrze bo może gdzieś przewody kolega po zrywał wyciągając skrzynie biegów:-( Sam już nie wiem za co się zabrać... Jest tak że samochód chodzi na Pb jak mu się chcę... Na moich gratach chodzi trochę lepiej, ale może to złudne. Coś mi się wydaje, że to sprawa kompa albo jego zasilania bo wyskakuje błąd przepustnicy i ten od temperatury, czujnika cieczy chłodzącej i coś jeszcze... Właśnie Myślałem że nie ma tego czujnika i Znalazłem właśnie dobre tłumaczenie tych błędów. Ale dzięki za podpowiedz. Problemem jest też ten krokowy który właśnie nie działa. Nawet jak wziąłem cały mój wtrysk i na włączonym zapłonie ruszałem przepustnicą to nic się nie działo a w mojej budzie wszystko chodzi jak należy. I teraz pytanie ma ktoś może schemat połączenia kompa?? Bo szukałem ale jak to zwykle w pośpiechu bywa nic nie znalazłem:-( muszę też posprawdzać napięcia przy potencjometrze bo może gdzieś przewody kolega po zrywał wyciągając skrzynie biegów:-( Sam już nie wiem za co się zabrać...

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 lip 2011, 14:38

W niebieskiej książce obsługa i naprawa audi 80 jest na końcu schemat.

rejdzik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:45
Lokalizacja: Hawick / UK

Post autor: rejdzik » 31 sie 2011, 16:22

Panowie, z innej beczki.
Mam Vag na lapku, mam przewód usb->obdII, mam też przejściówkę obdII->obdI. Czy w takim połączeniu tych dwóch przewodów będzie można zrobić diagnozę szeregową ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 31 sie 2011, 18:51

rejdzik pisze:będzie można zrobić diagnozę szeregową ?
Chodzi o połączenie szeregowe kabla+przejściówka? Jeśli tak to powinno to działać bez problemu.

rejdzik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:45
Lokalizacja: Hawick / UK

Post autor: rejdzik » 31 sie 2011, 19:33

W pracy podłączałem swoje audi pod cdifa zeby zrobić adaptację przepustnicy (nastawy podstawowe), cdif nie połączył się, błąd.

Dziś sprawdzałem Vagiem... nic brak połączenia.
Z tego co zdążyłem ustalić to na czarnej dwu pinowej wtyczce nie ma napięcia. Po sprawdzeniu zwykłym miernikiem na pozycji diody miernik w jednym pinie piszczy i pokazuje 0 (masa) a w drugim pinie cisza i wartość 44, czy zasilaniem gniazda obd zajmuje się jakiś przekaźnik??

Wiem że mogę sprawdzić sam ale nie bede tego rozbierał i sprawdzał gdzie prowadzi każdy przewód skoro ktoś może to już przerabiał.

pozdro

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 31 sie 2011, 20:01

Zasilanie gniazda ma być nawet na wyłączonym zapłonie. Jeśli go nie ma musi być przerwa w obwodzie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl