jak otworze szybe to często nie mogę zamknąć ! a nawet nie moge często otworzyć ! :cry:
co może być tego przyczyną ? proszę o odpowiedź ! :mrgreen:
[80 B4]problem z elektrycznymi szybami
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
[80 B4]problem z elektrycznymi szybami
Ostatnio zmieniony 18 sty 2007, 18:24 przez marcinelk13, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
Miałem podobny problem.
Rozgrzałem płytki sterownika elektrycznych szyb ( tak umieszony po kierownicą ) ( sprawdź jak działa ci szyberdach - jak posiadasz jeśli podobnie rewleacyjnie to wiesz gdzie jesteś ) . Jeśli masz szyberdach , masz ten problem zrób to co powyżej w przeciwnym wypadku przeczyść i polutuj dodatkowo złacza konektorowe tego sterownika .
Zanim to zrobisz sprawdź mocowanie bezpiecznika.
[ Dodano: 2007-01-24, 15:27 ]
Pocynowanie na konektorach zwiększa trochę wymiar konektora cieżej trochę wchodzi a nie wylatuje a przy okazji czyściśz dobrze styki na dłużej.
Rozgrzanie pól lutowniczych płytki powoduje że złe (przyszłe zimne ) się naprawiają i nie ma problemów ze sterowaniem )
Po wszystkim fajnie jest płytkę przeczyścić najlepiej izopropylenem , denaturatem a jak się nie ma to może niestety użyć również rozpuszczalnika .
[ Dodano: 2007-01-24, 15:27 ]
Pocynowanie na konektorach zwiększa trochę wymiar konektora cieżej trochę wchodzi a nie wylatuje a przy okazji czyściśz dobrze styki na dłużej.
Rozgrzanie pól lutowniczych płytki powoduje że złe (przyszłe zimne ) się naprawiają i nie ma problemów ze sterowaniem )
Po wszystkim fajnie jest płytkę przeczyścić najlepiej izopropylenem , denaturatem a jak się nie ma to może niestety użyć również rozpuszczalnika .
[ Dodano: 2007-01-24, 15:27 ]
Pocynowanie na konektorach zwiększa trochę wymiar konektora cieżej trochę wchodzi a nie wylatuje a przy okazji czyściśz dobrze styki na dłużej.
Rozgrzanie pól lutowniczych płytki powoduje że złe (przyszłe zimne ) się naprawiają i nie ma problemów ze sterowaniem )
Po wszystkim fajnie jest płytkę przeczyścić najlepiej izopropylenem , denaturatem a jak się nie ma to może niestety użyć również rozpuszczalnika .
Rozgrzałem płytki sterownika elektrycznych szyb ( tak umieszony po kierownicą ) ( sprawdź jak działa ci szyberdach - jak posiadasz jeśli podobnie rewleacyjnie to wiesz gdzie jesteś ) . Jeśli masz szyberdach , masz ten problem zrób to co powyżej w przeciwnym wypadku przeczyść i polutuj dodatkowo złacza konektorowe tego sterownika .
Zanim to zrobisz sprawdź mocowanie bezpiecznika.
[ Dodano: 2007-01-24, 15:27 ]
Pocynowanie na konektorach zwiększa trochę wymiar konektora cieżej trochę wchodzi a nie wylatuje a przy okazji czyściśz dobrze styki na dłużej.
Rozgrzanie pól lutowniczych płytki powoduje że złe (przyszłe zimne ) się naprawiają i nie ma problemów ze sterowaniem )
Po wszystkim fajnie jest płytkę przeczyścić najlepiej izopropylenem , denaturatem a jak się nie ma to może niestety użyć również rozpuszczalnika .
[ Dodano: 2007-01-24, 15:27 ]
Pocynowanie na konektorach zwiększa trochę wymiar konektora cieżej trochę wchodzi a nie wylatuje a przy okazji czyściśz dobrze styki na dłużej.
Rozgrzanie pól lutowniczych płytki powoduje że złe (przyszłe zimne ) się naprawiają i nie ma problemów ze sterowaniem )
Po wszystkim fajnie jest płytkę przeczyścić najlepiej izopropylenem , denaturatem a jak się nie ma to może niestety użyć również rozpuszczalnika .
[ Dodano: 2007-01-24, 15:27 ]
Pocynowanie na konektorach zwiększa trochę wymiar konektora cieżej trochę wchodzi a nie wylatuje a przy okazji czyściśz dobrze styki na dłużej.
Rozgrzanie pól lutowniczych płytki powoduje że złe (przyszłe zimne ) się naprawiają i nie ma problemów ze sterowaniem )
Po wszystkim fajnie jest płytkę przeczyścić najlepiej izopropylenem , denaturatem a jak się nie ma to może niestety użyć również rozpuszczalnika .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 22:44
- Lokalizacja: Poznań