Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 20 wrz 2011, 19:55

alarec pisze:00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
00519 P0106 Czujnik MAP – poza zasięgiem – G71 B
00519 P0107 Czujnik MAP – niskie napięcie – G71 A
00519 P0108 Czujnik MAP – wysokie napięcie – G71 A
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
00588 Obwód uruchamiania poduszki powietrznej 1 – strona kierowcy – N95
alarec pisze:00532 - Supply Voltage B+
00532 P1746 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie
00532 P1750 Napięcie (B+)
alarec pisze:01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction
01025 Lampka indykatora usterki

Ale gdzie tu logi <nie wiem>

Awatar użytkownika
kowal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 20 gru 2007, 20:46
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: kowal » 21 wrz 2011, 07:40

alarec pisze:proszę o analize logów bo jeszcze mam trochę z tym problemy:
Jak zrobić logi jest na pierwszej stronie: https://audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... t24669.htm

<piwo>

alarec

Post autor: alarec » 21 wrz 2011, 12:33

Myślałem że możecie powiedzieć co nie co z samych błędów vaga, żebym mógł podrzucić jakieś potrzebne części mechanikowi. Bo jutro go zaworze na warsztat, bo jest trochę zawieszenia do roboty, paliwo cieknie z pompy i ta kontrolka wody się pali.

Jeszcze logów dynamicznych nigdy nie robiłem, ale może to pomóc w zdiagnozowaniu problemu?

Jak wróci od mechanika to muszę dać go na przegląd bo skończył się tydzień temu (a wole najpierw go zrobić jak tak dymi i paliwo cieknie, bo może go nie przejść). Więc logi zamieszczę najprędzej za tydzień, bo teraz by było trochę hardkorowo jeździć po mieście bez przeglądów z czarną chmurą za samochodem.


czy ten N95 można odłączyć przez przeprogramowanie jakiegoś bloku? Bo ta poducha mruga już od 4lat, a że to denerwowało na dece to została wyjęta kontrolka i gdzieś wepchnięta w deskę.
Za chiny nie wiem co to jest Lampka indykatora usterki, może mi ktoś wytłumaczyć?
I czy ten błąd 00532 jest poważny? należy się nim przejmować, jakiej baterii on dotyczy? akumulatora?.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 wrz 2011, 14:14

alarec pisze:Za chiny nie wiem co to jest Lampka indykatora usterki, może mi ktoś wytłumaczyć?
To chyba znaczy że masz spaloną/niesprawną żarówkę informującą o tej usterce.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 21 wrz 2011, 15:03

Na początek wykasuj wszystkie błędy i sprawdz ponownie które sie pojawią

alarec

Post autor: alarec » 21 wrz 2011, 18:13

właśnie te się pojawiają po odpaleniu silnika.
Bo pierwsze zawsze kasuje.

Awatar użytkownika
kowal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 20 gru 2007, 20:46
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: kowal » 21 wrz 2011, 18:42

alarec pisze:Jeszcze logów dynamicznych nigdy nie robiłem, ale może to pomóc w zdiagnozowaniu problemu?
Na pewno nie zaszkodzi.

zackone88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2011, 12:56
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: zackone88 » 22 wrz 2011, 22:19

Witam Proszę o analizę logów.

Grupa 000 dynamiczne b4 1z bosch chip(kostrz)+wtryski 205
Jeśli logi nie czytelne proszę o wskazówki co poprawić.

http://vaglog.rtnet.pl/pzackiewicz88_58042.html

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 22 wrz 2011, 23:10

wszystko kolego ok, widac ze dawka jest konkretna <ok> mysle ze jakis reduktorek przed czujnkiem cisnienia doładowania założyleś żeby zwiększyć cisnienie doladowania

[ Dodano: 2011-09-22, 23:22 ]
jedyne co sprawdz to czujnik temp powietrza bo on cos za mało pokazuje wartośc 77 jak u ciebie to temp poniżej 10C a przy temp cieczy 90 to mało prawdopodobne

zackone88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2011, 12:56
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: zackone88 » 24 wrz 2011, 14:24

Właśnie z tym reduktorkiem jest problem. Turbina nie reaguje na nic, mogę odłączyć w ogóle "gruchę" i nie naładuje więcej niż 1bar, odłączyć przewód od map sensora i tez nic dalej 1bar gdzie mogę szukać przyczyny macie jakieś pomysły?

dorzucam logi statyczne także proszę o interpretację :) ;-)

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/pzackiewicz88_58272.html

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 wrz 2011, 15:14

zackone88 pisze:Turbina nie reaguje na nic, mogę odłączyć w ogóle "gruchę" i nie naładuje więcej niż 1bar, odłączyć przewód od map sensora i tez nic dalej 1bar gdzie mogę szukać przyczyny macie jakieś pomysły?
T2 tak ma ,i o ile masz szczelny dolot, to nic wiecej ponad 1 bar z niej nie wyciśniesz .Mierzyłem ciśnienie doładowania w kliku "Boschach'' z T2 i w żadnym nie chciało przekroczyć 1 bara ,nawet po odpięciu wężyka z gruszki z biedą dobijało do 1 bara...

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 24 wrz 2011, 15:44

Hmmm, moja T2 na kostrzowym sofcie bez problemu ciśnie powyżej 1bara a w przypadku odpięcia WG pod 1.4 podchodzi,a co do logów to możesz podnieść dawkę paliwa w okolice 17,będzie sie lepiej z dołu zbierał:)

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 24 wrz 2011, 16:05

AB4 pisze:moja T2 na kostrzowym sofcie bez problemu ciśnie powyżej 1bara
Bo na tym właśnie polega soft, żeby podnieść ciśnienie doładowania itp.
MUNIOR pisze o suszarce bez wirusa, a w tym wypadku to magiczne 1bar jest ciężko osiągnąć <ok>

Awatar użytkownika
kowal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 20 gru 2007, 20:46
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: kowal » 24 wrz 2011, 16:21

axell pisze:Bo na tym właśnie polega soft, żeby podnieść ciśnienie doładowania itp.
Soft jest :!:
zackone88 pisze:b4 1z bosch chip(kostrz)+wtryski 205
Czemu nie może naładować wiecej :?: :?: :?:

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 24 wrz 2011, 16:51

MUNIOR pisze:
zackone88 pisze:Turbina nie reaguje na nic, mogę odłączyć w ogóle "gruchę" i nie naładuje więcej niż 1bar, odłączyć przewód od map sensora i tez nic dalej 1bar gdzie mogę szukać przyczyny macie jakieś pomysły?
T2 tak ma ,i o ile masz szczelny dolot, to nic wiecej ponad 1 bar z niej nie wyciśniesz .Mierzyłem ciśnienie doładowania w kliku "Boschach'' z T2 i w żadnym nie chciało przekroczyć 1 bara ,nawet po odpięciu wężyka z gruszki z biedą dobijało do 1 bara...
nie zgodze sie z tym ze t2 tak ma i ze wiecej nie napompuje jak 1bar bo moze i nawet 1.5bara, t15 1.6 mi pompowalo, wiec jak kolega nie moze przekroczyc chwilowego max cisnienia doladowania ponad 1bar po wypieciu wezyka z gruszki zaworu upustowego to jest albo nieszczelny dolot albo zawór upustowy otwarty

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl