[B4 1.9 tdi] problem z wężem olejowym
[B4 1.9 tdi] problem z wężem olejowym
Witam, mam następujący problem otóż wąż stalowy ciśnieniowy który idzie z głowicy filtra oleju do turbiny puszcza, zrobiła się maleńka dziurka której okiem nie widać ale olej tamtędy skutecznie i dość mocno ucieka, moje pytanie brzmi czym mógł bym to przy tamować dopóki nie kupie nowego, czy poxilina podoła temu ?
Mój zetorek - 0.216, gwint K&W, Aluett Turbo 4x8J 17", Porsche 2x8.5J 2x10J 19",RS4 4x8,5 18", 122kuca 322Nm, Bi-xenon
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t36449.htm
DIESEL MUSI DYMIĆ!!!
Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie
Audi S4 B6
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t36449.htm
DIESEL MUSI DYMIĆ!!!
Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie
Audi S4 B6
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
jeśli już chcesz kleić to kup jakiś porządny klej np tzw "metal w płynie" ja używałem kleju metal bond którym kleiłem dziurę w rurze od turbo.mam już spokój ponad pół roku z tym.klei bardzo dobrze a po zastygnięciu robi się twarda skorupa którą możesz wiercić lub gwintować.ja na twoim miejscu jeśli nie chciał bym na razie kupować nowego przewodu to zrobił bym inaczej.dorobił bym z blachy taki kołnierz na parę centymetrów by spokojnie zakrył tą dziurę.zalepił bym to np takim klejem o którym wspomniałem,na to założył ten kołnierz i jeszcze ścisnął po bokach opaskami.myślę że długo takie coś wytrzyma i pewnie nie wymienisz tego przewodu w ogóle...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga