Witam.
Problem polega na tym iż ostatnio jak wyjeżdżałem, chciałem zmienić z Pb na LPG ( gazując kilkakrotnie do powyżej 2 tys obrotów, pisałem wcześniej o obrotach ale jakoś nikt nie miał chęci mi pomóc.. ) coś tak jakby strzeliło pod maska, przynajmniej tak mi się wydaje ze tam i samochód zgasł. nie idzie teraz odpalić na benzynie, co prawda jak jest zimny silnik odpali ale dosłownie na 2s i gaśnie. odpalając na gazie nic się nie dzieje. co to mogło być ? co mam zrobić bo kompletnie się na tym nie znam.
[ B3 80 1.8S JN] nie pali na benzynie??
ok sprawdze. sek w tym ze na benzynie wogole nieda sie jezdzic ( nieda i nie dalo ). co do obrotow na benzynie ( jak jeszcze w miare dzialalo ) to bylo cos takiego ze, podczas zblizania sie do 2 tys obrotow samochod jakby sie dlawil i drastycznie spadaly obroty no i gasl, wiec musialem kilkakrotnie odpalac gazowac zeby przeskoczylo na na gaz, potem to juz cacy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 05 paź 2011, 19:31
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Furioss pisze:znowu to samo.. założyłem temat parę postów i głucho.. tak jak zawsze.. a pomocy jak nie było tak i niema
Bo to mechaniczny wtrysk, jak się nie doktoryzujesz z jego obsługi, działania, napraw i bez choć minimalnego doświadczenia z mechaniką są małe szanse że coś (skutecznie) przy nim naprawisz.Furioss pisze:co mam zrobić bo kompletnie się na tym nie znam.
Problemy z mechanicznym wtryskiem już były omawiane do znudzenia, że nawet osoby który się znają na pewno mają dość pisanie tego samego w kółko.
Zajrzałeś to tarczy spiętrzającej przepływomierza? Czy nie pogięta czy o nic nie zaczepia?... Czy nie odstrzeliło albo rozerwało jakiego węża (czasem tak potrafi rozwalić że na pierwszy rzut oka nie widać)?
Naprawa mechanicznego wtrysku wg. mnie powinna wyglądać następująco.
1. Sprawdzić szczelność dolotu (przewody, rurki, odma, czy uszczelnienie wtryskiwaczy się nie rozleciało itd.)
2. Sprawdzić czy talerz spiętrzający nie jest pogięty i jest na właściwej wysokości i czy o nic nie zaczepia.
3. Jeszcze raz sprawdzić szczelność dolotu.
4. Sprawdzić działanie wtrysku rozruchowego.
5. Sprawdzić ciśnienie paliwa
6. Sprawdzić czujnik temperatury dla ECU i resztę czujników...
7. Sprawdzić szczelność dolotu
8. Jeśli nie pomoże wrócić do punktu 1.