Będzie tego trochę zatem jedziemy:
DISCLAIMBER: Wszystkie fotki są zrobione spod kolumny kierownicy, po zdjęciu półeczki znad kolan kierowcy. Stan na zdjęciach jest zastany taki jak po kupnie auta, jednak dopiero teraz się tym zajmuję.
(po kliknięciu na fotkę, otworzy się większa wersja)
1:
Na pierwszym planie dwa niepodpięte do niczego kabelki - wychodzą bezpośrednio z grubej wiązki idącej za tunelem środkowym. OD CZEGO SĄ?
2)
wtyczka z dwoma kabelkami: żółtym i czarnoniebieskim. Od czego?
3)
Wtyczka czerwona/różowa - od czego?
4)
wtyczka niebieska idąca jakby w słupek kierowcy - od czego?
5)
brakujący przekaźnik - od czego?
6)
jednopinowa wtyczka (trudno dostrzec, u góry po lewej) od czego? :>
7)
oprócz luźnych kabelków, w tle niewyraźnie widać obok zielonej dwupinowej wtyczki, jedną jednopinową - zieloną. Też nie wiem od czego ejst...
8)
inne spojrzenie na 4 ostatnie pozycje.
Za wszelką pomoc BARDZO dziękuję!!!
[A90 B3 7A] Kolejne niepodpięte wtyczki do identyfikacji...
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
jako pocieszenie ci napisze, ze na zdjeciu nr 5 widac jeszcze dwa dodatkowe gole gniazda przekaznikow ktore sa nie wpiete od tylu w koszyczek
a tak pozatym to widac ze instalka byla sztukowana, gdyz malo gdzie widac ori materialowa tasme na oplotach wiazek przewodow tylko zwykla pl tasma izolacyjna ktora jest niepotrzebnie sztywna
na zdjeciu nr1 ten rodzaj pinow sie tylko stosuje przy wszelkiego typu lampkach, gdyz juz widac masowy konektor jest nie osloniety, tylko skad on tu sie znalazl
a i na jednym ze zdjec widac kolejne zolte gniazdo na przekaznik ktore sie dopina z pod lub na koszyczek gniazd przekaznikow, to tak aby sie zastanawiac skad to jest
a tak pozatym to widac ze instalka byla sztukowana, gdyz malo gdzie widac ori materialowa tasme na oplotach wiazek przewodow tylko zwykla pl tasma izolacyjna ktora jest niepotrzebnie sztywna
na zdjeciu nr1 ten rodzaj pinow sie tylko stosuje przy wszelkiego typu lampkach, gdyz juz widac masowy konektor jest nie osloniety, tylko skad on tu sie znalazl
a i na jednym ze zdjec widac kolejne zolte gniazdo na przekaznik ktore sie dopina z pod lub na koszyczek gniazd przekaznikow, to tak aby sie zastanawiac skad to jest
tu powinien byc przekaznik od kontroli cisnienia oleju, bo nigdzie go nie masz, no ale ze AC masz w planach takze jest on w tej chwili malo waznyLeo pisze:brakujący przekaźnik - od czego?
6. zdjecie . U mnie też jest kilka takich pustych.
Ostatnia mi wyglada jak zasilanie szyberdachu. ale nie wiem.
Leo nie pomoge bo ze zdjęć nic nie wiem ale elektryke masz tragiczną :-x
U mnie w Avancie też jest masę pustych kostek podobnych do twoich.
Trzeba by ściagnać deske i szukać po kabelku ze schematami. Ale wiekszość wygląda na ori.
Pozdro
Ostatnia mi wyglada jak zasilanie szyberdachu. ale nie wiem.
Leo nie pomoge bo ze zdjęć nic nie wiem ale elektryke masz tragiczną :-x
U mnie w Avancie też jest masę pustych kostek podobnych do twoich.
Trzeba by ściagnać deske i szukać po kabelku ze schematami. Ale wiekszość wygląda na ori.
Pozdro
Trochę tego jest
Pierwsze pytanie, co Ci nie działa? :mrgreen:
Druga sprawa, pamiętam, że w NG i 7A też miałem kilka właśnie takich luźnych wtyczek.
Ad. 1
Ten brązowy to masa, ale to pewnie wiesz
Ad.2
Tu generalnie powinno być łatwo, wystarczy znaleźć drugą pasującą do niej końcówkę. Czarno-niebieski to prąd po stacyjce.
Ad.3
Taką to pamiętam, że miałem luźną w 7A. Mam w bagażniku luźno wiązkę od B2 NG to zerknę jutro co jest do takiej podłączone.
PS na 7dmej focie jest jej druga część. Sprawdź czy kolory kabli się zgadzają i połącz to ze sobą.
Ad.4
Pamiętam, że też coś tam miałem w 7A, ale chyba miałem jej drugą część podłączoną. Masz może podświetlane lusterka do makijażu albo elektryczny szyber?
Ad.5
Masz rozpiskę przekaźników pod deską? To dzięki niej, kolorom kabli oraz podstawowym schematom elektrycznym łatwo będzie to odgadnąć
Ad.6
Takie to standard, że są luźne. Jaki kolor kabelka do niej dochodzi?
