[80 B4 2.0 ABT]VDO Zegary
[80 B4 2.0 ABT]VDO Zegary
Witam
Posiadam zegary VDO z big benem :shock: Chcę zamontować sobie obrotomierz. Rzecz w tym, że potrzeba mi obrotka, podstawki, zegarka i płyty głównej, bo nie chcę nic spartolić 8-)
Mój prędkościomierz ma oznaczenie 8A0 190
Dostałem ofertę zakupu całych zegarów VDO z anglika Audi B4 ABT.
Zapewne na liczniku są tam mile (a km są małą czcionką).
Chciałbym więc zrobić taką podmiankę:
stare: prędkościomierz, wsk. temp i paliwa, minicheck
nowe: obrotomierz, płyta główna
Mam pytanie: Czy taki zestaw złożony z angielskiej wersji i tej "bardziej europejskiej" będzie działał poprawnie? Czy prędkościomierz nie będzie mi zakłamywał? Czy nic nie będę musiał przerabiać?
Z góry dzięki za odpowiedzi
Bardzo napaliłem się na obrotek, więc gorąco proszę o jak najszybszą podpowiedzi
Pozdrawiam
Posiadam zegary VDO z big benem :shock: Chcę zamontować sobie obrotomierz. Rzecz w tym, że potrzeba mi obrotka, podstawki, zegarka i płyty głównej, bo nie chcę nic spartolić 8-)
Mój prędkościomierz ma oznaczenie 8A0 190
Dostałem ofertę zakupu całych zegarów VDO z anglika Audi B4 ABT.
Zapewne na liczniku są tam mile (a km są małą czcionką).
Chciałbym więc zrobić taką podmiankę:
stare: prędkościomierz, wsk. temp i paliwa, minicheck
nowe: obrotomierz, płyta główna
Mam pytanie: Czy taki zestaw złożony z angielskiej wersji i tej "bardziej europejskiej" będzie działał poprawnie? Czy prędkościomierz nie będzie mi zakłamywał? Czy nic nie będę musiał przerabiać?
Z góry dzięki za odpowiedzi
Bardzo napaliłem się na obrotek, więc gorąco proszę o jak najszybszą podpowiedzi
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2007, 09:57 przez msr123, łącznie zmieniany 1 raz.
- killer0123
- Forum Audi 80
- Posty: 192
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
- Lokalizacja: Białystok
Hey
A jaka jest różnica pomiędzy płytą główną od B3 i B4. Na aukcji widzę liczniki od B3 i nie mają tej kratki, rzecz w tym, że ja podmienię tylko obrotomierz i płytę główną. Jeden ze sprzedawców mówił (sądzę jednak, że nie do końca kompetentny, bo twierdził, że obrotomierz do diesli B4 są jednakowe) że na tej płycie od B3 nie ma miejsca na brzęczek. Jak to jest?
a)Czy taka przekładka (VDO):
Z B4: licznik, wskaźniki, minicheck, obudowa itp
z B3: obrotomierz, płyta główna
będzie w porządku?
b) Czy jak bym wstawił w całości zegary z B3 będą chodziły dobrze wszystkie kontrolki?
Przepraszam Was wszystkich, że Wam ciąglę dziamgolę o tych obrotomierzach.......
Pozdrawiam
A jaka jest różnica pomiędzy płytą główną od B3 i B4. Na aukcji widzę liczniki od B3 i nie mają tej kratki, rzecz w tym, że ja podmienię tylko obrotomierz i płytę główną. Jeden ze sprzedawców mówił (sądzę jednak, że nie do końca kompetentny, bo twierdził, że obrotomierz do diesli B4 są jednakowe) że na tej płycie od B3 nie ma miejsca na brzęczek. Jak to jest?
a)Czy taka przekładka (VDO):
Z B4: licznik, wskaźniki, minicheck, obudowa itp
z B3: obrotomierz, płyta główna
będzie w porządku?
b) Czy jak bym wstawił w całości zegary z B3 będą chodziły dobrze wszystkie kontrolki?
Przepraszam Was wszystkich, że Wam ciąglę dziamgolę o tych obrotomierzach.......
Pozdrawiam
- killer0123
- Forum Audi 80
- Posty: 192
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
- Lokalizacja: Białystok
...nawet jeśli prędkościomierz był VDO a obrotomierz UN4 to też dasz rade złożyć do kupy... tylko że jest troszkę więcej roboty... pisze z własnego doświadczenia :lol: dla chcącego nic trudnego :mrgreen:
...abyś nie zapomniał o podświetleniu zegarka musisz połączyć dwa miejsca ze sobą... i założyć żarówkę :lol:
poniżej wklejam foto...
pozdrawiam
FranoF1
...abyś nie zapomniał o podświetleniu zegarka musisz połączyć dwa miejsca ze sobą... i założyć żarówkę :lol:
poniżej wklejam foto...
pozdrawiam
FranoF1
nie nie... skoro kupisz zegary z B3 to podmien od razu płytkę zegarów i obrotomierz... będzie OK
bylebyś płytkę z nadrukowanymi kontrolkami założył swoją, tą na dole między obrotokiem a prędkosciomierzem.
Czyli tak: płytę główną i obrotomierz wsadzasz do swoich zegarów, reszta jest ta sama. Ewentualnie jesli masz pęknięte zaczepy z obudowy to możesz zobie też samą obudowę przełożyć :mrgreen:
bylebyś płytkę z nadrukowanymi kontrolkami założył swoją, tą na dole między obrotokiem a prędkosciomierzem.
Czyli tak: płytę główną i obrotomierz wsadzasz do swoich zegarów, reszta jest ta sama. Ewentualnie jesli masz pęknięte zaczepy z obudowy to możesz zobie też samą obudowę przełożyć :mrgreen:
Panowie dziękuję za pomoc, a w szczególności Panu cobra
Obrotek działa ładnie, a nawet pięknie Muszę jeszcze kupić żaróweczki bo na obrotku są mocniejsze (przekładałem ze starych zegarów), ale to drobnostka i 20 minut pracy
Tą płytkę z kontrolkami zostawiłem z B3, ale wszystko jest ok (czyli ABS , ręczny, ładowanie akumulatora - są tak jak były )
Teraz będę miał nowe zajęcie -> wykrycie, czemu nie działa mi brzęczek w MC :mrgreen:
Pozdrawiam
Obrotek działa ładnie, a nawet pięknie Muszę jeszcze kupić żaróweczki bo na obrotku są mocniejsze (przekładałem ze starych zegarów), ale to drobnostka i 20 minut pracy
Tą płytkę z kontrolkami zostawiłem z B3, ale wszystko jest ok (czyli ABS , ręczny, ładowanie akumulatora - są tak jak były )
Teraz będę miał nowe zajęcie -> wykrycie, czemu nie działa mi brzęczek w MC :mrgreen:
Pozdrawiam