Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Deskorolka

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 11 paź 2011, 20:12

Kolczat pisze:ja od kiedy wsiadam do golfa to czuje ze jest to ta druga milosc, nie interesuja mnie dziury, wyboje... jade i mam wszystko gdzies bo kazda czesc do golfa kosztuje pare groszy :mrgreen:
<ok>

Awatar użytkownika
dydo85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2521
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:37
Lokalizacja: swd

Post autor: dydo85 » 11 paź 2011, 20:14

Kolczat pisze:ja od kiedy wsiadam do golfa
pamietaj w golfie jest modnie, w golfie wygodnie..... <rotfl2>
Kolczat pisze:cos to przytargal chwal sie!
zobaczysz jak zrobie zdjecie ;-)

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 11 paź 2011, 20:53

dydo85 pisze:
KORU pisze:Kolczat ma gwinta wiec u niego jest git.
on ma pół gwinta tak jak ja ;-)
Czyli tylko z przodu dobre i to. :-)
slugs pisze:KORU, Ty tą kozę masz twardą? .... ale moze to tylko złudzenie...
Złudzenie bo opony są baloniaste 205/60 R15. Mam zamontowane czerwone sprężyny -40 mm przód i tył firmy KW wiec jest trochę twardo.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 11 paź 2011, 20:56

KORU pisze:wiec jest trochę twardo.
polecam namowic nowego kupca Dydowego gwinta na przejazdzke... wtedy poznasz dosadnie slowo twarde i wierz albo nie, ale uznasz ze jezdzisz na lekko ulepszonej serii :mrgreen:

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 11 paź 2011, 21:09

Kolczat, temat foteli trochę Ci odkopię: obszywałeś swoje całkiem na nowo czy regenerowałeś? I ile Ci policzyli za sztukę, o ile to nie tajemnica?
Właśnie odebrałem od tapicera boczki na nowo skórą obite i chciałem przejść do konkretów, ale trochę mi mina zrzedła, jak mi gościu zaśpiewał za obicie recaro w skórę i szmatę (pod tyłek i oprcie)... 1200zł za sztukę :shock:
ej no sluchajcie, kazdy widzi ze nie obralem jakiejs nowej drogi, tylko to co robi sie na zachodzie, wiec nie jestem jakims tam guru, mnie sie tak podoba i dlatego tez Damianowi sie to spodobalo, tyle w temacie, nie mam nic przeciwko jego samochodowi tym bardziej ze jest podobny do mojego, a jak chcesz miec taki jak ja mialem do tej pory to felgi i tak sa na przehandlowanie, bo planuje inne na przyszly sezon

Lubię podejście takich ludzi jak Ty. Nie chodzi o to by mieć, a jednocześnie aby ktoś inny nie miał. Dobre wzorce należy mądrze kopiować! <piwo>

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 11 paź 2011, 21:11

Kolczat pisze:polecam namowic nowego kupca Dydowego gwinta na przejazdzke...
jeździłem ostatnio i muszę powiedzieć, że się świetnie jeździ :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 11 paź 2011, 21:12

oczywista srpawa ze regeerowalem, nie obszywal bym nowa skora tych brzydkich foteli... wiem ze za obicie kanapy i foteli trzeba liczyc od 3k do 4k, ja zaplacilem 0,8k za regeneracje podartego fotela i malowanie obu foteli plus kanapy, boczki nie byly ruszane bo i tak teraz przez zime beda obszywane poliftowki

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 11 paź 2011, 21:14

KORU pisze:opony są baloniaste 205/60 R15. Mam zamontowane czerwone sprężyny -40 mm przód i tył firmy KW wiec jest trochę twardo
No to ani gleby, ani nic. Jeździłeś kiedyś na kicie, gwincie lub czym innym sportowym oprócz sprężyn, że mówisz, że na takim balonie masz twardo :?:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 11 paź 2011, 21:16

no wlasnie, bo druga sprawa to ten balon... ja na moim gwincie jak jezdze na zimie to jest miekko niczym w golfie (oczywiscie przesadzam) :mrgreen:

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 11 paź 2011, 21:17



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 11 paź 2011, 21:23

!StaSiu pisze:No to ani gleby, ani nic. Jeździłeś kiedyś na kicie, gwincie lub czym innym sportowym oprócz sprężyn, że mówisz, że na takim balonie masz twardo :?:
Jest niżej niż fabryczny zawias ale jest twardo każda nawet najmniejszą nierównośc odczuwa się. Nie jest o miłe a zawieszenie jest nerwowe. Amory zostały seryjne. Kitu* w B4 jeszcze nie montowałem, a doszedłem do wniosku że powinny być dedykowane sprężyny + amortyzatory żeby to wszystko poprawnie współgrało na polskich dziurawych drogach.


