Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2,0 ABT LPG] Jak ustawić Mini Lambdę Lecho

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
biernik506
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 10 lip 2011, 12:33
Lokalizacja: Warszawa

[80 B4 2,0 ABT LPG] Jak ustawić Mini Lambdę Lecho

Post autor: biernik506 » 22 wrz 2011, 18:33

Witam,
mam problem, bo od jakiegoś czasu moja Audiczka nie chce chodzić na benzynie, a na gazie pięknie chodzi. Poczytałem trochę postów i wnioskuję, że mam źle ustawioną emulację (tym bardziej, że dużo pali). Podłączałem się Vagiem i przedtem wykazywał jakieś błędy sondy lambda, ale teraz już nie. Natomiast w Vagu sprawdzałem napięcie sondy Lambda i na gazie spada wraz z obroami w przedziale od 1V-0,1V; na benzynie natomiast (przez chwilę tylko sprawdziłem, bo gasł) rośnie powyżej 1V do 20V. Wydaje mi się to niezwykle dziwne. Posiadam instalację II generacji ze sterownikiem Mini Lambda Lecho i ostatnio ją rozebrałem. Mam ustawioną na "Fala 1V - symulacja falą prostokątną, amplituda 1V, okres 0.3s, wypełnienie 50%", czyli 1100 na przełącznikach. Proszę o podpowiedź, jak macie to ustawione w swoich ABT oraz co brać pod uwagę ustawiając na daną pozycję oprócz 1V dla pierwszych ustawień?

Poniżej przedstawiam możliwości ustawień ze strony producenta:

http://www.lecholpg.pl/?act=produkty&pid=minilambda



Symulacja:
o Fala 1V - symulacja falą prostokątną, amplituda 1V, okres 0.3s, wypełnienie 50%
o Fala 5V - symulacja falą prostokątną, amplituda 5V, okres 0.3s, wypełnienie 50%
o Z sondy - sygnał z sondy lambda steruje układem MINI oraz jest podawany do komputera samochodowego
o Masa - na wyjściu symulacji nie ma żadnego sygnału, jest ono dołączone do masy zasilania układu.
* Typ sondy:
o 1V - praca z sondami 0..1V, próg zmiany kierunku ruchu silnika krokowego równy 0.5V
o 5V - praca z sondami 0..5V, próg zmiany kierunku ruchu silnika krokowego równy 2.5V


Pozdrawiam

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 wrz 2011, 16:25

biernik506 pisze:Natomiast w Vagu sprawdzałem napięcie sondy Lambda i na gazie spada wraz z obroami w przedziale od 1V-0,1V; na benzynie natomiast (przez chwilę tylko sprawdziłem, bo gasł) rośnie powyżej 1V do 20V. Wydaje mi się to niezwykle dziwne.
Rzeczywiście dziwne, szczególnie to 20V :shock:

A ABT powinieneś mieć ustawienia na masa (przedostatnia opcja na schemacie ze strony producenta) albo odłączona (ale takiej opcji niema).

Poczytaj ten temat: https://audi80.pl/b4-20-abt-kopci-i- ... t14565.htm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl