Witam
Jest srylion tematów o przepływkach ale już ciężko się z tym wszystkim połapać
od dłuższego czasu mam takie objawy
na gazie równo pracuje, na benzynie nie bardzo
na obu paliwach brak buta ( tylko świeżo po odpaleniu na zimnym przez jakiś czas go ma)
przez ostatni rok wymienione:
-świeczki
-przewody BERU
- aparat
- cewka
pompa paliwa działa bez problemu, kompresja 13,5-14 na każdym cylindrze
zanim wymieniłem cewkę to zdarzyło się parę strzałów na gazie. Wyciągałem przepływomierz ale ta klapka z wierzchu wydaje się być prosta i nie zacina się. Czy są jakieś jeszcze klapku w środku tej przepływki ?
Filtr paliwa nie wymieniany, powietrza jakieś półtora roku temu
Pytanie do was (bo jestem prawie pewien, że to coś związanego z dolotem) - czy to przepływka, czy co ? nieszczelny dolot? jak to sprawdzić ?
[B4 ABK +gaz] przepływka ?
witam widzę że kolega Prestige wpiął link do mojego tematu :mrgreen: też miałem takie problemy moim zdaniem powinieneś przede wszystkim znaleść dobrego mechanika (a to nie łatwe) po drugie jeżeli zrobiłeś elektrykę to warto zabrać się za przepływkę najlepiej znajdź kogoś z okolicy kto ma taki sam silnik wyłącz gaz żeby czasem mu przepływki nie uszkodzić zamontuj i zapal auto na jego przepływce jeżeli będzie ok będziesz wiedział co jest do wymiany ale ja bym stawiał na tą właśnie przepływkę oprócz tego dobrze by było podpiąć na VAGa czy są jakieś błędy
błąd wywala sondy, ale mechanik mówi że to wina gazu
zrobię tak jak w powyższych tematach, odepnę sondę i zobaczę (bo nic więcej nowego z tych tematów się nie dowiedziałem)
nie dodałem w pierwszym poście, że u mnie rozrząd jest w porządku, tak samo jak i zapłon, i wtryskiwacze, i coś tam coś tam co podaje paliwo na wtryski
zrobię tak jak w powyższych tematach, odepnę sondę i zobaczę (bo nic więcej nowego z tych tematów się nie dowiedziałem)
nie dodałem w pierwszym poście, że u mnie rozrząd jest w porządku, tak samo jak i zapłon, i wtryskiwacze, i coś tam coś tam co podaje paliwo na wtryski
Moim zdaniem zanikanie "buta" w miarę wzrostu temperatury, to typowy objaw padniętej sondy, która mimo zmiany składu i temp. spalin nadal daję odczyt zimnego. Niby sonda nie powinna mieć nic do gazu, ale na przykład w moim przypadku wymiana sondy wiele zmieniła. Na forum powinieneś znaleźć prawidłowe wartości i porównać z blokami pomiarowymi w twoim samochodzie.
- gawcio12312
- Forum Audi 80
- Posty: 87
- Rejestracja: 21 mar 2009, 19:34
- Lokalizacja: Zdonia/Zakliczyn n/D