[80 B3 JN] Powoli do przodu
[80 B3 JN] Powoli do przodu
Witam wszystkich klubowiczów.
Chcę w tym temacie przedstawić moją B3 którą posiadam od jakichś 4 miesięcy.
Osiemdziesiątka to typowy golas z ubogim wyposażeniem jakich wiele.
Mimo ze ma już swoje lata,(rocznik '88) nie widać żadnych śladów korozji co bardzo mnie cieszy. Lakier to LY3V (Maraschino Red)
Silnik to 1.8 JN na wtrysku K-Jetronic + LPG. Skrzynia to AKM
To co dała fabryka:
-Dziura w dachu
-4 korby
-Wspomaganie
-Przednie światła przeciwmgielne
-Antena w tylnej szybie
Oczywiście zaraz po zakupie zmienione płyny oleje i filtry, wyszorowana tapicerka i lekko odnowiony lakier.
A to kilka drobnych modów które poczyniłem:
-Centralny zamek z pilota
-Bagażnik otwierany z guzika
-Kenwood KDC-4047U
-Lanzar VIBE VB4.2 w podszybie
-Magnat Calssic 480 (po pieniądzach ale na pewno do zmiany)
-Pioneer TS W306C(na pewno wyleci)
-Zasilanie i sygnałowe do bagażnika
-Modzone lampy na tył
-Felgi 15" z oponami 195/50
W planach:
-Klubowa wlepa
-Wymiana reduktora
-Lekka gleba
-Dymione kierunki + ramki w lampach na czarno
-Grill od A90
-Roleta na tylna szybę
-Zmiana foteli przednich
-Kierownica z B4
-Zaciski na czerwono
-Tashki + odseparowany przód i wygłuszenie drzwi
-Dodatkowe zegary
-W bardzo dalekiej przyszłości może A90 front
Fotki kiepskie niestety.
Chcę w tym temacie przedstawić moją B3 którą posiadam od jakichś 4 miesięcy.
Osiemdziesiątka to typowy golas z ubogim wyposażeniem jakich wiele.
Mimo ze ma już swoje lata,(rocznik '88) nie widać żadnych śladów korozji co bardzo mnie cieszy. Lakier to LY3V (Maraschino Red)
Silnik to 1.8 JN na wtrysku K-Jetronic + LPG. Skrzynia to AKM
To co dała fabryka:
-Dziura w dachu
-4 korby
-Wspomaganie
-Przednie światła przeciwmgielne
-Antena w tylnej szybie
Oczywiście zaraz po zakupie zmienione płyny oleje i filtry, wyszorowana tapicerka i lekko odnowiony lakier.
A to kilka drobnych modów które poczyniłem:
-Centralny zamek z pilota
-Bagażnik otwierany z guzika
-Kenwood KDC-4047U
-Lanzar VIBE VB4.2 w podszybie
-Magnat Calssic 480 (po pieniądzach ale na pewno do zmiany)
-Pioneer TS W306C(na pewno wyleci)
-Zasilanie i sygnałowe do bagażnika
-Modzone lampy na tył
-Felgi 15" z oponami 195/50
W planach:
-Klubowa wlepa
-Wymiana reduktora
-Lekka gleba
-Dymione kierunki + ramki w lampach na czarno
-Grill od A90
-Roleta na tylna szybę
-Zmiana foteli przednich
-Kierownica z B4
-Zaciski na czerwono
-Tashki + odseparowany przód i wygłuszenie drzwi
-Dodatkowe zegary
-W bardzo dalekiej przyszłości może A90 front
Fotki kiepskie niestety.
Ostatnio zmieniony 08 maja 2013, 23:58 przez d8vit, łącznie zmieniany 2 razy.
Polerka jest w planach :mrgreen: zapomniałem wspomnieć, te felgi mają przejść metamorfozę tj. czarny środeczek i właśnie polerka rantu ale za to wezmę sie dopiero po sezonie. Będe miał co robić w długie zimowe wieczory.
Podtlenek założył poprzedni właściciel 4 lata temu jest to II generacja, z tego co mówił zapłacił coś koło 2 tys ale cieżko mi powiedzieć dokładnie jaka to była kwota.
Podtlenek założył poprzedni właściciel 4 lata temu jest to II generacja, z tego co mówił zapłacił coś koło 2 tys ale cieżko mi powiedzieć dokładnie jaka to była kwota.
