No i dzisiaj się doczekałem wkońcu rączek do szyb elektrycznych, podziękowania dla kolegi Ivaszko! Stąd mając parę minut zrobiłem uproszczoną wersję elektryki pod szyby z pominięciem modułu komfortu, tzn. działanie na włączonym zapłonie, a później można dorzucić uniweralny moduł pod szyby i dach na centralny zamek:) Wygląda to tak:
Schemat takiego podłączenia jest banalny, a działanie takie jak być powinno:)
Jutro się biorę za robieranie drzwi i wymianę podnośników przy okazi robiąc wytłumienie matą, także jakieś fotostory się pojawi.
Zastanawiam się również nad zmianą felg, może na jakieś 17x8, albo może i nawet 18" Szkoda tylko, że takich jak ori S2 nie ma z rozstawem na moje zwykłe piasty 4x108:(
No i przyjechały lampy Seima. Puki co tylko mała przymiarka bo jedna jest nieco uszkodzona więc najpierw zawiozę ją gdzieś do ogarnięcia a dopiero później trafią na tył.
W między czasie dzisiaj ogarniałem podłączenie elektrycznych szyb - W KOŃCU:D bo już te korby mnie wkurzały. No i małe wytłumienie drzwi przy okazji.
Najpierw zaczęło się od wymontowania starych podnośników i ogarnięcia trochę drzwi w środku:
Jutro część dalsza, a przy okazji zmienię nieco dodatkowe zegary jak mi się uda:D zdjęcia wkrótce.
To co było widać na aukcji to pęknięcie, jednak obok jest dość spory ubytek czego na zdjęciu akurat widać nie było. Dzisiaj jadę szukać specjalistów co mi to ogarną.. jeśli da się ogarnąć...
No i lampa do obioru na wtorek:D zobaczymy co będzie. Powiedziano mi, że pęknięcia będą widoczne jako wąskie rysy, ale te odpryski całe spolerują i tego nie będzie wizualnie widać. A chodzi mi jeszcze pomysł po głowie, aby podjechać do firm zakładających folie i pokryć lampy folią bezbarwną:)
I zmienił się środek.... Tzn wprowadziłem trochę zmian a to za sprawą tych fajnych zegarów od S2 w kolorze czerwonym:D Zmieniłem zegary te dodatkowe na nieco inne, z możliwością zmiany koloru, a że działają na ori czujnikach to tym bardziej łatwo było to zrobić:) Efekt:
I to co mi się z efektów podoba to jak się włączają te dodatkowe zegary:
(trochę ciemny obraz wyszedł przez youtube:/ )
W między czasie jak była pogoda to założyłem stronę pasażera szyb elektrycznych więc już mogę cieszyć się kompletem elektryki:) Pozostało mi tylko zaślepić jakoś te otwory po korbach:)
Qpeja zostaje i jak widać rozwija się dalej:) 90tka jeździ na codzień i też ma się dobrze:) I taki setup pozostanie do wiosny, a na wiosnę swap 7a do coupejki przy okazji z remontem kapitalnym:) a jak się uda to może i zagości jakaś mała suszarka do 7a, tak powiedzmy na o,5 bara chociaż:)
Odebrałem dzisiaj lampę Seima tę co miała pajączka z ubytkami i pęknięcie. To drugie po sklejeniu jest nadal jakoś niestety widocznie. Natomiast po tym pajączku śladu nie ma i błyszczy się po wypolerowaniu jak nowa:) Problem jest tylko taki, że panowie tak się rozpędzili, że starli mi wszystko łącznie z homologacją nawet! Mam nadzieję, że na tej drugiej lampie wystarczy homologacja:D
Teraz komplet czeka na założenie do weekendu o ile pogoda dopisze:)
Przy okazji zrezałem sobie małą naklejkę na szybę:D raczej kobietom się nie spodoba:D
Mogę grafikę przesłać... Znalazłem to na jakieś stronce z Golfem mk I i przerobiłem pod coupe, ale w sumie każde dowolne autko można wrzucić:) już nie mogę się doczekać jak trafi na przyciemnianą szybę:P hehe PS a co do turbo to raczej myślę o Eatonie m62 lub m65 (bo ten pierwszy to w każdej chwili mogę mieć).