Audi 90 B2 "5 ZYLINDER SOUND!!!!!!!!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
slyszalem i nawet mam to nagrane. i nadal twierdze ze to eleganckie auto.
Audi naprawione już.
Opisze problem, pewnie wielu z was wiedziało to wszystko już dawno, ale niektórzy może nie i się przyda.
Gdy wymieniłem wszystkie poduszki, na nowe. Zapomniałem o przedniej takiej małej od strony pasa przedniego. Jest taka tuleja wkręcona w silnik, na niej jest guma coę podobnego jak przy lewarku skrzyni biegów. Nad nią jest przykręcany do pasa przedniego taki daszek. Który wraz z tą poduszką trzyma silnik żeby podczas gwałtownego przyspieszania nie wyrywał do góry. Była ona popsuta po wystarzale poduszek u mnie w aucie. Dodatkowo jak założyłem nowe poduszki to silnik był troszkę inaczej ustawiony. Silnik wystrzelał za bardzo do góry, przez co wyrwał prawą poduszkę od strony kierowcy. Druga jest cała bo silnik się na nią kładł. Oto przyczyna wyrwania poduszki nowej. Niestety człowiek całe życie się uczy. Następnym razem poczytam troszkę o czymś zanim się wezmę za robotę. Pozornie wyglądało to proste do zrobienia, ale wyszło co wyszło.
Audi dostało nową tą poduszkę przednią od pasa przedniego KOSZT = 9zł. Docisnąłem ją tym daszkiem i jest dobrze. Nowa nieuszkodzona poszła na stronę od kierowcy, a stara jeszcze seryjna na stronę od strony pasażera. (ona się mocno nie rozleciała, stąd ją założyłem, oraz z braku finansów na nową).
Teraz audi nie szarpie, silnik nie skacze. Lewarek zmiany biegów nie lata pod wnętrzu auta. Jak trzymam na pierwszym biegu na 3,800 i daję gaz do oporu tak ostroo to jest elegancko, nic nie wali, nie skacze, nie tłucze. Tylko zapierdziela jak wściekłe.
Nie wiem czy mi się wydaje, ale po założeniu felg 14" jakby była zrywniejsza ^^
pzdr i do zobaczenia na zlocie.
PS: a co do waszej dywagacji na temat czy to auto eleganckie i sportowe. To powiem tak:
Audi 90 jest bardziej luksusowa i bardziej sportowa wersja audi 80. Coś w deseń dzisiejszych S4, S6. Więc to auto moim zdaniem jest i do zapieprzania, ścigania i jazdy po torze. Także jest do lansowania się powolnego i podjechania pod elegancką restaurację. Więc czy komuś się podoba czy nie będę tym autem jeździł po torze i ścigał się z rywalami o podobnych osiągach. Nie koniecznie muszę odjeżdżać w chmurze dymu i swądzie palącej gumy. A dziadkową jazdę 90 ątką b2 zostawmy tym co nie mieli tyle szczęścia i jeżdżą 4 cyl 1.6 td. Dbam o auto jak mogę i inwestuje ile mogę. Myślę że dużo przy nim zrobiłem jak na swoje możliwości.
- hamulce(nowe tarcze, zaciski, klocki, serwo, pompa, bębenki, szczęki)
- silnik( głowica, poduszki, paski regulacja PB, Nowe przewody PB)
- blacharka( remont podłogi, nadwozia)
- zawieszenie( przód bilstain, tył ta technix, nowe wszystkie elementy gumowo metalowe z przodu)
- nowe koła exip
- wymieniony zbiornik
Pewnie jeszcze o wielu rzeczach zapomniałem. Dodam że wszystko robiłem sam, nie mając pojęcia prawie o niczym. To kosztuje masę pracy i pieniędzy, a efekt jest jaki jest, a ja jestem z tego dumny!!!!
Opisze problem, pewnie wielu z was wiedziało to wszystko już dawno, ale niektórzy może nie i się przyda.
