Witam,
Przeglądałem forum z moim problemem ale nie znalazłem takowego. Otóż jak w temacie.
Mam centralny zamek z kluczyka. Gdy staram się zamknąć samochód, zamykają mi się manualnie tylko drzwi kierowcy/pasażera. Po lampkach w kokpicie widać że jest jakiś delikatny spadek napięcia ale nic się nie zamyka. Z kolei gdy zamknę wszystkie drzwi manualnie i otwieram z kluczyka, wszystko się otwiera bez problemu i słychać pompkę. Sprawdzałem pompę, rozkręciłem, żaden z wężyków w środku nie spadł. Wszystkie styki przeczyściłem. Dalej nic. Sprawdzałem bezpiecznik 19 - Dobry. Skończyły mi się pomysły.
Spotkał się ktoś z takim problemem? Muszę założyć najgorsze- zmęczenie materiału i pompa do wymiany?
Proszę i dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam!
P.S samochód stoi z otwartym kufrem i wlewem paliwa
[B4 ABT] Centralny zamek - Nie zamyka
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
a slychac cos tam ztylu? jakas prace pompki? wyglada na to ze pompka w jedna strone pompuje i faktycznie sie mogla skonczyc, bo skoro widzisz po przygasajacym oswietleniu ze jednak cos musi tam pracowacSajmonov pisze: Po lampkach w kokpicie widać że jest jakiś delikatny spadek napięcia ale nic się nie zamyka
bo z elektrycznej strony wyglada wporzadku
mozesz jeszcze zrobic test na szczelnosc w klapie bagaznika po prawej stronie przy amortyzatorku masz wezyk do silownika, zdejmij go i dmuchnij to zasysnij powietrze, pluca tu wystarcza
i napisz co zaobserwowales
- MalyGlodek
- Forum Audi 80
- Posty: 110
- Rejestracja: 12 wrz 2010, 22:22
- Lokalizacja: GS Słupsk
albo w pompce możesz mieć zimny lut na przekaźnikach od sterowania pompką, proponuję zanieść pompkę do elektronika, najlepiej takiego który naprawia samochody, broń ciebie oddać jakiemuś elektrykowi lub samozwańczemu elektronikowi, u mnie poprawa paru lutów rozwiązała problem a sama pompka działa u mnie jak chciała, raz tylko otwierała, czasem zamykała czasem kompletnie nic nie robiła
Podepnę się pod temat.
Problem polega na tym że rano i zazwyczaj jak jest chłodno na dworze to pompka działa jak talala, schody pojawiają się jak jest powyżej 20-25 stopni na zewnątrz, wtedy raz otwiera raz nie. Czasami muszę postać parę minut i pokombinować z tylnymi drzwiami żeby zamknąć samochód.
Słyszałem że przekaźnik 947 może być za to odpowiedzialny, jak tak to gdzie go szukać?
Problem polega na tym że rano i zazwyczaj jak jest chłodno na dworze to pompka działa jak talala, schody pojawiają się jak jest powyżej 20-25 stopni na zewnątrz, wtedy raz otwiera raz nie. Czasami muszę postać parę minut i pokombinować z tylnymi drzwiami żeby zamknąć samochód.
Słyszałem że przekaźnik 947 może być za to odpowiedzialny, jak tak to gdzie go szukać?