Ot taki mój nowy "mały nabytek"
Stan dosyć daleki od ideału, ale w dobrej cenie.
SILNIK
Typ: rzędowy, czterosuwowy, 4-cylindrowy, chłodzony olejem i powietrzem
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność: 750 cm3
Moc maksymalna: 92 KM (68 kW) przy 10 500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 67 Nm przy 9500 obr./min
Zasilanie: 4 gaźniki Keihin o średnicy przelotu 36 mm
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Przełożenie wstępne: koła zębate
Sprzęgło: wielotarczowe, w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów: 6-stopniowa
Przeniesienie na tylne koło: łańcuch O-Ring
PODWOZIE
Rama: podwójna, kołyskowa, z rur stalowych o przekroju prostokątnym
Zawieszenie: przód - widelec teleskopowy, tłumienie olejowe, 4-stopniowa regulacja siły tłumienia przy dobiciu, o skoku 130 mm, tył - wahacz, centralny element resorująco-tłumiący, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, 4-stopniowa regulacja siły tłumienia przy dobiciu, skok 142 mm
Hamulce: przód - dwie tarcze pływające, o średnicy 290 mm z zaciskami 4-tłoczkowymi, tył - tarcza, z zaciskiem 2-tłoczkowym, o średnicy 240 mm
Ogumienie: przód - 120/70 ZR 17, tył - 150/70 ZR 17
MASY I WYMIARY
Masa własna: 211 kg
Rozstaw osi: 1465 mm
Wysokość siodła: 790 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 20 l
OSIĄGI
Prędkość maksymalna: 225 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,6 s
Zużycie paliwa: 4,7-7,2 l/100 km
SuuuUUZuuuKiiIII!!
A oto główny pilot
Suzuki GSX 750 F
- kolodzieju
- Forum Audi 80
- Posty: 144
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa | Łowicz
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
- kolodzieju
- Forum Audi 80
- Posty: 144
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa | Łowicz
<ok> Co do spodni, to na razie mam ochraniacze przegubowe - na kolana/piszczele. Pod spodnie wkładam. (na foto ich nie ma). Buty chwilowo militarne. może pod koniec sezonu pomyśle o spodniach texach i jakichś butach.
<ok> Co do silnika, to też czytałem wiele takich opinii ze olejaki nie do zajechania. Mam nadzieję, że dla poprzednich właścicieli nie był to powód do olania serwisu. Dla mnie silnik zachowuje się ok. :mrgreen:
<ok> Kask LS2 Lagarto 2. Wizjer akcesoryjny.
<ok> Co do silnika, to też czytałem wiele takich opinii ze olejaki nie do zajechania. Mam nadzieję, że dla poprzednich właścicieli nie był to powód do olania serwisu. Dla mnie silnik zachowuje się ok. :mrgreen:
<ok> Kask LS2 Lagarto 2. Wizjer akcesoryjny.