Ad.7
Te luźne kable sądząc po kolorach to raczej niefabryczna wiązka. Zielona to jak w Ad.6
Pierwsze pytanie, co Ci nie działa? :mrgreen:
Druga sprawa, pamiętam, że w NG i 7A też miałem kilka właśnie takich luźnych wtyczek.
Ad. 1
Ten brązowy to masa, ale to pewnie wiesz
Ad.2
Tu generalnie powinno być łatwo, wystarczy znaleźć drugą pasującą do niej końcówkę. Czarno-niebieski to prąd po stacyjce.
Ad.3
Taką to pamiętam, że miałem luźną w 7A. Mam w bagażniku luźno wiązkę od B2 NG to zerknę jutro co jest do takiej podłączone.
PS na 7dmej focie jest jej druga część. Sprawdź czy kolory kabli się zgadzają i połącz to ze sobą.
Ad.4
Pamiętam, że też coś tam miałem w 7A, ale chyba miałem jej drugą część podłączoną. Masz może podświetlane lusterka do makijażu albo elektryczny szyber?
Ad.5
Masz rozpiskę przekaźników pod deską? To dzięki niej, kolorom kabli oraz podstawowym schematom elektrycznym łatwo będzie to odgadnąć
Ad.6
Takie to standard, że są luźne. Jaki kolor kabelka do niej dochodzi?
Ad.7
Te luźne kable sądząc po kolorach to raczej niefabryczna wiązka. Zielona to jak w Ad.6
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2011, 21:08 przez jmm, łącznie zmieniany 1 raz.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
wiem, poprzedni właściciel tam zamieszał puszkę alarmu wraz z pilotem i tak to sobie wisi na kabelkach... Jest masa sztukowanych kabelków tam, i nie mam pojęcia od czego. Ktoś tam się bawił nieźle.
Anyway, dziękuję za sugestie, i prosze o więcej
[ Dodano: 2011-09-15, 21:16 ]
oryginalnie podświetlane lusterko do makijażu było po stronie pasażera.
Szyber jest manualny.
boję się podpinać je bo jeszcze coś spalę i będzie kicha...
potrzebny mi dobry elektryk
Anyway, dziękuję za sugestie, i prosze o więcej
[ Dodano: 2011-09-15, 21:16 ]
oryginalnie podświetlane lusterko do makijażu było po stronie pasażera.
Szyber jest manualny.
boję się podpinać je bo jeszcze coś spalę i będzie kicha...
potrzebny mi dobry elektryk
Wybaczcie za odgrzanie kotleta.
Teraz z pamieci ale za chwilke sprawdze w aucie i ci dokladniej napisze
1. nie jestem w stanie ci pomoc bo jakos u siebie przeoczylem te kable:( ale da mnie wygladaja jak kable idace do podswietlenia schowka.
2. w kazym audi jakie rozbieralem byla niepodpieta podejzewam ze to kable informacyjne dla wiazki od elektrycznej regulacji wysokosci swiatel.
3. wtyczka czerwona kable szaro/czarny oraz zolto/czarny to info miedzy ecu a klima - wydaje mi sie ze to do klimatronika
4. u siebie tez mam ja wolna ale podejrzewam te to do tempomatu tak na 90% ew. autocheck.
5. przekaznik 240 brzeczyk od niskiego cisnienia tak na 99% bo abs widze ze masz podpiety.- jesli podasz kolory kabli to dokladniej ci napisze bo w gre jeszcze moze wchodzic przekaznik od klimy.
6. wtyczka w kolorze czarnym nie wiem jaki kabel jak podasz to ci powiem.
7. wtyczka zieloa w srodku zielono/brazowy kabel to podbicie wolnych obrotow sterowane klima.
mam nadzieje ze cie nie wprowadzilem w blad.
Teraz z pamieci ale za chwilke sprawdze w aucie i ci dokladniej napisze
1. nie jestem w stanie ci pomoc bo jakos u siebie przeoczylem te kable:( ale da mnie wygladaja jak kable idace do podswietlenia schowka.
2. w kazym audi jakie rozbieralem byla niepodpieta podejzewam ze to kable informacyjne dla wiazki od elektrycznej regulacji wysokosci swiatel.
3. wtyczka czerwona kable szaro/czarny oraz zolto/czarny to info miedzy ecu a klima - wydaje mi sie ze to do klimatronika
4. u siebie tez mam ja wolna ale podejrzewam te to do tempomatu tak na 90% ew. autocheck.
5. przekaznik 240 brzeczyk od niskiego cisnienia tak na 99% bo abs widze ze masz podpiety.- jesli podasz kolory kabli to dokladniej ci napisze bo w gre jeszcze moze wchodzic przekaznik od klimy.
6. wtyczka w kolorze czarnym nie wiem jaki kabel jak podasz to ci powiem.
7. wtyczka zieloa w srodku zielono/brazowy kabel to podbicie wolnych obrotow sterowane klima.
mam nadzieje ze cie nie wprowadzilem w blad.