- Rafik30023
- Forum Audi 80
- Posty: 92
- Rejestracja: 12 paź 2009, 00:33
- Lokalizacja: Warszawa / Siedlce
- Kontakt:
Lekka gleba będzie ale dopiero po zimie, -40/-40 najprawdopodobniej
O halogenach już myślałem ale nie wiedziałem jak się za nie zabierać, jeśli ma ktoś jakieś pomocne informacje to będe bardzo wdzieczny:)
Co do znaczka to sprubuje prysnąć ale ale na pewno nie mój bo jest w świetnym stanie, muszę poszukać jakiegoś na szrocie:)
Ale puki co pryjorytetem jest reduktor i gumy na zimę:)
O halogenach już myślałem ale nie wiedziałem jak się za nie zabierać, jeśli ma ktoś jakieś pomocne informacje to będe bardzo wdzieczny:)
Co do znaczka to sprubuje prysnąć ale ale na pewno nie mój bo jest w świetnym stanie, muszę poszukać jakiegoś na szrocie:)
Ale puki co pryjorytetem jest reduktor i gumy na zimę:)
No i pojawilo sie nowe granie w bagarzniku.
Mulasty Pioneer ustapil miejsca STX'owi z ktorego jestem calkiem zadowolony.
Konkretniej jest to SW.STX.12.2.500.2x4.F.S.PP, trzeba będzie się zacząć rozglądać za jakimś monoblockiem. Magnat raczej nie wytrzyma presji 2 ohm
No i samochód stoi na stalowych 14" przygotowany na zime.
W najbliższym czasie moze zagości rzezane światło oświetlające bagarznik.
Mulasty Pioneer ustapil miejsca STX'owi z ktorego jestem calkiem zadowolony.
Konkretniej jest to SW.STX.12.2.500.2x4.F.S.PP, trzeba będzie się zacząć rozglądać za jakimś monoblockiem. Magnat raczej nie wytrzyma presji 2 ohm
No i samochód stoi na stalowych 14" przygotowany na zime.
W najbliższym czasie moze zagości rzezane światło oświetlające bagarznik.
Ostatnio zmieniony 30 lis 2011, 00:37 przez d8vit, łącznie zmieniany 1 raz.
No i pojawily się divajsy...
Kupiłem komplet foteli (co prawda w śmiesznych pieniądzach) i po 3h prania odkurzaczem piorącym (wtedy pokazaly prawdziwy kolor) doszedlem do wniosku ze kompletnie nie pasuja do mojego wnetrza...
Ciagle myśle o wykorzystaniu czesci tych foteli do regeneracji moich.
W moich trawa morska kruszy sie przy każdym wsiadaniu a na bokach oparcia nie zostalo jej zbyt wiele. Jednak fotele róznią się od siebie, np. rozstaw mocowania dla zaglówka. I nie bardzo wiem jak do tego podchodzić.
Jesli nic nie wymyśle i nie uda mi się ich sprzedać to przynajmniej zrobie sobie wygodną kanape do garażu:p
A z dobrych wiadomości do audi wpadło CB czyli President Valery spięty z helikalną Sirtel Gamma IIR.
Poza tym trawaja rozmowy ze znajmoym stolarzem na temat wymodzenia taschek.
Musze wszystko pomieżyc i zrobic jakiś pogladowy wzor na kartonie więc kazda pomoc, jakie kolwiek wymiary, sugestie co do szczegółów itp. miło widziane <ok>
Kupiłem komplet foteli (co prawda w śmiesznych pieniądzach) i po 3h prania odkurzaczem piorącym (wtedy pokazaly prawdziwy kolor) doszedlem do wniosku ze kompletnie nie pasuja do mojego wnetrza...
Ciagle myśle o wykorzystaniu czesci tych foteli do regeneracji moich.
W moich trawa morska kruszy sie przy każdym wsiadaniu a na bokach oparcia nie zostalo jej zbyt wiele. Jednak fotele róznią się od siebie, np. rozstaw mocowania dla zaglówka. I nie bardzo wiem jak do tego podchodzić.
Jesli nic nie wymyśle i nie uda mi się ich sprzedać to przynajmniej zrobie sobie wygodną kanape do garażu:p
A z dobrych wiadomości do audi wpadło CB czyli President Valery spięty z helikalną Sirtel Gamma IIR.
Poza tym trawaja rozmowy ze znajmoym stolarzem na temat wymodzenia taschek.
Musze wszystko pomieżyc i zrobic jakiś pogladowy wzor na kartonie więc kazda pomoc, jakie kolwiek wymiary, sugestie co do szczegółów itp. miło widziane <ok>