[2.0 8v 90KM ABT] nierówna praca na lpg i benzynie
[2.0 8v 90KM ABT] nierówna praca na lpg i benzynie
mój problem polega na tym ze moja audiczka zaczeła świrować, chodzi nierówno na benzynie i na gazie, byłem u mechanika który wymienił mi swiece i kopułke aparatu zapłonowego, ale problem pozostał ten sam z tym ze na benzynie teraz obroty falują ,doszło jeszcze do tego ze na gazie utrzymuje wysokie obroty (tak jakby sam sobie dodawał gazu) a po wylączeniu silka i ponownym uruchomieniu wraca do normy do nastepnego wcisnieca pedału gazu. O co chodzi <osohozi>
Gaz pierwszej generacji, dzis byłem u mechanika który powiedział ze gaz jest do regulacji i do wymiany silniczek krokowy( nowy 280 zł) oprócz tego znalazł wiszące i przepalone przewody ktore chyba mają być podłączone do emulatora sondy,ale niechcial nic podłączać bo to jest robota dla gazownika, i jeszcze jeden kwiatek, termostat stoi i tez do wymiany, jaki byście polecili?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
https://audi80.pl/b4-abt-prosta-odpowiedz-jaki-jest-dobry-termostat-t37237.htmlartik pisze: termostat stoi i tez do wymiany, jaki byście polecili?
witam ponownie, dziekuje koledzy za rady, moja audiczka powoli wraca do normy, po podłączeniu przepalonych przewodów od emulatora sondy (poluzowały sie i leżały na kolektorze) silnik pracuje równo, ale problem potencjometru przepustnicy pozostał, czasami po wciśnięci gazu do spodu i puszczeniu pedału obroty nie spadają, dziś do kościoła zajechałem jak Kubica na pełnym gazie, trochę to irytujące, jak sobie z tym poradzić.
http://allegro.pl/potencjometr-przepust ... 68796.html
Tu taka opcja, podaję przykład. Albo używany choć nie wiem na co trafisz albo nowy z allegro - nie wiadomo ile pochodzi.
W ŻADNYM RAZIE NIE NAMAWIAM DO ZAKUPU TEGO TOWARU!
Tu taka opcja, podaję przykład. Albo używany choć nie wiem na co trafisz albo nowy z allegro - nie wiadomo ile pochodzi.
W ŻADNYM RAZIE NIE NAMAWIAM DO ZAKUPU TEGO TOWARU!
Postanowiłem sie odezwać aby przedstawić rozwiązanie problemu z zacinaniem sie obrotów, winny był nastawnik przepustnicy (NIE MYLIĆ Z SILNICZKIEM KROKOWYM BO TEGO W SILNIKU ABT NIEMA) 30 minut roboty i koszt ok. 75 zł. Dziękuje za wszystkie rady i pozdrawiam <ok> Dodam tylko ze wymieniałem razem z potencjometrem przepustnicy
- misiek3456
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 13 gru 2007, 10:59
- Lokalizacja: Wroclaw