Witam, poprzedni temat z ogólnymi pytaniami umarł więc zakładam jeden dotyczący samej pompy paliwa.
Więc sprawa wygląda tak, auto ma podłączoną pompę na krótko (plus do stacyjki a minus do obudowy sterownika abs), pompa tłoczy paliwo bezustannie po przekręceniu stacyjki - wydaje mi się że tak nie powinno być więc chciałbym naprawić oryginalne okablowanie.
Ostatnio korzystając z okazji sprawdziłem kilka rzeczy :
- bezpiecznik od pompy (numer 13) jest cały, nieprzepalony.
- kabel plusowy do pompy (zielono-żółty) jest cały.
- W skrzynce bezpieczników, przekaźnik numer 214 wygląda jak nadpalony od spodu, podobnie jak ten - http://img02.allegroimg.pl/photos/orygi ... 00127584_1 , jednak w środku nie wygląda na uszkodzony. Dodam że na schemacie znajdującym się na obudowie przekaźnika widać numer 87 - czyli chyba kabel zielono-żółty do pompy? (przekaźnik znajduje się na pozycji 2 według schematu : http://images38.fotosik.pl/208/a3a5c01e1ca7a75b.jpg )
-Nie mam aktualnie dostępu do miernika więc napięcie sprawdzaliśmy żarówką i wygląda jakby na bezpieczniku 13 nie było prądu.
Tutaj daję adres do poprzedniego tematu żeby nie trzeba było powtarzać pytań : https://audi80.pl/90-23-ng-kilka-pro ... t58848.htm
Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to będę wdzięczny. Pozdrawiam
[90 2.3 NG] Niezałączająca się pompa paliwa
Prąd nie dochodzi bo po podłączeniu oryginalnej wtyczki do pompy ta nie łapie. Sama pompa jest na 100% sprawna gdyż lewym kablem działa ok. Stacyjka i kostka też odpada gdyż dopiero co wymieniłem na nowe. Wydaje mi się że problem może leżeć gdzieś w skrzynce z bezpiecznikami albo pod samą deską rozdzielczą...