Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 ALL] Syrena alarmu nie działa.

ODPOWIEDZ
pompex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 19 wrz 2011, 22:54

[80 B3 ALL] Syrena alarmu nie działa.

Post autor: pompex » 19 wrz 2011, 23:11

Witam.

Kiedy kupiłem autko to konkretnie na ten problem nie zwróciłem uwagi, a teraz zaczyna mnie on lekko drażnić. Chodzi o to, że syrena alarmu w ogóle nie wyje - tak jakby była wyłączona, zaś światła awaryjne migają przy naciśnięciu guziczka na pilocie. Słyszałem, że alarm może być wyłączony "kluczykiem" jednak nie mam na syrenie żadnego wejścia/wyjścia na kluczyk, jedynie wychodzą z niej 2 kabelki - czerwony i czarny (masa znaczy się).

Co może być tego powodem?

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2011, 14:36 przez pompex, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 20 wrz 2011, 12:34

pompex pisze:Słyszałem, że alarm może być wyłączony "kluczykiem" jednak nie mam na syrenie żadnego wejścia/wyjścia na kluczyk, jedynie wychodzą z niej 2 kabelki - czerwony i czarny (masa znaczy się).
Bo tanie alarmy mają takie wyjki bez kluczyka. Te z kluczykiem mają własne wbudowane zasilanie aby nie dało się jej tak prosto uciszyć przecinając kable.

Zobacz czy na tych dwóch kablach które dochodzą do syreny pojawia się plus i minus gdy wciskasz jakiś przycisk na pilocie.

pompex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 19 wrz 2011, 22:54

Post autor: pompex » 20 wrz 2011, 17:45

Dzisiaj, przyjrzałem się temu lepiej i powiem szczerze, że jest tam nieźle namieszane, chociaż kompletnie na elektronice się nie znam.

Chodzi o to, że czarny wychodzący z syreny kabel, jest przykręcony do podkładki, która mocuje ową antenę, zaś czerwony - najpierw jest przeciągnięty koło skrzynki z bezpiecznikami a następnie rozdzielony na 2 kable, kremowy i czerwony. Końcówka czerwonego jest wpięta w wejście na czerwony bezpiecznik (razem z bezpiecznikiem :shock: ) a kremowy wchodzi gdzieś głębiej. Nie posiadam miernika, więc nie mam jak przetestować.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 20 wrz 2011, 18:45

pompex pisze:Chodzi o to, że czarny wychodzący z syreny kabel, jest przykręcony do podkładki,
To pewnie masa.

Miernika nie trzeba można użyć jakiejś żaróweczki małej mocy.

pompex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 19 wrz 2011, 22:54

Post autor: pompex » 20 wrz 2011, 20:11

Rozumiem, tylko zastanawia mnie, po co jest ten kremowy kabel, rozdzielony z czerwonego i sklejony izolacją po czym podłączony gdzieś głębiej (za skrzynką bezpieczników).

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 wrz 2011, 00:44

pompex pisze:tylko zastanawia mnie, po co jest ten kremowy kabel, rozdzielony z czerwonego i sklejony izolacją po czym podłączony gdzieś głębiej (za skrzynką bezpieczników).
To wie tylko ten kto to podłączał.

pompex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 19 wrz 2011, 22:54

Post autor: pompex » 22 wrz 2011, 06:37

Poradziłem sobie.
Temat do zamknięcia.

Powodem była uszkodzona syrena alarmu, 30 zł. i śmiga idealnie :).
Pozdrawiam.

tommy753
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 24 cze 2014, 15:39

Post autor: tommy753 » 04 gru 2015, 15:59

Witam kolegów. Mój problem jest podobny,światła awaryjne mrugaja przy otwartych drzwiach i po naciśnięciu pilota,syrena nie wyje jednak jest dobra bo była sprawdzana.Od syreny wychodzi kabel czarny i czerwono-czarny.Od skrzynki bezpieczników wychodzi jeden zielony prowadzący do przycisku pod maską ,drugi czerwony (nie jestem pewien bojaki ma byc bo jest połączony z przewodem który wychodzi spod skrzynki bezpieczników) .Jak to wszystko połączyć do kupy?Audi 80 1.8 S 1990

Awatar użytkownika
Conectic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 14 lis 2015, 19:14
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Conectic » 04 gru 2015, 16:59

zielony to wyłącznik krańcowy spod maski.

czarny to masa

a czerwono-czarny musi być podłączony z centralą, bo jak inaczej syrenka ma wiedzieć kiedy zawyć :)

tommy753
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 24 cze 2014, 15:39

Post autor: tommy753 » 04 gru 2015, 20:55

Ok a w którym miejscu powinna być ta centrala?

Awatar użytkownika
Conectic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 14 lis 2015, 19:14
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Conectic » 04 gru 2015, 22:35

Z reguły 99% centralki alarmowe montowane są pod półką kierowcy , którą musisz zdjąć i zobaczyć :-P

tommy753
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 24 cze 2014, 15:39

Post autor: tommy753 » 05 gru 2015, 12:54

Dzięki serdeczne za poradę,pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl