[Audi 80 B4 ABK Quattro] zawieszenie
[Audi 80 B4 ABK Quattro] zawieszenie
Witam.
Mam pytanie czy ktoś naprawiał tylne zawieszenie B4 Quattro, jaki to jest koszt i gdzie szukać części (interesują mnie nowe).
Mam pytanie czy ktoś naprawiał tylne zawieszenie B4 Quattro, jaki to jest koszt i gdzie szukać części (interesują mnie nowe).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 lis 2010, 19:36
- Lokalizacja: Łososina Dolna
audi 80 b4 quattro ABK
Wymieniałem tuleje z tyłu w dolnych wahaczach i płaciłem we FOCIE za tą większą 45 zł febi, a za te mniejsze po 30 zł nawet nie wiem jakiej firmy. Na stronę wchodzą dwie małe o numerze ori 8A0 511 247 B i jedna duża 443 511 523 B. Podsumowując koszt wyniósł mnie 4x30+2x45= 210 zł. Górne tuleje są droższe. 2 lata temu wymieniałem i kupiłem w Camaro w Nowym Sączu za ok. 70zł/szt. Pozdrawiam i powodzonka w remoncie;)
podłączę się do tematu...aktualnie mam rozdłubane swoje B4 quattro i niestety stoi...same schody. Chciałem wymienić tuleje górnego wahacza (kupiłem polibusze z olkusza za 150 zł strona). Rozbierając wszystko musiałem uciąć śrubę do ustawiania kąta pochylenia koła (dolny wahacz) bo tak była zapieczona że psikanie ani grzanie nei pomagało, a resztki tulei które wydłubałem były marki BOGE więc podejrzewam że jeszcze fabryka. Tuleje dolnego wahacza zewnętrzne zamówiłem w serwisie po 70 zł sztuka (wchodzą po 2 sztuki na stronę). Dziś miałem już to wszystko montować do kupy ale te dziwne polibusze "nie pasują". Myk polega na tym, że u mnie tuleje górnego wahacza wprasowane były od zewnątrz, a wg ETKA tuleje te mają być wciśniete od wewnątrz. Teraz zgłupiałem jak mam to złożyć... pomóżcie proszę.
fotka ponizej to tuleje włożone "na sztuke" i przylapane do amortyzatora - powstają jakieś dziwne wolne przestrzenie które uniemożliwiają montaż. Czy te wolne przestrzenie znikną jeśli wcisne tulejki w wahacz od środka? Nie moge cholera sprawdzić tego bo auto mam kilka km od domu na warsztacie...
a tutaj fotka drugiej strony której jeszcze nei rozbierałem. tuleje są wciśnięte od zewnątrz w uszy wahacza...
taka jest różnica długości pomiędzy polibuszami a tulejami które wyprasowałem...a włąściwie stare tuleje same wypadły stare - 49mm, polibusze - 31mm
powie mi ktoś mądry kto polibusze montował jak to złożyć żeby miało ręce i nogi?
fotka ponizej to tuleje włożone "na sztuke" i przylapane do amortyzatora - powstają jakieś dziwne wolne przestrzenie które uniemożliwiają montaż. Czy te wolne przestrzenie znikną jeśli wcisne tulejki w wahacz od środka? Nie moge cholera sprawdzić tego bo auto mam kilka km od domu na warsztacie...
a tutaj fotka drugiej strony której jeszcze nei rozbierałem. tuleje są wciśnięte od zewnątrz w uszy wahacza...
taka jest różnica długości pomiędzy polibuszami a tulejami które wyprasowałem...a włąściwie stare tuleje same wypadły stare - 49mm, polibusze - 31mm
powie mi ktoś mądry kto polibusze montował jak to złożyć żeby miało ręce i nogi?