Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 8v 90KM ABT ] Szapanie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
ctxplan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 27 mar 2011, 12:54

[80 B4 2.0 8v 90KM ABT ] Szapanie

Post autor: ctxplan » 11 wrz 2011, 22:30

Witam posiadam audi na mono-wtrysku i problem mam taki gdy jadę , stała prędkością i zdejmę nogę z gazu auto zaczyna automatycznie szarpać. Drugi problem to gdy jadę 70 km/h to zaczyna szarpać i pedał gazu wchodzi sam w podłogę. Proszę rade. Auto nie posiada gazu. Takie dławienie

art_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 13 cze 2011, 09:05
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: art_ » 12 wrz 2011, 09:29

Witam, miałem coś podobnego ale: do tego auto miałem lekko mułowate i potrafiło właśnie tak kichać nawet jak przyspieszałem, sprawdziłem pompę paliwa + świece ( założyłem nówki) + kabelki do świec. Tyle że nie miałem tak jak Ty że mi falowały obroty. W końcu wymieniłem cały mono-wtrysk i problemy znikły :) przypuszczam że tam walnięty był potencjometr przepustnicy, ale nie chciało mi się bawić w jego przekładanie i założyłem kompletny nowy (używany).

Pozdrawiam

art

ctxplan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 27 mar 2011, 12:54

Post autor: ctxplan » 12 wrz 2011, 09:40

Witam wtrysk wymieniłem na inny i problem dalej ten sam pompka paliwa jest sprawna nowe i przewody + świece nowy hall

art_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 13 cze 2011, 09:05
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: art_ » 12 wrz 2011, 10:50

Ja Ci nie pomogę bo się nie znam :P tylko opisałem moje perypetie ;) anyway czujnika halla chyba nie trzeba była wymieniać, bo z tego co wyczytałem, gdyby był zepsuty to auto w ogóle by nie zapaliło.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 12 wrz 2011, 21:05

Jesli to mono na 6 pinowym silniczku krokowym, to własnie on jest winien, ale zeby to sprawdzic to musisz miec idealnie ustawiony TPS.

ctxplan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 27 mar 2011, 12:54

Post autor: ctxplan » 13 wrz 2011, 08:21

Tak 6 pin mam ale TPS ustawiałem sam miernikiem przy cofniętym silniczku krokowym na 0,25 jak sprawdzić silniczek krokowy można ??

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 13 wrz 2011, 12:45

najlepiej vagiem zrobić test wyjsc llub adaptacje, a jak nie masz to do pierwszego i ostatnioego pinu bateryjka 4,5v. Jednak najczesciej winien jest czujnik hallotronowy który jest w drofku a tego nie sprawdzisz

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 13 wrz 2011, 23:49

sprawdź ścieżki na TPS. Często jak są wytarte autem szarpie i mogą falować obroty.

TPS steruje krokowcem wiec przy uszkodzonym TPS można błędnie ziagnozować uszkodzenie krokowca.

poszukaj w dziale warsztat o występowaniu błędu 518 i sposobie adaptacji krokowca.

ctxplan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 27 mar 2011, 12:54

Post autor: ctxplan » 15 wrz 2011, 23:19

Witam widmo masz racje ze to wina ts bo po jego wymianie zaczęło się tak dziać może powiesz jak go ustawić dobrze , pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl