Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
No i wyjaśniła mi się sytuacja hamowania auta, szybko skończyła się moja radość jak pojechałem na drugie rolki. To co było poprzednio jak pokazało te 167ps to błąd, a mianowicie stąd iż przy wyrzucaniu skrzyni automat na neutral w okolicach 7tys obr powstawał taki pik, który wynik przekłamywał i to dość znacznie. Teraz dwa testy zrobione były. Pierwszy był przed wycięciem katalizatora drugi po wycięciu. Czyli jak widać z poniższego wykresu trochę kucyków uciekło, ale da się nadrobić do przyszłej wiosny:D
Co do coupe to przyszły mi już tarcze indiglo i prezentuje się to tak:
Do 90tki trafił nowy olej Valvoline 10W60, polecony na próbę więc z czasem zobaczymy co i jak:) No i felgi zagościły ori audi 10cio ramienne wraz z białymi kierunkami:) Nie chcę tego autka zbytnio przekombinować bo bardzo podoba mi się takie jakie jest w oryginale:)
Co do dalszych planów.
COUPE:
Wymiana tylnych łożysk.
Przywrócić nieco środek bardziej pod ori (oryginalne zegary dodatkowe pójdą na sprzedaż)
Montaż nowych zegarów w słupek.
Zmiana oleju
Pomalowanie zderzaka S2 pod kolorek (albo teraz zostaje jaki jest bo oklejanie i tak będzie na wiosnę)
Polerka całego auta
Audi 90:
Wymiana przednich i tylnych tarcz (poszukam jakieś nawiercane przy okazji)
Wymiana przewodów WN oraz świec.
Puki co to na tyle:) Pozdrawiam i lecę grzebać na garaż:P
Co do coupe to przyszły mi już tarcze indiglo i prezentuje się to tak:
Do 90tki trafił nowy olej Valvoline 10W60, polecony na próbę więc z czasem zobaczymy co i jak:) No i felgi zagościły ori audi 10cio ramienne wraz z białymi kierunkami:) Nie chcę tego autka zbytnio przekombinować bo bardzo podoba mi się takie jakie jest w oryginale:)
Co do dalszych planów.
COUPE:
Wymiana tylnych łożysk.
Przywrócić nieco środek bardziej pod ori (oryginalne zegary dodatkowe pójdą na sprzedaż)
Montaż nowych zegarów w słupek.
Zmiana oleju
Pomalowanie zderzaka S2 pod kolorek (albo teraz zostaje jaki jest bo oklejanie i tak będzie na wiosnę)
Polerka całego auta
Audi 90:
Wymiana przednich i tylnych tarcz (poszukam jakieś nawiercane przy okazji)
Wymiana przewodów WN oraz świec.
Puki co to na tyle:) Pozdrawiam i lecę grzebać na garaż:P
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Na wiosnę przyszłego roku gdzieś tak liczę, że jak nie będzie zimy to od marca będę brał się za swap silnika 7a wraz ze skrzynia do coupe. No, ale wiadomo kilka wątpliwości się pojawia już w samej teorii:
1) układ zasilania paliwa... w 90tce jest pompa zewnętrzna a coupe w zbiorniku, wiadomo różnią się ciśnieniem, ale jak to rozwiązać?
2) z tego co widzę czeka mnie również przekładka pompy hamulcowej bo ta przy 7a jest bez serwa itp, ale to nie wielki problem tak mi się zdaje...
3) przekładka całej wiązki, ale tu parę rzeczy które spokoju nie dają m.in. może śmieszna sprawa, ale w coupe awaryjki na przycisku w konsolecie, w 90tce przy pająku... puki co jeszcze nie zagłębiałem się w schematy...
W między czasie do wiosny chcę parę gratów do 7a zebrać tj. kolektor baran ori, zrobić obróbkę głowicy, może przy okazji silnik nieco wyremontować tak, żeby podszedł bardziej pod serie i zrobić parę elementów w chromie:)... a jak już zagości w coupe to wtedy całe auto pójdzie do oklejenia na czarny mat:D
Pozdrawiam!
1) układ zasilania paliwa... w 90tce jest pompa zewnętrzna a coupe w zbiorniku, wiadomo różnią się ciśnieniem, ale jak to rozwiązać?
2) z tego co widzę czeka mnie również przekładka pompy hamulcowej bo ta przy 7a jest bez serwa itp, ale to nie wielki problem tak mi się zdaje...
3) przekładka całej wiązki, ale tu parę rzeczy które spokoju nie dają m.in. może śmieszna sprawa, ale w coupe awaryjki na przycisku w konsolecie, w 90tce przy pająku... puki co jeszcze nie zagłębiałem się w schematy...
W między czasie do wiosny chcę parę gratów do 7a zebrać tj. kolektor baran ori, zrobić obróbkę głowicy, może przy okazji silnik nieco wyremontować tak, żeby podszedł bardziej pod serie i zrobić parę elementów w chromie:)... a jak już zagości w coupe to wtedy całe auto pójdzie do oklejenia na czarny mat:D
Pozdrawiam!
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
No i dzisiaj trochę się popracowało. Dziękuje koledze Trooky za pomoc:) Zajęliśmy się polerowaniem moich rantów na felgach. Jakoś na pewno lepiej to wygląda niż czarny mat na rantach...
Tutaj wspólne zdjęcie naszych autek:)
No i najważniejsze: Moja wymarzona prawdziwa i oryginalna kierownica od S2
Przy okazji wymieniłem olej w coupe na Shell HX-5, zobaczymy efekty:)
Tutaj wspólne zdjęcie naszych autek:)
No i najważniejsze: Moja wymarzona prawdziwa i oryginalna kierownica od S2
Przy okazji wymieniłem olej w coupe na Shell HX-5, zobaczymy efekty:)