* nie mylić z uszczelnieniem okien :lol:

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 11 paź 2011, 21:27

-40 to nie gleba :-P
Ale trzeba iść na kompromis i albo masz nisko i twardo, albo masz wysoko i komfortowo ;-)

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 11 paź 2011, 21:29

Kolczat pisze:oczywista srpawa ze regeerowalem, nie obszywal bym nowa skora tych brzydkich foteli... wiem ze za obicie kanapy i foteli trzeba liczyc od 3k do 4k, ja zaplacilem 0,8k za regeneracje podartego fotela i malowanie obu foteli plus kanapy, boczki nie byly ruszane bo i tak teraz przez zime beda obszywane poliftowki
a malowanie jak się sprawdza?
nic kolor nie puszcza? Bo wiele mitów na ten temat się potworzyło, a Ty masz jednak pewne wiadomości bo z pierwszej ręki, a dokładniej z własnego tyłka ;)


KORU, tak jak powiedział !StaSiu, Ty nawet twardego zawieszenia w swoim B4 nie polizałeś. Sam wiem jak u mnie to było, jak z serii założyłem same sprężyny, a potem wskoczyłem na kit weiteca + opona 205/40/17. Niebo a ziemia w twardości. Pamiętam jak chyba Kolczat pisał, że ma coś +/-58cm (o centymetr w tą czy w inną nie będę teraz 50 stron tematu wertował) od rantu błotnika do ziemi i wydawało mi się to wow. Jak sam teraz tyle mam, to przy tej sztywności zawieszenia, jeszcze bym niżej zszedł :D
Nie jest o miłe a zawieszenie jest nerwowe
To chyba normalne, że na dziurawych drogach twarde zawieszenie nie sprawia, że samochód zachowuje się pewniej. Na płaskiej drodze i takowym zakręcie i owszem, ale na łatanej drodze samochód po prostu podskakuje jak taczka.

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 11 paź 2011, 21:44

!StaSiu pisze:-40 to nie gleba :-P
Ale trzeba iść na kompromis i albo masz nisko i twardo, albo masz wysoko i komfortowo ;-)
Czy ja napisałem że mam glebę ? Mam tylko obniżone nadwozie o -40 mm. O tyle jest niżej od fabrycznego B4. Chodzi mi tylko o to że jest twardo na dziurach i niewygodnie się jeździ. Seryjne amortyzatory nie tłumią tak jak powionny. :-? Zadnych porad nie potrzebuje przestancie juz spamowac u Kolczata w temacie. :-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 12 paź 2011, 19:53

KORU, chlopaki chca Cie jedynie uswiadomic, ze masz twardziej niz seria, ale nie masz twardo bo do tego potrzeba jeszcze paru innych gratow, jak chocby nalesnika na feldze, dobrego amora i ciekawego obnizenia ;]

slugs, co do lakieru, to wszystko wporzadku... pierwsza polerke robilem poltora roku po malowaniu i dopiero wtedy zobaczylem co potrafi lakier ktory wybralem, nie mydlac oczu ze to auto to ideal, napisze ze gdybym mial malowac drugi raz to tylko pewne nie bite nie szpachlowane elementy, tak sie sklada ze na drzwiach mam zaciek, a klapa bagaznika ma dziurki srednicy lepka igly, ktore ewidentnie widac podczas slonecznej pogody (dla wnikliwych rzecz jasna) bo ich jest poprosu od groma... z samego malowania jestem mega zadowolony bo zmienilo ono oblicze calego samochodu i dopiero teraz to zauwazam... jedynie co mi nie pasuje to klar hyba jakis mega slaby mam (albo oslabil sie przy polerce) bo wymieniajac zawieche przypadkiem flega po zderzaku przejechalem i od razu zdarlem baze, na szczescie na przyszly sezon wpada nowy zderzka na tyl, bo juz czeka od pol roku na balkonie, wiec nie ma co plakac ;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl