Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2,0 =lpg ABK] Sączy sie płyn chodzniczy z czego FOTO

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
mumin87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 28 lut 2010, 23:01

[B4 2,0 =lpg ABK] Sączy sie płyn chodzniczy z czego FOTO

Post autor: mumin87 » 22 wrz 2011, 20:14

Witam w mojej B4 zaczął się sączyć płyn chłodniczy nie wiem dokładnie co to za część dlatego załączam foto i moje pytanie co to za kwadrat i za co odpowiada i czy mogę sam uszczelnić lub wymienić oring przy bloku?

Obrazek

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 22 wrz 2011, 20:19

Ta kwadratowa część to koniec odpowietrzenia wału korbowego czyli tzw. odmy i nie sądzę żeby spod niej wydobywał się płyn chłodniczy.Myślę że wydobywa się spod króćca przy głowicy, tego w którym znajdują się dwa czujniki, niebieski i szary a ta plama wokół odmy to tylko płyn który nie zdążył odparować.

mumin87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 28 lut 2010, 23:01

Post autor: mumin87 » 22 wrz 2011, 20:51

aa rozumiem a moze tez z pod głowicy bo ciezko mi dojrzec z jakiego miejsca jest wyciek mało miejsca ale rozgrzeje i rozglądne sie

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 22 wrz 2011, 21:53

kolego to masz B4 czy B3 RU???

mumin87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 28 lut 2010, 23:01

Post autor: mumin87 » 23 wrz 2011, 16:54

kolego mam 2 audi

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 23 wrz 2011, 17:06

Na 99 procen cieknie Ci spod któregoś z czujników lub samego krócca jak pisał wyżej kolega krisiun1.

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 24 wrz 2011, 23:06

Na tym zdjęciu co wkleiłeś, może być tak jak koledzy wyżej pisali, spod trójnika. W najgorszym przypadku, to co widzisz między wężem z lewej a odmą (kwadratem z bloku) jest takie zgrubienie bloku i głowicy, w tym zgrubieniu idzie akurat kanał wodny... tu mogą być ale to naprawdę w najgorszym przypadku dwie sprawy: po 1, uszczelka pod głowicą już trochę strawiona i puszcza tu płyn na zewnątrz, po 2: mogły się pojawić pęknięcia na głowicy na kanale wodnym. Pozdrawiam

Danio1540
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 cze 2011, 19:16
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Danio1540 » 25 wrz 2011, 21:27

To jest króciec ten co są 2 czujniki tam co jakis czas oring sie kończy ,ale warto wymienic cały króciec to nie kosztuje nawet 10zł też niedawno wymieniałem :D

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 25 wrz 2011, 22:08

Ja ostatnio wymieniałem właśnie oring z niebieskiego czujnika temp. Posprawdzaj sobie dokładnie przy tym króćcu o którym koledzy piszą...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl