Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[cabrio b4 ABK] swap na ADR

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 25 wrz 2011, 13:08

Jeśli chcesz włożyc tylko 1.8T i nic nie robic to nie warto, bo różnica to 25Koni, natomiast jeśli chcesz włożyc i się pobawić z silnikiem to jak najbardziej tak. Zabawa w ADR i kompresor wg. mnie kompletnie nie ma sensu.

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 26 wrz 2011, 07:07

No tak ale ja chciałem wersje 180KM seria. Podajże kod AJL one są już w części zakute. Martwi mnie tylko jedna rzecz, a mianowicie brak Quattro. Ośka z taką mocą to śmierć dla opon po kilku startach.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 26 wrz 2011, 09:12

Ja wlasnie jestem w trakcie swapu na APP i wzchodzi na to ze zbytnich roznic do aeba nie ma przynajmniej w kablotece, zobaczymy jak pojedzie kiedy bedzie musiał wjezdzac na komore.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 26 wrz 2011, 10:07

AEB z różnic jeśli chodzi o młodsze silniki ma zdecydowanie mniej elektroniki i jest jedynym 1.8T jeszcze na lince gazu. Jest trochę trudniejszy do mapowania bo trzeba kogoś ogarniętego. Podstawowym dłubem czyli tip, stożek, fmic, program osiągnąć można coś pod 200KM w zależności od kondycji silnika.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 26 wrz 2011, 15:35

Lukaszbroz pisze:No tak ale ja chciałem wersje 180KM seria. Podajże kod AJL one są już w części zakute. Martwi mnie tylko jedna rzecz, a mianowicie brak Quattro. Ośka z taką mocą to śmierć dla opon po kilku startach.

AEB ma wzmacniane tłoki firmy mahle, i do 300 koni nie musisz go kuc, tak dla Twojej wiadomosci.
Jak chcesz AJL wkładać to bez spawania łap się nie obejdzie.

To żadna moc dla oski tak na prawde, bo seryjny AVF ma wiecej NM niż ten silnik a też jeździ w ośce i jest to normalne auto do poruszania się. Jak kupisz drogie, dobrze przyczepne, szerokie opony ( nie mówie tu o jakiś kosmicznych cenach i pol slickach), np. dunlopa czy yokohama 225 albo 235 to żebyś się nie zdziwił jak na drugim biegu ledwo co miałknie kołami, nikt nie jedzie caly czas na pierwszym i drugim biegu z noga w podłodze, a zeby zerwać taką opony na dwójce bez strzału ze sprzegła musisz mieć ze 280 koni i pod 400 niutona. Jak ktoś dobrze napisze program, nie na pokaz mocy, a rozłoży się ladnie moment od dolu do samego konca to na pewno idzie tym normalnie jezdzic ;-) natomiast w serii jezdzisz jak kazdym innym autem i o nic sie nie martwisz a gadki na temat takiej mocy i oski to totane mity, i powiem Ci że ośka wcale taka zla nie jest, tylko trzeba myślec przy dodawaniu gazu.

Pozdro

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 26 wrz 2011, 17:05

Konkretna odpowiedz i zgadzam się z nią. Czyli AEB ma już lepsze bebechy hmm muszę się konkretnie zastanowić bo myśl już mam, kasa również. Może nie będę aż tak piłował do 300KM ale 190-210 to już byłoby fajnie. Myślałem też nad gwintami ale trudno je dostać. Dochodzi jeszcze kwestia sprzedaży ADR-a bo nie chce żeby leżał w garażu, jest doinwestowany, ma zrobioną głowice, rozrząd i inne graty.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 26 wrz 2011, 17:50

Czyli AEB ma już lepsze bebechy hmm muszę się konkretnie zastanowić bo myśl już mam, kasa również. Może nie będę aż tak piłował do 300KM ale 190-210 to już byłoby fajnie.
Podobno ma, mówią tak na wielu zagranicznych forach, zresztą jest to potwierdzone, głowice z AEB też są bardzo dobre i mają najwieksze kanały, często są przekładane do innych 1.8T.

Skoro interesuje Cię granica 200Km to wystarczy Ci sam silnik i potem kasa na porządny program, warunkiem będzie dobry stan silnika, jeśli w serii dmuchnie na hamowni 150KM i 210NM to znaczy ze motor jest w dobrej kondycji, zrobisz porządny dolot z kwasu, TIP, duży intercooler, wydech 2.5" z Downpipe i pojedziesz do człowieka ogarniającego te silniki ( za dobry program trzeba policzyć od 1000 do 1500 zł, na to badziewie z allegro za 300-800 osobiscie nie polecam patrzeć) wtedy osiągniesz 200KM+ bez wymiany turbo, wtryskiwaczy itd. Jak mówie, na forum A4 jest pare przypadków gdzie właśnie po samym programie ( ale fest porządnym) wypluwało ponad 200KM bez nawet w/w czynności tupu IC, dolot itd.
Myślałem też nad gwintami ale trudno je dostać
Wydaję mi się że nie tak trudno, tylko musisz umieć szukać bo nikt Ci nie podrzuci pod nos taniego gwintu, tylko sam zgarnie, ale idzie to wyrwac w dobrych pieniądzach.

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 26 wrz 2011, 20:31

Szkoda z nie mam tyle czasu na szukanie. Kumpel mówił że załatwi mi kompletnego AEB za 1500zł z Angola i teraz takie pytanie czy to dużo czy mało. Moim zdaniem to śmieszne pieniądze. Na co trzeba uważać?

Awatar użytkownika
VinCe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 263
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:07
Lokalizacja: Marki
Kontakt:

Post autor: VinCe » 27 wrz 2011, 17:23

jezeli kompletny z całym osprzętem który bedzie CI potrzebny do przekładki to cena wręcz smieszna.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 27 wrz 2011, 17:25

czy to dużo czy mało
To polowa ceny.

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 28 wrz 2011, 15:07

Okazało się, że połowa ceny to i prawie połowa silnika 1.8T bez T. Gdzieś zaginęła turbina z kolektorem.

Awatar użytkownika
VinCe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 263
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:07
Lokalizacja: Marki
Kontakt:

Post autor: VinCe » 28 wrz 2011, 16:32

no to i tak jeszcze w miare dobra cena by była po dokupieniu kolektora i T :)

trejdmark
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 25 lut 2011, 15:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: trejdmark » 20 paź 2011, 15:35

wiiitajcie.
także zabieram się już niedługo za przekładkę.
fotki opis i względne pytania będę pisał tu, a na koniec roboty stworze manuala.
życzcie powodzenia i do napisania niedługo:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl