Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1Z] Moja czarnulka, to już koniec :( / 66

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 08 wrz 2011, 20:54

trepek pisze:Wsio z b4 ;-) Tak naprawdę to b4 w budzie b3.
To gratki dla rezacza <piwo>
Zapewne objedziesz seryjne TDI-ki B4... z racji mniejszej masy.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 08 wrz 2011, 20:57

Nawet swoim AAZ-tem po zmianie boost-pina objeżdżałem TDI-ki (audi a4/b4, skoda octawia,golf4).
Niestety od jakiegoś czasu muli mi się powyżej 3tys. obr.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 08 wrz 2011, 21:26

andi77 pisze:Niestety od jakiegoś czasu muli mi się powyżej 3tys. obr.
Sprawdź ciśnienie doładowania oraz gov mod by się przydał.

Awatar użytkownika
pawelec_
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 978
Rejestracja: 16 cze 2009, 17:35
Lokalizacja: Egling

Post autor: pawelec_ » 08 wrz 2011, 21:33

to teraz można życzyć tylko bezawaryjności i szerokości ;-)

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 08 wrz 2011, 21:37

trepek pisze:Sprawdź ciśnienie doładowania oraz gov mod by się przydał.
Ciśnienie jest ok. (mam zamontowany wskaźnik doładowania).
Czasem jest ok. a czasem muli.
Zauważyłem, że jak go przegonię kawałek na pełnych obrotach gdy zamula... to go puszcza.
Czasem od razu po odpaleniu jest ok.
Jeszcze jedno... zauważyłem, że jak muli, to nie cieknie z odpowietrznika LDA.
Natomiast gdy jest odpowiednia moc, to z odpowietrznika aż bryzga (i tak było stale zanim zaczą się mulić).

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 08 wrz 2011, 21:40

Moc=wyciek z LDA.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 08 wrz 2011, 21:43

Zapomniałem dodać, że boost-pin mam zmieniony.
Oczywiście po tym zabiegu przez długi czas auto fruwało w powietrzu- :-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 08 wrz 2011, 21:44

Nie powinno cieknąć, hmm...

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 08 wrz 2011, 21:46

trepek pisze:Nie powinno cieknąć, hmm...
Wiem, że nie powinno.
Ale jest tak, że jak cieknie... to auto ma kopa :-P
Jak nie cieknie...to muli powyżej 3tys. obr.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 08 wrz 2011, 21:51

trepek, Nie zamierzam robić dalej zamieszania w twoim temacie <piwo>
Wkrótce założę nowy temat z moim problemem... mam nadzieję, że pomożesz <piwo>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 08 wrz 2011, 21:53

Załóż temat a się przekonasz ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 12 wrz 2011, 21:58

Ogarnięcie całego swapa na pierwszej stronie.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 12 wrz 2011, 22:37

trepek, <piwo> za caloksztalt wykonanaej pracy i cierpliwosc przy bee3.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 12 wrz 2011, 22:59

Bardzo chętnie bym się piwka napił :mrgreen:
Jeszcze jest dużo rzeczy do roboty. Ale samochód jeździ i to jest najważniejsze :mrgreen: W sobotę, po 3 tygodniach walki z hamulcami doszedlem co jest nie tak - cieniutki przewód gumowy idący z kolektora do serwa miał dziurkę. Boże... człowiek uczy się całe życie a i tak głupim umiera.
No ale przynajmniej 4 tarcze teraz hamują jak należy. Uważajcie jadąc za mną ;-)

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 12 wrz 2011, 23:19

trepek pisze:cieniutki przewód gumowy idący z kolektora do serwa miał dziurkę
Masz na myśli przewód do EGR-a?

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl