audi achtzig avant by dydo, powrót do przeszłosci.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
niestety, tak jak myslalem... ja osobiscie bede jak zawsze Krzysiu w stosunku do Ciebie wymagajacy... mowilem ze przy okazji swapa pomalowac komore? zrabales to na calej linii, miales silnik po za ustrojem i mozna bylo naprawde pieklnie to ogarnac, takie dodatki wklada sie jako element wykanczajacy, a nie jako pierwszy odsiwerzajacy, bo kluje w oczy brud na kielichach i calym oprzyrzadowaniu... na Twoje usprawiedliwienie napisze, ze rozumiem wszystko, bo auto jezdzi na codzien i to sie chwali bo nie kazdy ma tyle sily zeby tarbonic sie do pracy na takim zawiasie, a sama czystosc pod maska jest ciezko utrzymac...
duo, tak to maja byc pioruny eee zaraz czepiasz... ja czekam na negatywne jak ipozytywne opinie...
Kolczat, wiem wiem... tak miałem wyciągniety silnik, mogłem pomalowac komore... wtedy te plastiki tak by sie nie odrózniały... może keiedys sie na to zdecyduje... na obecna chwile avant musi tyrac... marzy mi sie komora taka jak ma misiek30 czy Papuś :mrgreen: lecz dopóki avant bedzie autem uniwersalnym to komora taka nie bedzie
wiem ze kuje to w oczy nowoscia w pozostałosci do srodka ale kiedys sie to ogranie
Kolczat, wiem wiem... tak miałem wyciągniety silnik, mogłem pomalowac komore... wtedy te plastiki tak by sie nie odrózniały... może keiedys sie na to zdecyduje... na obecna chwile avant musi tyrac... marzy mi sie komora taka jak ma misiek30 czy Papuś :mrgreen: lecz dopóki avant bedzie autem uniwersalnym to komora taka nie bedzie
wiem ze kuje to w oczy nowoscia w pozostałosci do srodka ale kiedys sie to ogranie
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
no tak, ale jezeli mialbym wymieniac silnik i pakowac sie w koszty, to raczej bym chcial wyciagnac z niego tyle ile sie da, wiec pewnie ponad 200koni, tyle to wydebil Lelek w miskowym cabsie i stlumil moc do 160koni bo i tak juz sie ciezko jezdzilo... iinny uzytkownik 1z ktory mial 200koni w cabsie, wymienial sprzeglo co tysiac km, wiec sam sens posiadania 200koni w dieslu w osce mija sie z celem, a po to zeby miec pompowtryskiwacz wykrecony na seryjne 130koni, ktore mozna uzyskac w 1z za pomoca zwyklych wtryskiwaczy z 2,5tdi, moim osobistym zdaniem mija sie kompletnie z celem...
reasumujac dla lepszego zrozumienia, PD, tak wykrecony na ponad 200koni w czterech lapach, dla oski starczy 150koni zetora ;]
reasumujac dla lepszego zrozumienia, PD, tak wykrecony na ponad 200koni w czterech lapach, dla oski starczy 150koni zetora ;]
obiecuje ze neony beda zielone <ok>Bronek27 pisze:Dyzio jak dla mnie wioska nie podobają mi się takie bajery niebawem polecisz w neony hehehe pozdro ziom
dokładnie jestem ze wsi i wcale sie tego nie wstydze :mrgreen: poza tym jo se poczekom na Ciebie jeszcze w tym rokuFranoF1 pisze:Przeca on je ze wsi, to musi pasować.
poza tym tego nie widac na zewnatrz a zrobiłem sobie to bo chciałem
aaa na obecna (poźniejszą) chwile zadnych swap-ów nie bedzie 8-)