Gdy wymieniłem wszystkie poduszki, na nowe. Zapomniałem o przedniej takiej małej od strony pasa przedniego. Jest taka tuleja wkręcona w silnik, na niej jest guma coę podobnego jak przy lewarku skrzyni biegów. Nad nią jest przykręcany do pasa przedniego taki daszek. Który wraz z tą poduszką trzyma silnik żeby podczas gwałtownego przyspieszania nie wyrywał do góry. Była ona popsuta po wystarzale poduszek u mnie w aucie. Dodatkowo jak założyłem nowe poduszki to silnik był troszkę inaczej ustawiony. Silnik wystrzelał za bardzo do góry, przez co wyrwał prawą poduszkę od strony kierowcy. Druga jest cała bo silnik się na nią kładł. Oto przyczyna wyrwania poduszki nowej. Niestety człowiek całe życie się uczy. Następnym razem poczytam troszkę o czymś zanim się wezmę za robotę. Pozornie wyglądało to proste do zrobienia, ale wyszło co wyszło.
Audi dostało nową tą poduszkę przednią od pasa przedniego KOSZT = 9zł. Docisnąłem ją tym daszkiem i jest dobrze. Nowa nieuszkodzona poszła na stronę od kierowcy, a stara jeszcze seryjna na stronę od strony pasażera. (ona się mocno nie rozleciała, stąd ją założyłem, oraz z braku finansów na nową).
Teraz audi nie szarpie, silnik nie skacze. Lewarek zmiany biegów nie lata pod wnętrzu auta. Jak trzymam na pierwszym biegu na 3,800 i daję gaz do oporu tak ostroo to jest elegancko, nic nie wali, nie skacze, nie tłucze. Tylko zapierdziela jak wściekłe.
Nie wiem czy mi się wydaje, ale po założeniu felg 14" jakby była zrywniejsza ^^
pzdr i do zobaczenia na zlocie.
PS: a co do waszej dywagacji na temat czy to auto eleganckie i sportowe. To powiem tak:
Audi 90 jest bardziej luksusowa i bardziej sportowa wersja audi 80. Coś w deseń dzisiejszych S4, S6. Więc to auto moim zdaniem jest i do zapieprzania, ścigania i jazdy po torze. Także jest do lansowania się powolnego i podjechania pod elegancką restaurację. Więc czy komuś się podoba czy nie będę tym autem jeździł po torze i ścigał się z rywalami o podobnych osiągach. Nie koniecznie muszę odjeżdżać w chmurze dymu i swądzie palącej gumy. A dziadkową jazdę 90 ątką b2 zostawmy tym co nie mieli tyle szczęścia i jeżdżą 4 cyl 1.6 td. Dbam o auto jak mogę i inwestuje ile mogę. Myślę że dużo przy nim zrobiłem jak na swoje możliwości.
- hamulce(nowe tarcze, zaciski, klocki, serwo, pompa, bębenki, szczęki)
- silnik( głowica, poduszki, paski regulacja PB, Nowe przewody PB)
- blacharka( remont podłogi, nadwozia)
- zawieszenie( przód bilstain, tył ta technix, nowe wszystkie elementy gumowo metalowe z przodu)
- nowe koła exip
- wymieniony zbiornik
Pewnie jeszcze o wielu rzeczach zapomniałem. Dodam że wszystko robiłem sam, nie mając pojęcia prawie o niczym. To kosztuje masę pracy i pieniędzy, a efekt jest jaki jest, a ja jestem z tego dumny!!!!
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
jesteś gość :!: Nie będę już pisał, że Cię podziwiam bo to już wieszjasiu1990 pisze:Pewnie jeszcze o wielu rzeczach zapomniałem. Dodam że wszystko robiłem sam, nie mając pojęcia prawie o niczym. To kosztuje masę pracy i pieniędzy, a efekt jest jaki jest, a ja jestem z tego dumny!!!!
mam nadzieję, że zobaczę kiedyś autko na zlocie
Paweł zaraz tu będzie :mrgreen:jasiu1990 pisze:A dziadkową jazdę 90 ątką b2 zostawmy tym co nie mieli tyle szczęścia i jeżdżą 4 cyl 1.6 td.