W tygodniu dorwałem listwę wtryskową od 1.8 20V z wtryskami lecz wtryski zmieniam na te z 1.8T 20V bo są wydajniejsze. Graty powoli się kompletują z racji, że pomagam przy innym projekcie kolegi W tyg listwa i kolektor jadą do magika aby wyczarował gniazda pod wtryski i przedłużki do wtrysków.
Dziś dorwałem przekaźnik od pompki spryskiwaczy na lampy
dziś pomalowałem silnik w czarny mat, jutro regeneracja alternatora i poskładanie osprzętu od silnika Zostanie skrzynię przywieść i spiąć z silnikiem i to wpakować.
No i koniec na dziś. Silnik prawie poskładany, czekam na koła pasowe od abk.
Pomalowany w czarny mat a dla kontrastu większość śrub pomalowanych na srebrno i pozmieniana na odpowiedniki na imbus
Dziś kolejny dzień walki i niespodzianek przy silniku.
Więc tak:
- kolektory wydechowe zdobyte (Dzięki Lukaszbroz )
- misa zmieniona (okazało się, że trzeba i pompę olejową zmienić ale wystarczyło tylko ''smoka'' przełożyć )
- no i jak dobrze pójdzie to w sobotę najpóźniej silnik będzie w audi
- skrzynia chyba jednak zostaje (AXC)
To tyle z frontu walki, project się opóźnia bo inne audiki głowę zawracają :]
A więc kilka foto:
-maglownica i drążek kierowniczy zmieniony
-jakieś tam czystki w kablach zaczęte, co trzeba zostaje a co nie out :!:
-kombinacja co, gdzie i jak aby jak najmniej kabli na wierzchu <mur> (część instalacji chyba będzie szła błotnikami)
-poskładane sprzęgło
Jakaś tam drewniana kierownica w graby wpadła MOMO
Oraz coś w przednie drzwi do zagłuszania silnika ze stajni HERTZ
W międzyczasie o to taki projekcik powstaje na bazie fiata 126p elegant-a <wodka>
Nawet pług będzie elektrycznie regulowany <rotfl2>