Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[Audi 80 Competition 2.3NG] ZA DUŻE SPALANIE 20-25l

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Colt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 29 lip 2011, 22:49
Lokalizacja: Świnoujście

[Audi 80 Competition 2.3NG] ZA DUŻE SPALANIE 20-25l

Post autor: Colt » 11 wrz 2011, 19:30

zostaly wymienione:
-Sonda lambda
-Przewody Od Silkniczka Krokowego
-Wszelakie Filtry
-Swiece
-Kable
-Calutenka Kopułka

i problem Sie nie poprawil

Może Ktoś Pomoże ;((

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 11 wrz 2011, 19:49

Jeździłem tą Audióweczka. Sam mam 2.3NG i tez baz gazu i Moja Coupeta 2x lepiej sie zbiera od tej o któej jest temat. Szok, bo quattro nie jest aż tak bardzo cieższe od mojej Coupety, żeby sie tak zbierać. Ktoś ma jakiś pomysł, bo Colt zbankrutuje z aktualnymi cenami paliwa. To nie A8 4.2 .

Colt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 29 lip 2011, 22:49
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: Colt » 11 wrz 2011, 19:58

wiesz co jak nikt mnie nie pomoze to chyba kupie ta a8 i bede mial frajde z kopa jaka ona ma ;d

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 11 wrz 2011, 20:25

[Audi 80 Competition 2.3NG] po pierwsze swap?? Czy to aby na pewno compi?? Po drugie byłeś na regulacji? Po trzecie nie za to co trzeba się zabrałeś przepływomierz i ta kaseta z wtryskami obstawiam zę tu moze tkwić problem. Czy w tamtych okolicach coś się działo cos bylo wymieniane??

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 11 wrz 2011, 21:07

dobra regulacja Co2 powinna pomóc , jak sie klapka spiętrzająca w ke-jet.. sie pokrzywiła smigaj do jakiegoś szpeca od mechanicznego wtrysku

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 11 wrz 2011, 22:46

Zayebatsu pisze:[Audi 80 Competition 2.3NG] po pierwsze swap?? Czy to aby na pewno compi??


Na kokpicie ma napewno znaczek compi i napewno jest w quattro:p Taki był kupiony.
Zayebatsu pisze:[Audi 80 Competition 2.3NG] Po drugie byłeś na regulacji? Po trzecie nie za to co trzeba się zabrałeś przepływomierz i ta kaseta z wtryskami obstawiam zę tu moze tkwić problem. Czy w tamtych okolicach coś się działo cos bylo wymieniane??
A zna ktoś kogoś w Świnoujściu lub koło... żeby to wyregulował? Osobiście próbowałem znaleść kogoś, ale mi sie to nie udało :-/ Tam sie boją mechanicznych wtrysków a kto sie podejmie, to popsuje i takie ceny krzyczą, że szok.

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 12 wrz 2011, 21:41

emanuel33, ja zapłaciłem 50zł za regulacje ale taka porządna w Jetronic to koszt 250zł musisz szukać szukać i szukać popytaj kolegów z Wybrzeża powinni Ci kogoś polecic.

Colt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 29 lip 2011, 22:49
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: Colt » 13 wrz 2011, 09:05

panowie potrzebuje kogos konkretnego bo juz nie wiem co mam robic rece opadaja ;(

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 13 wrz 2011, 09:16

No niestety magików od tego wtrysku jest bardzo mało. Może dowiedz się gdzie był przeprowadzany swap na ten motor jeśli faktycznie masz compi i tam się coś dowiesz. Bo swap jak swap, ktoś mógł go porządnie spieprzyć.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 16 wrz 2011, 11:09

Wydumałeś coś Michał? Może wstaw do Czarka. Przedstw mu cała sytuacje. Myśle że podoła.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl