Wszystko możliwe ....wychodzi na to że wszystkie audiczki z T2 z którymi miałem do czynienia miały nieszczelny dolot ,albo zawór upustowy ...MUNIOR napisał/a:
zackone88 napisał/a:
Turbina nie reaguje na nic, mogę odłączyć w ogóle "gruchę" i nie naładuje więcej niż 1bar, odłączyć przewód od map sensora i tez nic dalej 1bar gdzie mogę szukać przyczyny macie jakieś pomysły?
T2 tak ma ,i o ile masz szczelny dolot, to nic wiecej ponad 1 bar z niej nie wyciśniesz .Mierzyłem ciśnienie doładowania w kliku "Boschach'' z T2 i w żadnym nie chciało przekroczyć 1 bara ,nawet po odpięciu wężyka z gruszki z biedą dobijało do 1 bara...
nie zgodze sie z tym ze t2 tak ma i ze wiecej nie napompuje jak 1bar bo moze i nawet 1.5bara, t15 1.6 mi pompowalo, wiec jak kolega nie moze przekroczyc chwilowego max cisnienia doladowania ponad 1bar po wypieciu wezyka z gruszki zaworu upustowego to jest albo nieszczelny dolot albo zawór upustowy otwarty
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na reszcie znalazłem przerwany wężyk od ic do czujnika ciśnienia i złączyłem go w całość.
Natomiast szukając tej nieszczelności wyciągnąłem ECU zza schowka i szok :shock: na obudowie mojego stera numer 028 906 021 AP a Vag pokazuje numer sterownika jako 028 906 021 D O co kaman :roll:
Po naprawie wężyka oraz skasowaniu błąd "00575 - Intake Manifold Pressure" nie powraca.
Jutro zrobię dynamiczny 011 i wrzucę na forum.
Czyżby ktoś "zaglądał" do sterownika i wgrał nie ten wsad co trzeba :?: :!:
Natomiast szukając tej nieszczelności wyciągnąłem ECU zza schowka i szok :shock: na obudowie mojego stera numer 028 906 021 AP a Vag pokazuje numer sterownika jako 028 906 021 D O co kaman :roll:
Po naprawie wężyka oraz skasowaniu błąd "00575 - Intake Manifold Pressure" nie powraca.
Jutro zrobię dynamiczny 011 i wrzucę na forum.
Czyżby ktoś "zaglądał" do sterownika i wgrał nie ten wsad co trzeba :?: :!:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 23:41
Zamieszczam logowanie dynamiczne po znalezieniu przerwanego wężyka ciśnienia:
Grupy: 000,001,011 - http://vaglog.rtnet.pl/juniorex2007_59034.html
Proszę o zerknięcie fachowym okiem czy kąt wtrysku, dawka paliwa oraz wartości czujników są w porządku.
Grupy: 000,001,011 - http://vaglog.rtnet.pl/juniorex2007_59034.html
Proszę o zerknięcie fachowym okiem czy kąt wtrysku, dawka paliwa oraz wartości czujników są w porządku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Kąt wtrysku sprawdza się na biegu jałowym ,dawkę również a ciśnienie doładowania dalej mizernie ,jak na bajpasie ...wartości z czujników temp.dolotu i paliwa nie zlogowałeś ,widać jedynie temp.płynu 94 stopnie ...juniorexx pisze:Proszę o zerknięcie fachowym okiem czy kąt wtrysku, dawka paliwa oraz wartości czujników są w porządku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 23:41
Przede wszystkim musze jeszcze uszczelke pod nastawnikiem wymienić bo cieknie a później ustawienie kąta wtrysku bo pompę montowałem na stare ślady żeby tylko auto odpalało i zamierzenie osiągnąłem tyle że teraz słabo na obroty wchodzi i słaby jest.kojak85 pisze:Co chcesz ustawić? W pompie i rozumiem, że całą pompę wymieniałeś?