Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] Przełączniki elektrycznych szyb

Awatar użytkownika
Juzio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 199
Rejestracja: 21 sie 2011, 14:50
Lokalizacja: BIA

Post autor: Juzio » 25 wrz 2011, 21:15

czyli kłania się wymiana przełącznika. ostatnio zauważyłem że czasami blokuje mi wszystkie szyby i musze pare razy na zapłon przekręcac i wyjmowac kluczyk żeby zadziała reszta szyb

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 25 wrz 2011, 21:40

Wyjmij przekaźnik od szyb i popraw luty, powinno pomóc.

Awatar użytkownika
Juzio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 199
Rejestracja: 21 sie 2011, 14:50
Lokalizacja: BIA

Post autor: Juzio » 26 wrz 2011, 19:46

jaki przekaźnik ?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 26 wrz 2011, 19:47

koledze pewnie chodziło o sterownik.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 wrz 2011, 19:34

hudy pisze: tu masz zdjęcie tego przełącznika co ma mój kumpel.jego numer to 4A0 959 855 A a numer mojego na zwykłej diodzie jest taki sam wiec jak to wyjaśnisz?.
W końcu zechciało mi się wziąć stary z bagażnika i mój stary to jest 893 959 855 więc numeracja u mnie się nie zgadza.

I niestety jak ktoś wyżej napisał seryjne 80 są większe znaczy się wyższe dobre 5mm.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 01 paź 2011, 14:44

u mnie te numery są identyczne.może jest tak jak pisałem że z diodami płaskimi wychodziły w późniejszych latach bo mój drugi znajomy w parapetach z końca produkcji też ma płaskie diody.ale fakty jest taki że zanim się kupi diody lepiej sprawdzić jakie się ma bo później może być problem.

Awatar użytkownika
Juzio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 199
Rejestracja: 21 sie 2011, 14:50
Lokalizacja: BIA

Post autor: Juzio » 01 paź 2011, 15:13

kupiłem nowy i hula jak ta lala. musze tylko w reszcie styki poczyscic bo sie wolno zamykają :mrgreen:

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 01 paź 2011, 18:02

nie wiem czy czyszczenie wystarczy.najlepiej było by przesmarować prowadnice.ostatnio to robiłem bo tez wolno działały i teraz działają nie do poznania ;-)

Awatar użytkownika
Juzio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 199
Rejestracja: 21 sie 2011, 14:50
Lokalizacja: BIA

Post autor: Juzio » 01 paź 2011, 23:51

no wiesz może u Ciebie wina prowadnic była :-) u mnie to wina przełączników. Kupiłem od Kuba988 przełącznik i z ciekawości podłączałem pod każdą szybe i latały elegancko więc to wina przełącznika była <ok>

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 02 paź 2011, 11:27

pewnie połączenia zaśniedziały i dlatego.

Awatar użytkownika
Juzio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 199
Rejestracja: 21 sie 2011, 14:50
Lokalizacja: BIA

Post autor: Juzio » 02 paź 2011, 12:03

pewnie tak tylko nie wiem jak wyjąć tylne przełączniki :-/

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 paź 2011, 12:15

Trzeba zdjąć rączkę. A później włącznik. Ja to ściągałem boczek bo nie miałem pomysłu na ściągnięcie rączki. Ale to standard odkręcamy śrubę pod klamką pchamy w jedną stronę by puściły zatrzaski.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 02 paź 2011, 12:19

Karol nawet nie musisz ściągać boczka.wystarczy że pociągniesz rączkę tak jak bys drzwi otwierał.pod nią jest śruba,odkręcasz i pchasz rączkę w stronę przody samochodu by wyskoczyła z zatrzasków tak jak pisze Jarek.Ale ja bym ci radził przy okazji jeszcze nasmarować prowadnice i wszytko wtedy złożyć do kupy i zapomnieć...

Awatar użytkownika
Juzio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 199
Rejestracja: 21 sie 2011, 14:50
Lokalizacja: BIA

Post autor: Juzio » 02 paź 2011, 14:12

ale to trzeba całe boczki wtedy zdejmować :P a mi się nie chce bawić bo widać że one nigdy nie zdejmowane były i są bardzo szczelne więc nie chce zepsuć. A styki koniecznie trzeba tym KONTAKT S czy może można Wd 40 ?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 02 paź 2011, 15:02

boczki jak ściągniesz to założysz tak samo bo inaczej się nie da.a co do styków to WD40 jest bardziej do smarowania niż czyszczenia wiec go nie używaj.kup sobie preparat do czyszczenia styków np kontak-ol czy kontakt-s , ja uzywam spirit 67, jest tego sporo na naszym rynku a kupisz w elektrycznym bądź w elektronicznym a nawet w motoryzacyjnym,.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i tapicerka”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl