W takim razie co polecacie? macie jakiś zaufany system? Nie ukrywam że zależy mi rówież żeby pilot był wykonany estetycznie, najlepiej coś na wzór "scyzoryka" od audi. Z góry dzięki za pomoc.Jarewa pisze:Za drogie a i tak chinol.
[80 B4 All] montaz sterownika centralnego z pilota
Zdecydownie nie. Musi być solidny i dobrze się prezentować. Jeżeli jesteście w stanie dać mi namiary na firme która da rade zapewnić mi te 2 rzeczy będę wdzięczny. Jestem w stanie wydać na to nawet 200PLN, byle nie było fuszerki.Jarewa pisze:No taki ładnie wyglądający ale strach coś dotknąć bo można połamać.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Nie spotkałem jeszcze warsztatu by montowali oryginalne scyzoryki. A ta reszta to chinole mają wiele do życzenia. Nie ma gotowych rozwiązań. Ale jak ktoś jest kumaty to zakupi chinola i kupi oryginalny scyzoryk samą obudowę z wkładem, przeniesie środek i ma solidny wytrzymały kluczyk. Tylko kwota powala na kolana.
- andrzej3690
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 14 sie 2011, 12:57
- Lokalizacja: RDE DĘBICA
Witam ja w swoim avanciku wpiąłem swój centralny pod tylnym siedzeniem bardzo dobre miejsce i wszystko na miejscu
B4/C4 sterowanie centralnym zamkiem można wykonać za pomocą sygnałów (-). Ten sposób podłączenia nie wymaga żadnego rozcinania przewodów tylko wystarczy się podłączyć do odpowiednich przewodów. Dzięki opisanemu sposobowi podłączenia nie tracimy możliwości sterowania centralnym zamkiem z kluczyka. swój wpiolem według schematu na pierwszej str czyli
Pomarańczowy oraz pomarańczowo/czarny - pozostawimy nie podłączone;
żółty oraz żółto/czarny łączymy ze sobą i podłączamy do masy;
biały oraz biało/czarny podłączasz do instalacji centralnego zamka samochodu do przewodów:
biały -sygnał zamkniecia - brązowo/szary;
biało/czarny - sygnal otwarcia - brązowo/zielony.
przewody od kierunkowskazów to: czarno/biały oraz czarno/zielony.-ja nie podlanczalem sie do kierunkow
Jedynie niewiem dlaczego po zamknieciu autka przez pilota wyskakuje mi bląd 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent bodajze
wnioskuje ze podczas zamykania odlancza i zawor n109 bo będąc w środku po zamknięciu auta gasi się i silnik
Poniżej małe fotostory
B4/C4 sterowanie centralnym zamkiem można wykonać za pomocą sygnałów (-). Ten sposób podłączenia nie wymaga żadnego rozcinania przewodów tylko wystarczy się podłączyć do odpowiednich przewodów. Dzięki opisanemu sposobowi podłączenia nie tracimy możliwości sterowania centralnym zamkiem z kluczyka. swój wpiolem według schematu na pierwszej str czyli
Pomarańczowy oraz pomarańczowo/czarny - pozostawimy nie podłączone;
żółty oraz żółto/czarny łączymy ze sobą i podłączamy do masy;
biały oraz biało/czarny podłączasz do instalacji centralnego zamka samochodu do przewodów:
biały -sygnał zamkniecia - brązowo/szary;
biało/czarny - sygnal otwarcia - brązowo/zielony.
przewody od kierunkowskazów to: czarno/biały oraz czarno/zielony.-ja nie podlanczalem sie do kierunkow
Jedynie niewiem dlaczego po zamknieciu autka przez pilota wyskakuje mi bląd 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent bodajze
wnioskuje ze podczas zamykania odlancza i zawor n109 bo będąc w środku po zamknięciu auta gasi się i silnik
Poniżej małe fotostory
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- andrzej3690
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 14 sie 2011, 12:57
- Lokalizacja: RDE DĘBICA
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Odświeżę troszkę temat bo mam małe pytanko. Przejrzałem tu parę tematów ale nie znalazłem odp. Mam mały problem z podłączenie sterowania. Teoretycznie kabel wczoraj zlokalizowałem ma kolor żółto-niebieski. Czy da się jakoś sprawdzić czy to właściwy kabel zanim go przetnę tzn. czy będzie na nim jakiś impuls w momencie zamykanie lub otwierania kluczykiem?