[80 B3 1,8 JN] ciężko pali na ciepłym
[80 B3 1,8 JN] ciężko pali na ciepłym
Witam.Wiem, że było dużo tematów na temat ciężkiego palenie na ciepłym silniku(najprawdopodobniej regulator ciśnienia paliwa).Tyle, że do tego silnika ciężko go dostać.Znalazłem w jakimś sklepie internetowym za około 300 zł ale chciałem się upewnić czy to na bank to.Jest tak; jak zgaszę rozgrzane auto to po paru minutach zapali normalnie, ale jeśli zostawię go już dłużej niż 10 minut to jest tak że, chwyci na rysa i zgaśnie po sekundzie i potem piłowanie kilka razy aż zapali.Jak już zapali to chodzi jakby na 2 lub 3 gary aż się rozpędzi na obroty.Ostatnio zdarza się nawet tak że już jak po ciężkim odpaleniu idzie już na cztery cylindry to znowu przez chwilę nie chce się zbierać na wyższe obroty.Dopiero kilkakrotne przełączenie na lpg i z powrotem na pb daje efekt.Dodam że jeżdżę już tym autkiem około 60 tyś. i nie było żadnych problemów.Wymieniłem parę tygodni wstecz kopułkę i palec, przewody i świece mają kilka miesięcy i zastanawiam się czy to ten regulator czy może lepiej całą przepływkę kupić na allegro.Proszę was o radę jak to sprawdzić co jest nie tak żeby nie wymieniać po kolei poszczególnych części.Silnik ma instalację drugiej generacji, takie kupiłem(wiem, że to nie jest dobre rozwiązanie jeżeli chodzi o mechaniczny wtrysk).Proszę o jakieś wskazówki, pozdrawiam.........................................................................................................................................................................
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Cholera wie, trzeba sprawdzić jeżdżąc z zakręconym gazem aby wyeliminować tą możliwość. Albo powietrzem ze sprężarki przedmuchać kolektor przed odpaleniem.mantix pisze:Też tak myślałem, ale czy to może występować tylko wtedy jak auto porządnie zagrzane to znaczy po trasie po mieście(jak wentylatory pracują).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli chodzi o tzw. kompensację to chyba trzeba dorobić bo niema takiej wersji. Trzeba zakleić albo zaspawać wycięcia w deklu łączące membranę z atmosferą i zrobić dziurę i dorobić króciec na tą kompensację.mantix pisze:Ten lovato ma wejście na powrót gazu?
Najszybciej zrobić to jak większość gazowników czyli przy użyciu kleju (poxipolu itp.) oraz wiertarki.
Wymieniłem reduktor, jutro lecę na regulację zobaczę czy będzie ok.
[ Dodano: 2011-09-23, 23:41 ]
Niestety po wymianie reduktora objaw ten sam.Zastanawiam się czy to wtryski nie puszczają przy wyższej temperaturze i potem efekt zalewania a może czujnik od chłodnicy zmienić żeby załączał wentylator przy 90 stopniach bo teraz załącza mi przy 95.
[ Dodano: 2011-09-23, 23:41 ]
Niestety po wymianie reduktora objaw ten sam.Zastanawiam się czy to wtryski nie puszczają przy wyższej temperaturze i potem efekt zalewania a może czujnik od chłodnicy zmienić żeby załączał wentylator przy 90 stopniach bo teraz załącza mi przy 95.