[ 80 b4 1.9 tdi] mam zmieniony silnik z 2.8 v6 na 1.9 tdi...
a ja mam 1.9 tdi z golfa, polosie z audi a4 tdi, zwrotnice z piastami z b4 2.8, zaciski i tarcze z b4 2.8 i mam problem z poskladaniem ponoc spasuja przeguby z jakiegos audi 100 2.4 diesel, jutro sie okaze. jakbym kupil zaciski i zwrotnice i tarcze z 2.3 20v to moze bym bez problemu poskladal
jesli ktos mysli o hamulcach 2 tloczkowych w b4 2.3 10v to ja nie polecam przeguby maja za mala srednice od strony piasty (zwrotnice z piasta trzeba kupic tez od v6 bo te z 2.3 maja zle ET), jesli sie je zmieni na takie od v6 to wtedy nie spasuja z 2 strony na polos, takze trzebaby razem z polosiami a ze ja mam tdi to musialbym polosie przerabiac z audi a6 haha z tego wszystkiego nie pamietam juz czy zwrotnica od b3 2.3 20v spasuje na oryginalne przeguby w 10v czy nie
jesli ktos mysli o hamulcach 2 tloczkowych w b4 2.3 10v to ja nie polecam przeguby maja za mala srednice od strony piasty (zwrotnice z piasta trzeba kupic tez od v6 bo te z 2.3 maja zle ET), jesli sie je zmieni na takie od v6 to wtedy nie spasuja z 2 strony na polos, takze trzebaby razem z polosiami a ze ja mam tdi to musialbym polosie przerabiac z audi a6 haha z tego wszystkiego nie pamietam juz czy zwrotnica od b3 2.3 20v spasuje na oryginalne przeguby w 10v czy nie