[cabrio b4 ABK] swap na ADR
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
AEB z różnic jeśli chodzi o młodsze silniki ma zdecydowanie mniej elektroniki i jest jedynym 1.8T jeszcze na lince gazu. Jest trochę trudniejszy do mapowania bo trzeba kogoś ogarniętego. Podstawowym dłubem czyli tip, stożek, fmic, program osiągnąć można coś pod 200KM w zależności od kondycji silnika.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Lukaszbroz pisze:No tak ale ja chciałem wersje 180KM seria. Podajże kod AJL one są już w części zakute. Martwi mnie tylko jedna rzecz, a mianowicie brak Quattro. Ośka z taką mocą to śmierć dla opon po kilku startach.
AEB ma wzmacniane tłoki firmy mahle, i do 300 koni nie musisz go kuc, tak dla Twojej wiadomosci.
Jak chcesz AJL wkładać to bez spawania łap się nie obejdzie.
To żadna moc dla oski tak na prawde, bo seryjny AVF ma wiecej NM niż ten silnik a też jeździ w ośce i jest to normalne auto do poruszania się. Jak kupisz drogie, dobrze przyczepne, szerokie opony ( nie mówie tu o jakiś kosmicznych cenach i pol slickach), np. dunlopa czy yokohama 225 albo 235 to żebyś się nie zdziwił jak na drugim biegu ledwo co miałknie kołami, nikt nie jedzie caly czas na pierwszym i drugim biegu z noga w podłodze, a zeby zerwać taką opony na dwójce bez strzału ze sprzegła musisz mieć ze 280 koni i pod 400 niutona. Jak ktoś dobrze napisze program, nie na pokaz mocy, a rozłoży się ladnie moment od dolu do samego konca to na pewno idzie tym normalnie jezdzic natomiast w serii jezdzisz jak kazdym innym autem i o nic sie nie martwisz a gadki na temat takiej mocy i oski to totane mity, i powiem Ci że ośka wcale taka zla nie jest, tylko trzeba myślec przy dodawaniu gazu.
Pozdro
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Konkretna odpowiedz i zgadzam się z nią. Czyli AEB ma już lepsze bebechy hmm muszę się konkretnie zastanowić bo myśl już mam, kasa również. Może nie będę aż tak piłował do 300KM ale 190-210 to już byłoby fajnie. Myślałem też nad gwintami ale trudno je dostać. Dochodzi jeszcze kwestia sprzedaży ADR-a bo nie chce żeby leżał w garażu, jest doinwestowany, ma zrobioną głowice, rozrząd i inne graty.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Podobno ma, mówią tak na wielu zagranicznych forach, zresztą jest to potwierdzone, głowice z AEB też są bardzo dobre i mają najwieksze kanały, często są przekładane do innych 1.8T.Czyli AEB ma już lepsze bebechy hmm muszę się konkretnie zastanowić bo myśl już mam, kasa również. Może nie będę aż tak piłował do 300KM ale 190-210 to już byłoby fajnie.
Skoro interesuje Cię granica 200Km to wystarczy Ci sam silnik i potem kasa na porządny program, warunkiem będzie dobry stan silnika, jeśli w serii dmuchnie na hamowni 150KM i 210NM to znaczy ze motor jest w dobrej kondycji, zrobisz porządny dolot z kwasu, TIP, duży intercooler, wydech 2.5" z Downpipe i pojedziesz do człowieka ogarniającego te silniki ( za dobry program trzeba policzyć od 1000 do 1500 zł, na to badziewie z allegro za 300-800 osobiscie nie polecam patrzeć) wtedy osiągniesz 200KM+ bez wymiany turbo, wtryskiwaczy itd. Jak mówie, na forum A4 jest pare przypadków gdzie właśnie po samym programie ( ale fest porządnym) wypluwało ponad 200KM bez nawet w/w czynności tupu IC, dolot itd.
Wydaję mi się że nie tak trudno, tylko musisz umieć szukać bo nikt Ci nie podrzuci pod nos taniego gwintu, tylko sam zgarnie, ale idzie to wyrwac w dobrych pieniądzach.Myślałem też nad gwintami ale trudno je dostać
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo